تاکید مدیر عامل پتروشیمی ایلام بر وحدت سازمانی

تاکید مدیر عامل پتروشیمی ایلام بر وحدت سازمانی
تاکید مدیر عامل پتروشیمی ایلام بر وحدت سازمانی

در این گردهمایی که اسدی مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و خسروی سرپرست هماهنگی امور ایثارگران استانداری نیز حضور داشتند، گرشاسبی با بیان اینکه تصویر زیبایی که از شهدا و ایثارگان ترسیم شده است نباید در ذهن مردم خدشه‌دار شود افزود:وظیفه فرزندان شهدا و ایثارگر پس از طی فرآیند تبدیل وضعیت سنگین‌تر از سایر کارکنان است.

وی افزود:۱۰۸ نفر از نیروهای ایثارگر شرکت‌ پتروشیمی ایلام در قالب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، تبدیل وضعیت شده‌اند.

دیگران چه می خوانند:

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تبریک به همکاران ایثارگر ادامه داد: دیروز شهدای والامقام در دفاع از نظام در دفاع مقدس و امروز کارکنان ایثارگر در جنگ اقتصادی از مرزهای صنعت دفاع کنند.

گرشاسبی با تاکید بر این مهم که دفاع از تولید کمتر از دفاع از کیان کشور نیست خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید تولید در اولویت مدیریت و کارکنان این شرکت قرار گیرد.

جمال اسدی ؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست با بیان اینکه ۳ هزار شهید این استان دغدغه سرزمین و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلام داشتند و فرزندان و برادران شهدا و ایثارگران نیز باید این راه را ادامه دهند اظهار داشت:چشم نظام به همت شما کارگران ایثارگر است که در خط مقدم جهاد اقتصادی مشغول به کار هستید.

وی با بیان اینکه نیروهای ایثارگر باید تعهد سازمانی،احساس وظیفه بیشتر و نظم کاری را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند افزود:شما باید به الگوی بی‌بدیل از فرهنگ کار و تلاش در جامعه تبدیل شوید.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

تاکید مدیر عامل پتروشیمی ایلام بر وحدت سازمانی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟