تجاوز خونین به دختر جوان جلوی چشم مادرش در اشپزخانه + عکس

تجاوز خونین به دختر جوان جلوی چشم مادرش در اشپزخانه + عکس
کدخبر : 9321

تجاوز ناپدری به دخترش او را در 21 سالگی باردار کرد.

تجاوز عامل اصلی دگرگونی زندگی قربانیان است . تجاوز عملی زشت و در همه جای دنیا ناپسند است . تجاوز جنجالی به دختر ناتنی سروصدای زیادی به پا کرد . ماجرای این تجاوز را در ادامه می خوانید . مردی که دخترناتنی اش را باردار کرده بود به جنایت خود اعتراف کرد.

بنا به گزارش رسانه های خارجی ، ناپدری 49 ساله ای که در جریان تجاوز به دخترش او را باردار کرده بود به پلیس مراجعه کرده و به رابطه جنسی و تجاوز به دخترش اعتراف کرد و مدعی شد که همسرش در جریان این تجاوز بوده است.

از قرار معلوم ، مرد هوسباز چندی پیش دخترخوانده اش را در آشپزخانه مورد تجاوز قرار داد و او را باردار کرد که پس از 36 هفته بارداری راز مخوف فاش شد و مادرش به گمان این که دختر 21 ساله به خاطر عادت ماهانه دچار اختلال شده او را به بیمارستان برد و پس از آزمایشات متوجه شد که وی باردار شده و پدر بچه او همسردومش است .

در حال حاضر متهم پرونده در زندان است تا به زودی مجازاتی برایش در نظر گرفته شود .

 

/ منبع  : رکنا 

 

 

 

در سال‌های اخیر درصد سوئدی‌هایی که می‎گویند در معرض تجاوز جنسی بوده‎اند، افزایش یافته است.
 

خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: محققان سوئدی با اعلام خبر افزایش افرادی که وقوع تجاوز جنسی را گزارش می‌دهند، اظهار کردند شمار قربانیانی که تجاوز جنسی را گزارش داده‎اند رو به افزایش نهاده است.
 
 
رشد روزافزون تجاوز در اروپا؛ یک سوم دختران سوئدی در سال ۲۰۱۷ مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند
 
 
نظرسنجی جدید شورای پیشگیری از جرم می‎گوید که علاوه بر این که شمار سوئدی‌های قربانی جنایات جنسی که در دهه گذشته این حادثه را گزارش داده‎اند، افزایش یافته، باید توجه داشت که اکثر قربانیان زن هستند.

در جمعیت ۱۶ تا ۸۴ ساله سوئد، ۶.۴ درصد اعلام شده که در سال ۲۰۱۷ مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‎اند. در دهه گذشته، این درصد به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
 
 
در این رابطه: وضعیت خطرناک زندانیان زن در زندان‌های انگلیس

این افزایش در میان زنان، در سال‌های ۲۰۱۵-۲۰۱۷ دو برابر شده است. ۱۰.۷ درصد از زنان سوئدی گزارش داده‎اند که در سال ۲۰۱۷ مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‎اند، در حالی که این آمار برای مردان ۱.۶ درصد بوده است. این در حالی است که در سال ۲۰۰۶، تنها ۲.۵ درصد از زنان و ۰.۴ درصد مردان مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بودند.
 
 
 
رشد روزافزون تجاوز در اروپا؛ یک سوم دختران سوئدی در سال ۲۰۱۷ مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند


زنان جوان در سنین ۱۶-۲۴ سالگی عمده گروه در معرض خطر هستند. داشتن تجربه تجاوز جنسی از ۱.۷ درصد در سال ۲۰۰۱ به ۳۴.۴ درصد در سال ۲۰۱۷ رسید.
 
علاوه بر این، ۲۰ درصد از زنان و ۲ درصد مردان نگران این هستند که مورد تجاوز جنسی قرار بگیرند. تجاوز جنسی پس از سرقت نگران کننده‌ترین جنایت محسوب می‌شود.
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه