تجاوز وحشیانه به دختر جوان او را کچل کرد + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر جوان او را کچل کرد + عکس
کدخبر : 9476

گزارش ها حاکی از آن است که دختر جوان هنگام بازگشت از محل کارش به خانه مورد آزار بی رحمانه یک راننده و شاگردش قرار می گیرد

تجاوز به دختر جوان جنجالی شد . تجاوز به دختر جوان در راه بازگشت به خانه خبر ساز شد . جزئیات این تجاوز وحشیانه را در ادامه می خوانید . ریزش موی یک دختر افغانی به خاطر تجاوز وحشیانه در رسانه های افغانستان خبرساز شد.

 

گزارش ها حاکی از آن است که دختر جوان هنگام بازگشت از محل کارش به خانه مورد آزار بی رحمانه یک راننده و شاگردش قرار می گیرد و به خاطر ترس از بی آبرویی نسبت به این اتفاق سکوت کرده و شکایتی را به پلیس مطرح نمی کند.

 

 


حتما بخوانید : تجاوز جنسی وحشتناک به دختران تهرانی با ماهی 8 میلیون + جزئیات


 

این اتفاق هولناک تاز مانی ادامه داشت که آتنا برای ریزش بیش از حد موهایش به پزشک مراجعه کرد اما هیچ یک از پزشکان علت ریزش موی او را کشف نکردند حتی آزمایش های پیشرفته نیز کارساز نبود تا این که یک روانشناس پس از بازگو شدن ماجرای آزار از سوی آتنا متوجه علت ریزش موهای او و کچل شدنش شد.

 

آتنا در خصوص این ماجرا گفت که به شدت ناراحت و متاسف است چرا که تاکنون سکوت کرده و حاضر به بازگویی اتفاق وحشتناک آن شب نشده است اما اکنون تصمیم دارد با در میان گذاشتن ماجرا با اداره پلیس متهمان را شناسایی و به دست قانون بسپارد. / منبع : رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه