ازار هولناک زن مطلقه تهرانی در ساختمان + عکس

ازار هولناک زن مطلقه تهرانی در ساختمان + عکس
کدخبر : 12289

یک زن جوان با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران مدعی شد از سوی یک مرد آشنا مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

ازار زن ها در کشور های مختلف وجود دارد . اذیت و ازار در جامعه ممکن است از فرهنگ ناشی شود . ازار زن ها در خیابان و یا جامعه ممکن است اتفاق بی افتد . جزئیات ازار یک زن توسط مدیر ساختمان را در ادامه می خوانید : 

 

 

خبرداغ : تیپ نامتعارف و بد حجاب صبا راد و عشقش لب ساحل در ترکیه + عکس و فیلم لورفته


 
 

در این پرونده که در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد زنی جوان از مدیر ساختمان محل زندگی‌اش شکایت کرد و گفت: مدتی قبل به یک مجتمع مسکونی نقل مکان کردم روز حادثه مدیر ساختمان زنگ در خانه ما را زد و به بهانه اینکه می‌خواهد ببیند سقف حمام چکه می‌کند یا نه وارد خانه شد و بعد از اینکه حمام را بازدید کرد خودش وارد سالن شد و شروع به صحبت و درددل کرد بعد هم ناگهان به من نزدیک شد و مرا مورد تعرض قرار داد.

 

 

اما مدیر ساختمان که احضار شده بود ضمن رد این اتهام گفت: این زن دروغ می‌گوید. من سال‌ها در آن ساختمان زندگی کرده‌ام و مدیر هستم این زن به من گفت که مطلقه است و به من پیشنهاد داد با او دوست شوم و اگر از همدیگر خوشمان آمد ازدواج کنیم.

 

 

من گفتم دوست ندارم کار خلاف شرع و اخلاق بکنم حاضرم او را صیغه کنم و مدتی با هم رابطه داشته باشیم و اگر رابطه موفق بود با هم ازدواج دائم می‌کنیم و او هم قبول کرد. بعد صیغه محرمیت خواندیم.

 

خبرجنجالی : ابراز عشق تتلو به سارا و نیکا بعد از عکس های منشوری + عکس دونفره

 

 

اما نمی‌دانم چرا او از من شکایت کرده است.با توجه به دفاعیات متهم و مدارکی که شاکی ارائه داد قضات شعبه 11 برای تصمیم‌گیری در خصوص این پرونده وارد شور شدند.

 

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه