تفاهم‌نامه فولاد اکسین با کارآفرین برتر کشور

تفاهم‌نامه فولاد اکسین با کارآفرین برتر کشور
تفاهم‌نامه فولاد اکسین با کارآفرین برتر کشور

بازدیدکنندگان و خبرنگاران غرفه فولاد اکسین خوزستان در روز پایانی بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شاهد انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری میان علیرضا نبی کارآفرین برتر کشور و مدیرعامل فولاد اکسین بودند.

 شرکت فولاد اکسین خوزستان که امسال توانست رکورد تولید محصولات خود را از ابتدای فعالیت تاکنون بشکند و در سال گذشته به عنوان صادرکننده نمونه ایران معرفی شد، در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نسبت به انعقاد یک تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغالزایی اقدام کرد.

دیگران چه می خوانند:

این تفاهم‌نامه با حضور علیرضا نبی، کارآفرین نمونه کشور و علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان به امضاء رسید. مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در توضیح چرایی و چگونگی عقد این قرارداد همکاری، گفت: موفقیت‌های سال گذشته رکوردشکنی این شرکت سبب شد تا ما با پویش «در برابر تحریم قد علم کردیم» در عرصه تلاش و جهاد اقتصادی ظاهر بشویم.

وی افزود: این برکت زمانی رقم می‌خورد که علاوه بر نگاه افزایش تولید با کیفیت موردنیاز داخل و درآمدزایی، مسئولیت‌های اجتماعی هم برای ما اهمیت داشته باشد.

علی محمدی با اشاره به حضور علیرضا نبی کارآفرین برتر کشور، گفت: ایشان از کارآفرینان و پای کار ایران بودن‌های کشور عزیزمان ایران است که با حضور در این جا بنا داریم یک تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری را با ایشان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به امضاء برسانیم.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: براین اساس قرار است فولاد اکسین در کنار کسانی باشد که دست تقدیر با آنها رفاقت نکرد و به برکت این اتفاق امیدواریم که این مهم به انجام برسد تا آنها نیز بتوانند با نقش‌آفرینی در روند تولید مشکلات خود را مرتفع سازند.

 

تفاهم‌نامه فولاد اکسین با کارآفرین برتر کشور

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟