پروژه 2 ساله را 8 ماهه تحویل می دهیم

پروژه 2 ساله را 8 ماهه تحویل می دهیم
پروژه 2 ساله را 8 ماهه تحویل می دهیم

در حاشیه این بازدید مدیرعامل تاپیکو در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی 2 سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.

اسم خانی بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال 2500 میلیارد ریال اعلام کرد و در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود 10 هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح مشخص خواهد شد.

دیگران چه می خوانند:

استاندار خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان افزود: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم این طرح بایستی هر چه زودتر اجرایی می شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

دکتر حسین نژاد ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته اند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: به طور جد پیگیری های لازم را برای اجرای این طرح بر اساس فرمایشات رئیس جمهور را خواهیم داشت.

پروژه 2 ساله را 8 ماهه تحویل می دهیم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟