پست معنادار و احساسی دختر سردار سلیمانی لحظه سال تحویل + عکس

پست معنادار و احساسی دختر سردار سلیمانی لحظه سال تحویل + عکس
کدخبر : 6713

دختر سردار رشید اسلام سپهبد شهید سلیمانی، در آستانه سال نو متنی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از راز پلاکی که پدر شهیدش در سوریه به او داد، نوشت.

‌‌به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران :  زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در ساعت پایانی سال ۹۸ پستی را در صفحه شخصی خود منتشر و سال نو را به همه مردم تبریک گفت. او به پلاکی که پدر شهیدش در اولین سفر سوریه به او داده بود، اشاره کرده و نوشت:

 

«این پلاک را اولین‌بار که با هم به سوریه رفتیم به من دادید و گفتید بابا اینو به همراه داشته باش تا اگر اتفاقی برایمان افتاد، بدانند تو دختر من هستی... سکوت کردم و گفتم یعنی با هم شهید می‌شویم؟ گفتید: بله؛ با اینهمه اصرار برای کنار من ماندن در همه جا، آخر با من شهید می‌شوی... بعد مکثی کردید و گفتید: البته من خوشحال می‌شوم تو با من شهید شوی.


‌‌
هر سفر که با هم می‌رفتیم این پلاک را به همراه داشتم و منتظر لحظه شهادت با شما بودم... چه انتظار بی‌ثمری شد... آخر به شما نرسیدم... و شما پر کشیدید... شاید بالهای من برای پرواز و اوج با شما خیلی کوچک بود و باید می‌ماندم تا بالهایم را قوی‌تر کنم تا اوج بگیرم...
‌‌
امسال تلخ‌ترین سال زندگیم شد و هر سال تلخ‌تر و تلخ‌تر خواهد شد... نمی‌دانم تا چند ساعت تا چند روز تا چند هفته تا چند ماه تا چند سال باید انتظار دیدن روی ماهتان را بکشم اما باور دارم در حال آماده شدن برای بازگشتید و با مهدی فاطمه خواهید آمد... ان روز دور نیست...
‌‌
سال نو را پیشاپیش بر تمامی مردم شریف و صبور این آب و خاک تبریک عرض می‌کنم.
‌‌
از خداوند منان خواستارم که امسال را سال پایان سختی مردم سرزمینم قرار دهد.
التماس دعا»
 

پست متفاوت زینب سلیمانی در آخرین لحظات سال تلخ۹۸

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه