قلب تولید فیبر نوری کشور در اوج/ ۶۰ میلیارد تومان فروش در یک ماه

قلب تولید فیبر نوری کشور در اوج/ ۶۰ میلیارد تومان فروش در یک ماه
قلب تولید فیبر نوری کشور در اوج/ ۶۰ میلیارد تومان فروش در یک ماه

فروش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد (بکام) به عنوان قلب تولید فیبر نوری کشور در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه قبلی ۱۰۶ درصد رشد داشته است!

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد (بکام)، یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ «ومعادن»، در یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ عملکردی درخشان را به نمایش گذاشت و با رشد ۱۰۶ درصدی درآمدهای خود نسبت به فروردین ۱۴۰۲، رکورد جدیدی در درآمدزایی را به ثبت رساند.

دیگران چه می خوانند:

قلب تولید فیبر نوری کشور در این دوره، بیش از ۶۰ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ میلیارد تومان از آن به صادرات اختصاص یافته است.

بر این اساس، «بکام» در فروردین امسال ۱۰ میلیارد تومان از محل فروش کابل برق و سه میلیارد تومان از محل فروش کابل‌های مخابراتی مسی درآمد کسب کرد.

در فروش داخلی که مجموع آن به ۴۷ میلیارد تومان می‌رسد، فروش کابل‌های مخابراتی نوری بیشترین سهم را دارد. در فروردین ۱۴۰۳، «بکام» ۸۲۸ کیلومتر کابل‌های مخابراتی نوری به فروش رسانده و از این محل، ۳۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

فروش کابل‌های مخابراتی مسی در این ماه، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و فروش ۸۶ تن کابل برق در کارخانجات شهید قندی نیز درآمد ۱۱ میلیارد تومانی برای این شرکت به ارمغان آورده است.

قضیه زمانی جالب می‌شود که بدانید جمع درآمدهای «بکام» در فروردین ۱۴۰۲، تنها ۲۹ میلیارد تومان بود. از این مقدار، ۲۰ میلیارد تومان متعلق به فروش داخلی و ۹ میلیارد تومان متعلق به فروش صادراتی بود.

بر این اساس، جمع درآمدهای «بکام» در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به فروردین ۱۴۰۲، رشد ۱۰۶ درصدی را تجربه کرده است.

تحلیل تکنیکال بکام

بررسی وضعیت تکنیکال سهام شرکت شهید قندی یزد (بکام) نیز در یک سال اخیر نشان می‌دهد که با وجود افت سنگینی که در بیشتر نمادهای بازار شاهد بودیم، این نماد در یک محدوده رنج (خنثی) در حال معامله است.

«بکام» پس از رشد نزدیک به ۴۰۰ درصدی که در ۱۱۷ روز معاملاتی داشت، در حال استراحت است تا بتواند گام بعدی حرکتی خود را شروع کند.

محدوده ۲۲۰ تا ۲۳۰ تومان محدوده حمایتی قدرتمند بکام محسوب می‌شود و در صورت شکست مقاومت ۳۳۰ تومانی محدوده ۴۵۰ تومانی، مقاومت بعدی سهم خواهد بود.

 

قلب تولید فیبر نوری کشور در اوج/ ۶۰ میلیارد تومان فروش در یک ماه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟