«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند
«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مطابق آگهی منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه سال 1403، مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1402/10/30 و مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

دیگران چه می خوانند:

مجمع عمومی عادی در ساعت 8:30 مورخ 31 اردیبهشت 1403 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا واقع در تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و در ادامه آن مجمع عمومی فوق‌العاده در ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی عادی به منظور استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30/10/1402، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و سایر موضوعات، برگزار می‌شود و مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و سایر موارد در صلاحیت مجمع برگزار خواهد شد.

بر این اساس، از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها دعوت می‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه با ارائه کارت ملی یا وکالتنامه رسمی برای اشخاص حقیقی و معرفی‌نامه معتبر و کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، در جلسه مجمع حضور به‌هم رسانند.

همچنین این مجمع به صورت آنلاین پخش خواهد شد و سهامداران محترم می‌توانند از طریق مراجعه به لینک http://roka-co.com/lotusib، جلسه را مشاهده کنند.

سهامداران محترم همواره می‌توانند تمام اطلاعات مالی و اطلاعیه‌های منتشر شده تامین سرمایه لوتوس پارسیان را در سامانه کدال به نشانی www.codal.ir و با جست‌وجوی نام شرکت، مشاهده و بررسی کنند.

 

«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟