کیش اینوکس یک رویداد مهم اقتصادی و راهبردی است

کیش اینوکس یک رویداد مهم اقتصادی و راهبردی است
کیش اینوکس یک رویداد مهم اقتصادی و راهبردی است

حجت الله عبدالملکی با بیان اینکه تولید، خالق قدرت اقتصادی است و عنصر سرمایه گذاری مهمترین نقش در تولید را دارد افزود: هر کشوری که تولید بالایی دارد، قدرت برتر نیز است.

عبدالملکى با تشریح انواع سرمایه گذاری در دنیا، گفت: در دنیا  243 نوع سرمایه گذاری به ارزش سرمایه  10 تا 13 تریلیون دلار وجود دارد که میتوان برای استفاده از این سرمایه ها  برنامه ریزی کرد.

دیگران چه می خوانند:

وی با اعلام صادرات سالانه  18 میلیارد دلار از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: هم اکنون 700 هزار نفر در این مناطق اشتغال دارند و 70 درصد ترانزیت دریایی نیز از مناطق آزاد انجام مى شود.

مشاور رییس جمهور، از مثبت شدن تراز تجاری مناطق آزاد در سال 1401 خبر داد افزود: تراز این مناطق 770 میلیون یورو و مثبت شده است.

عبدالملکى، از رفع مشکلات بنیادین مناطق آزاد در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: در این مناطق دیگر قاچاق کالا وجود ندارد چون کالای سرگردان در مناطق نداریم و این مناطق تبدیل به سکوی صادرات شده اند.

وى، همچنین از اصلاح فرآیند ثبت شرکت در مناطق آزاد خبرداد و افزود: مناطق آزاد پایلوت قدرتمند برای سرمایه گذاری اند و در این مناطق فضای کسب و کار و بهبود شاخص سهولت کسب و کار بهتر است.

دبیرشورایعالى مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اضافه کرد: طراحی بسته های سرمایه گذاری 850 بسته به ارزش 15 میلیارد یورو در این دولت انجام گرفت.

عبدالملکى خاطرنشان ساخت: معنقدیم مناطق آزاد و ویژه اقتصادى در سطح بین المللی و جهانی بهشت سرمایه گذاری هستند.

 

کیش اینوکس یک رویداد مهم اقتصادی و راهبردی است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟