خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد
خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، خدمت "کارتینو" (صدور کارت و خدمت سلف سرویس به صورت خویش‌فرما) علاوه بر خدمات مشابه کیوسک، تمامی عملیات‌های غیرنقدی مانند صدور انواع کارت بانکی، انسداد و رفع انسداد آن را بدون نیاز به حضور در شعبه به صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر می‌کند. این محصول که برای نخستین بار در کشور برای ارایه خدمات یاد شده طراحی و تولید شده قادر است تا ضمن افزایش چشم‌گیر چابکی خدمات صدور کارت، منجر به رضایت‌مندی بالای مشتریان شود.

 

خدمت "درخواست و دریافت غیرحضوری تسهیلات از طریق سامانه فرارفاه" نیز از دیگر خدمات غیرحضوری جدید بانک رفاه کارگران است که امکان ارائه درخواست تسهیلات و دریافت آن را بدون نیاز به حضور در شعبه فراهم می‌کند و مشتریان این بانک می‌توانند از طریق نرم‌افزار "فرارفاه" درخواست‌های خود را ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.  

دیگران چه می خوانند:

از مزایای این سامانه می‌توان به مشاهده تسهیلات قابل اعطا و درخواست تسهیلات انتخابی به‌صورت غیرحضوری، سهولت در انجام امور مربوطه، کاهش تردد و کمک به بهبود محیط زیست، امکان تبادل سریع‌تر اطلاعات، امکان پایش و رهگیری درخواست اشاره کرد. این سامانه با بهره‌برداری از خدمات الکترونیک مانند گواهی امضای دیجیتال، تمبر و سفته الکترونیک، تجربه متفاوتی را در ارائه خدمت تسهیلات غیرحضوری برای مشتریان رقم می‌زند.

 

خدمات جدید بانک رفاه کارگران رونمایی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟