تجاوز وحشیانه و فجیع به یک زن جلوی چشم شوهر و دخترانش + جزئیات

تجاوز وحشیانه و فجیع به یک زن جلوی چشم شوهر و دخترانش + جزئیات
کدخبر : 7311

مادر ابتدا از افراد مسلح ملتمسانه خواهش کرد،به دخترش کاری نداشته باشند،به همین خاطر یکی از افراد مسلح در پذیرایی خانه اش،به مادر خانواده تجاوز کرد و دیگری نیز در آشپزخانه همان کار را انجام داد.

بولتون نیوز نوشت :  ب.س که با چشم خودش این اتفاقات را دیده است ماجرای حمله به منزل پسرش و قربانی شدن عروسش را چنین فاش کرد؛
 

 ساعت 16:00 عصر روز یکشنبه 4 ژانویه 2015 میلادی،در منطقه دوبیزه شهر کرکوک،5 نفر با اتومبیل اپل،به پسرم حمله کردند و از او پول خواستند.


پسر "س" نیز برای راضی کردن آنها به مهاجمان گفت که در منزلش پول دارد و اینجا پولی ندارد،برای همین باید به منزلم بروم تا برایتان پول بیاورم.
 
 



این 5 نفر دهان س را می بندند و او را به صندوق عقب خودرویشان می اندازد و وقتی وارد منزلش می شوند"س" به مهاجمان مسلح می گوید؛پولی ندارم و برای این شما را آورده ام تا جلوی چشم خانواده ام من را بکشید.
 

 
مادر "س" در ادامه گفت؛خانواده پسرم "س" سال 2006 میلادی از بغداد به شهر کرکوک آمده اند و عرب شیعه هستند."س" 3 دختر دارد و با زنش و مادرش در منطقه دومیزی کرکوک زندگی می کنند.


"ب.س" مادر "س" به روزنامه هاوولاتی گفت؛افراد مسلح بعد از ضرب و شتم شدید پسرم،برای آنکه "س" را ناچار کنند،به آنها پول بدهد،به یکی از اتاق هایی که در آن دخترانش مخفی شده بودند،حمله کردند و تهدید کردند اگر پول ندهد به دخترانش تجاوز می کنند.


در آن زمان مادر دختران یعنی همسر "س" از آنها ملتمسانه خواهش کرد این کار را با دخترانش نکنند.

مادر  گفت؛پس از این گفته مادر خانواده،یکی از افراد مسلح در پذیرایی خانه به عروسم تجاوز کرد.
 
 

 
عروسم متولد 1970 میلادی است بعد از آن نیز یکی دیگر از مهاجمان در آشپزخانه به او تجاوز کرد. مهاجمان مسلح دو بار به زن  تجاوز کردند.
 
 
 


دو نفر از مهاجمان نیز در منزل بودند و دیگری نیز در مقابل درب خروجی در حال نگهبانی بود.

مادرس که همه این اتفاقات را با چشم خودش دیده ادامه داد؛این افراد مسلح تنها تپانچه داشتند.

در زمان رفتن خبرنگاران به منزل سش در منطقه دومیز،تنها مادر و داماد س حاضر به حرف زدن بودند.


بعد از 2 روز از این حادثه دختران س در همان اتاق محل حادثه نشته اند و مدام جیغ می کشند و وضعیت روحی و روانی بدی دارند.آنها خانه شان کوچک است و تنها دو اتاق کوچک دارد.


یکی از دامادان س گفت؛همسر س در اتاق مدام در حال گریه کردن است و گوشه گیر شده و دیگر از دیدن ما شرمسار است و حاضر به رودررو شدن با کسی نیست.او گفت اگر 50 هزار دلار داشتیم این اتفاق نمی افتاد.

مهاجمان همچنین داماد س را با خود برده بودند اما او توانسته از دستشان فرار کند و به مقر پلیس برود.


بعد از آنکه داماد خانواده،پلیس را در جریان قرار داده،پلیس فوری به محل حادثه رفتند اما مهاجمان به نیرهای پلیس تیراندازی کردند.


عقدی باسیل کاکه یی فرمانده پلیس دومیز نیز در همین ارتباط گفت؛
بعد از 45 دقیقه درگیری بین ما و مهاجمان مسلح در نتیجه 4 نفر از آنها دستگیر شدند و یک نفر از آنها نیز موفق به فرار شد.وی ادامه داد؛روز بعد یعنی دوشنبه فرد فراری نیز دستگیر شد و به مقر پلیس منتقل شد.
 


مهاجمان در حال حاضر در اختیار پلیس هستند.عقدی رضوان شوکر فرمانده مبارزه با جرایم پلیس کرکوک نیز گفت؛چهار نفر از این مهاجمان درجه دار و نظامی هستند و دیگری از شهروندان عادی است.وی اعلام کرد؛
آنها قبلا نیز چنین اقداماتی را انجام داده اند و بزودی محاکمه خواهند شد،مهاجمان به جرم خود نیز اعتراف کرده اند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه