رپرتاژ اگهی /

نرم‌افزار فروشگاهی و رستورانی باران رایگان شد + لینک دانلود

نرم‌افزار فروشگاهی و رستورانی باران رایگان شد + لینک دانلود
کدخبر : 48303

راه‌اندازی یک کسب‌وکار اگر چه نتیجه لذت‌بخش و سودآوری دارد، اما مسیر دشوار و پرفراز و نشیب آن قابل تأمل است.

 اگر بخواهید کسب‌وکار خودتان را داشته باشید، باید از همان ابتدا خود را برای روزهای سخت و پرمشغله آماده کنید. طبیعی است که نتیجه مطلوب هیچ وقت بدون تلاش حاصل نمی‌شود و موفقیت، پس از تلاش مستمر در انتظار شماست. با این وجود، برخی عوامل به وجود آمده‌اند تا شما را در این مسیر دشوار یاری کرده و کمی از سختی راه بکاهند.

برخی موارد با وجود آنکه به صورت سنتی و رایج دشوار به نظر می‌رسند؛ اما برخی فناوری‌ها آن‌ها را به راحت‌ترین روش ممکن انجام داده و سهولت را برایتان به ارمغان می‌آورند. نرم‌افزارهای فروشگاهی و رستورانی از جمله مواردی هستند که باعث سهولت در انجام کار و کاهش هزینه‌ها به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا شده‌اند.

اگر اطلاعاتی درباره نرم‌افزارهای فروشگاهی ندارید یا می‌خواهید از طرح نرم‌ افزار فروشگاهی رایگان مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. در این مقاله شما را با کلیات نرم‌افزارهای فروشگاهی و رستورانی آشنا خواهیم کرد و در نهایت، یک نرم‌افزار فروشگاهی رایگان را به شما معرفی می‌کنیم.

راه اندازی و کسب و کاهش چالش ها با استفاده از نرم افزار

نرم‌افزار‌های رستورانی و فروشگاهی چیست؟

نرم‌افزار فروشگاهی از آن دست نرم‌افزارهایی است که برای شروع کسب‌وکار خود، باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید؛ چرا که می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیش‌برد کارها داشته باشد. نرم‌افزار فروشگاهی در واقع نوعی نرم‌افزار حسابداری است که باید برای همه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ استفاده شود. اصولاً علم حسابداری و حسابرسی یکی از علوم ضروری برای مدیریت کسب‌وکارهاست و پیش بردن مشاغل بدون بهره‌گیری از حسابداری غیرممکن است.

حال پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا مهندسین، شکل و شمایل جدیدی به نرم‌افزارهای حسابداری داده و با هدف قرار دادن سهولت دسترسی، نرم‌افزارهایی را تحت عنوان «نرم‌افزار فروشگاهی» ابداع کرده‌اند؛ بنابراین، نرم‌افزار فروشگاهی را می‌توان نوعی نرم‌افزار حسابداری دانست که البته تفاوت‌های آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مدیریت دخل و خرج و نظارت بر صندوق در گذشته شمایل دیگری داشت. در زمان‌هایی که استفاده از پول نقد تنها روش پرداخت بود، حسابدارها مجموع دخل کل روز را محاسبه کرده و با کم کردن هزینه‌ها از آن، مقدار سود را محاسبه می‌کردند. این روش با وجود آنکه زمان زیادی برای شمردن پول‌ها نیاز داشت، اما از آن جهت که تنها یک روش پرداخت وجود داشت، یک مزیت برای حسابدارها به حساب می‌آمد.

امروزه به دلیل آنکه استفاده از پول نقد هنوز در کشور ما منسوخ نشده، چند روش پرداخت وجود دارد و همین مسئله می‌تواند دقت را کاهش دهد. از طرف دیگر، فروش اینترنتی یکی از کارهایی است که دقت محاسبات را کاهش می‌دهد و در صورت عدم بهره‌مندی از یک سیستم محاسباتی قدرتمند، چالش‌های متعددی خواهد داشت. بسیاری از کسب‌وکارها به همین دلیل، فروش اینترنتی که یکی از اساسی‌ترین روش‌های کسب درآمد به شمار می‌رود را نادیده می‌گیرند. نرم‌ افزار فروشگاهی رایگان به صاحبین کسب‌وکارها در مدیریت هر چه بهتر دریافتی‌ها و پرداختی‌ها کمک می‌کنند.

تفاوت نرم‌افزار فروشگاهی و نرم‌افزار حسابداری

همانطور که پیش‌تر گفتیم، نرم‌افزار فروشگاهی به نوعی یک نرم‌افزار حسابداری محسوب می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی نیز میان آن‌ها وجود دارد. نرم‌افزارهای حسابداری اغلب محیط‌های پیچیده‌ای دارند و کار با آن‌ها نیازمند دانش و تخصصی خاص است که فقط افرادی با تحصیلات حسابداری می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. البته به طور کلی دو نوع نرم‌افزار حسابداری وجود دارند؛ نرم‌افزارهای اختصاصی و نرم‌افزارهای عمومی.

نرم‌افزارهای اختصاصی به طور خاص برای یک نهاد، مجموعه، فروشگاه یا کسب‌وکارهای دیگر طراحی شده‌اند و امکان استفاده از آن‌ها برای سایر افراد وجود ندارد. از طرف دیگر، نرم‌افزارهای حسابداری عمومی، محیط ساده‌تری دارند و بعضاً می‌توانند به عنوان نرم‌افزار فروشگاهی مورد استفاده قرار گیرند. با این حال همچنان برتری نرم‌افزار فروشگاهی نسبت به نرم‌افزارهای حسابداری قدیمی اثبات شده است.

نرم‌افزار رستوران و فست‌فود چیست؟

نرم‌افزار رستوران یکی دیگر از نرم‌افزارهای مهم و کاربردی است که شما را در مدیریت هر چه بهتر رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودها یاری می‌کند. ماهیت نرم‌افزار رستورانی شبیه به نرم‌افزار فروشگاهی بوده و با مکانیزه کردن قسمت‌های مختلف، بر سهولت انجام کارها می‌افزاید. مجموع این موارد می‌توانند منجر به کاهش فعالیت نیروی انسانی، کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت و توجه بیشتر به مشتریان و خواسته‌های آن‌ها شود. در ادامه با مزایای استفاده از نرم‌افزار رستورانی بیشتر آشنا شده و لینک دانلود نرم‌ افزار رستوران رایگان را دریافت خواهید کرد.

نرم افزار رستوران و کافه

مزایای نرم‌افزار رستورانی و فروشگاهی

نرم‌افزار فروشگاهی رایگان و نرم‌افزار رستورانی به نوعی نرم‌افزارهای حسابداری هستند که با مکانیزه کردن فرایندهای حسابداری، به آسانی و راحتی در انجام این امور کمک می‌کنند. از طرف دیگر، امکانات متعدد دیگری نیز برای این نرم‌افزارها تعریف شده که ارتباط میان اعضای مختلف یک کسب‌وکار، اعم از صندوق‌دار، انباردار، فروشنده، گارسون و... را تسهیل می‌کند. برای مثال یک نرم‌افزار رستورانی شما را از مزایای زیر بهره‌مند می‌کند:

  • نرم‌افزار رستورانی قسمت صندوق را با صدور آنی و لحظه‌ای فاکتورهای داخل سالن و بیرون‌بر مکانیزه می‌کند.
  • در قسمت گارسون و مهمان‌دار، ثبت سفارش الکترونیکی کار را برای صندوق‌دار راحت‌تر کرده و در نتیجه سرعت را بالا می‌برد.
  • در قسمت آشپزخانه نیز آماده‌شدن غذا، بسته‌بندی آن و تحویل به تحویلدار، همگی توسط نرم‌افزار رستورانی کنترل می‌شوند.
  • تحویل سفارش به پیک و رساندن آن به دست مشتری نیز می‌تواند توسط نرم‌افزار رستورانی پیگیری شود.

توجه داشته باشید که امکانات گفته شده ممکن است به طور یک‌جا در همه نرم‌افزارها وجود نداشته باشند و بسته به هزینه‌ای که می‌پردازید، برخی از امکانات برایتان فعال می‌شوند. در هر صورت، نرم‌افزار فروشگاهی و رستورانی می‌تواند کسب‌وکارتان را به یک شغل حرفه‌ای و پیشرفته تبدیل کند. در ادامه مزایای نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی را بهتر شناخته و ضرورت استفاده از آن‌ها را درک می‌کنید.

نرم‌افزار حسابداری چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند؟

برای آنکه ضرورت استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی را درک کنید، بهتر است اهمیت نرم‌افزار حسابداری در کسب‌وکار را بدانید. در گذشته کسب‌وکارها اغلب محدود و کوچک بوده و تعداد سفارشات و همچنین تعداد افراد شاغل در آن محل کار، محدود بودند. به همین جهت، مدیریت مالی آن آسان بوده و صاحبین مشاغل می‌توانستند آن را به تنهایی رفع و رجوع کنند. اگر چه پرداخت نقدی و محاسبات دفتری کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما حجم کم اطلاعات آن را به کاری آسان تبدیل می‌کرد.

امروزه همه چیز شکل و شمایل دیگری به خود گرفته و گسترش کسب‌وکارها ضرورت همگام شدن با تکنولوژی را اثبات می‌کند. امروزه حتی کوچک‌ترین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را مملو از مشتریان و افراد شاغل در آن محل می‌یابید که مدیریت دخل و خرج آن‌ها کار آسانی به نظر نمی‌رسد. برای مدیریت دریافتی‌ها و پرداختی‌ها در هر کسب‌وکاری باید از علم حسابداری بهره گرفت و امروزه این علم در کنار نرم‌افزارهای پیشرفته حسابداری معنا پیدا می‌کند. 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی و صندوق فروشگاهی pos

مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی

  • نرم‌افزارهای حسابداری دقت را در انجام محاسبات افزایش می‌دهند. در روش سنتی شما تمام فرایندها و اعمال ریاضی را خودتان به صورت دستی اعمال می‌کنید؛ اما در روش نوین و با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری، همه فرایندها به صورت دقیق و بدون خطا انجام می‌شوند.
  • سرعت انجام محاسبات در نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی و اختصاصی بسیار بالاست و به هیچ وجه با روش سنتی قابل مقایسه نیست.
  • صورت حساب‌های مالی مانند ترازنامه، صورت سود و زیان و... که به نوعی گزارش مختصری از فعالیت‌های مالی به حساب می‌آیند، در این نرم‌افزارها به راحتی در دسترس صاحبین مشاغل قرار می‌گیرند.
  • یکی دیگر از مزایای نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مدیریت نقدینگی است. این نرم‌افزارها شما را در جریان پول‌های نقد موجود قرار داده و کمک می‌کنند تا بدهی‌ها، وام‌ها و اقساط در زمان مقرر پرداخت شوند.
  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دائماً به‌روزرسانی شده و اطلاعات را به صورت تجزیه و تحلیل شده در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید نظارت کاملی را به ساده‌ترین روش بر اطلاعات مالی داشته باشید.
  • کاهش درصد خطا در نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی یکی دیگر از مزایای آن است که طی چندین سال استفاده از آن‌ها به خوبی اثبات شده‌اند.
  • استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی رایگان می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و چندین و چند کار را صرفاً با یک نرم‌افزار الکتریکی پیش ببرد.

نرم‌ افزار حسابداری فروشگاه علاوه بر موارد گفته شده می‌توانند مزایای دیگری نیز داشته باشند که اهمیت هر یک از آن‌ها در مشاغل مختلف و بسته به نوع فعالیت، می‌تواند متفاوت باشد. تمام موارد گفته شده در مورد نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی و هر نرم‌افزار حسابداری دیگر صدق می‌کند؛ با این تفاوت که رابط کاربری نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آسان‌تر بوده و امکان استفاده از آن برای هر فرد معمولی امکان‌پذیر است. در حالی که نرم‌افزارهای حسابداری عمومی یا تخصصی برای استفاده عموم طراحی نشده‌اند.

حسابداری اصولی و پیشرفته با کمک نرم افزارها

خبری خوش برای صاحبین کسب‌وکار

اگر تا به حال در صدد خرید یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی یا نرم‌افزار رستورانی بوده‌اید، حتماً با گروه نرم‌افزاری باران آشنا هستید. نرم‌افزار فروشگاهی باران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نر‌م‌افزارهای این حوزه است که در چند سال اخیر، بسیاری از مشاغل از آن برای ارتقاء کیفیت و سهولت مدیریت مالی استفاده کرده‌اند. درصد رضایت بالای کسانی که تجربه استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی باران را داشته‌اند، نشان از کیفیت بالای این نرم‌افزار در ارائه خدمات بوده و کارایی آن را تضمین می‌کند.

حال خبری خوش برای صاحبین مشاغل داریم که می‌تواند آن‌ها را چندین گام جلو برده و مدیریت مالی مجموعه و انجام امور حسابداری را برایشان آسان کند. اگر سال‌هاست کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کرده‌‍اید؛ اما هنوز یک نرم‌افزار فروشگاهی را به مجموعه‌تان اضافه نکرده‌اید، شرکت باران یک پیشنهاد هیجان‌انگیز را به شما ارائه می‌کند. حتی اگر به تازگی قصد دارید کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید و دری به دنیای سودآوری بگشایید، باز هم این پیشنهاد شگفت‌انگیز برای شما یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود.

گروه نرم‌افزاری باران این بار در حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و کمک به پیشبرد اهداف آن‌ها، نرم‌‌افزار فروشگاهی خود را به صورت رایگان عرضه می‌کند. این نرم‌افزار فروشگاهی رایگان از تمام مواردی که در این مقاله ذکر شد، پشتیبانی کرده و امکان استفاده از آن برای همه وجود دارد. نکته مهم این است که هیچ محدودیتی در تعداد فاکتور، تعداد کالا و تعداد مشتری در این نرم‌افزار فروشگاهی رایگان وجود نداشته و تمامی امکانات نرم‌افزارهای دیگر در آن موجوداند.

این نرم‌افزار فروشگاهی رایگان به مدت یک سال تمام نیازهای شما در حیطه حسابداری را برطرف کرده و می‌تواند هزینه‌های مربوطه را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این مسئله به خصوص در کسب‌وکارهای نوپا و کوچک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند آن‌ها را چندین قدم جلوتر ببرد. پس از یک سال نیز می‌توانید با خرید یک بسته از وب‌سایت شرکت باران، به استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ادامه دهید. نرم‌افزار فروشگاهی رایگان باران فرصت بی‌نظیری است که باید آن را غنیمت شمرده و از آن برای پیشرفت کسب‌وکارتان استفاده کنید.

با گروه نرم‌افزاری باران بیشتر آشنا شوید

گروه نرم‌افزاری باران، یک مجموعه فعال در زمینه برنامه‌نویسی است که با تمرکز بر کسب‌وکارها، به رشد و توسعه آن‌ها کمک می‌کند. نرم‌افزارهای ارائه شده توسط شرکت باران به هوشمند شدن انواع کسب‌وکارها کمک کرده و به این ترتیب، آن‌ها را در مکانیزه شدن امور، کاهش فعالیت نیروی انسانی، افزایش بازدهی، بالا رفتن دقت، کم شدن خطا و افزایش سرعت انجام کارها یاری می‌کند.

همه این کارها در نهایت، کیفیت ارائه خدمات توسط مجموعه‌های فروشگاهی و رستورانی را افزایش می‌دهد. انواع نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، نرم‌افزار کافی‌شاپ، نرم‌افزار رستوران و ... توسط مجموعه نرم‌افزاری باران ارائه می‌شود که این روزها با ارائه نرم‌افزار فروشگاهی رایگان، کمکی شایان به کسب‌وکارها می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و آشنایی با خدمات گوناگون آن‌ها، به خصوص نرم‌افزار فروشگاهی رایگان، سری به وب‌سایت مجموعه باران بزنید.

حسابداری از اصول موفقیت هر کسب و کار

کلام آخر

تکنولوژی توانسته شمایل جدیدی برای کسب‌وکارهای گوناگون ایجاد کند و آن‌ها را در جهت پیشرفت و حرکت رو به جلو سوق دهد. یکی از مواردی که تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت کسب‌وکارها را نشان می‌دهد، ایجاد نرم‌افزارهای مختلف برای سهولت انجام کارهای گوناگون است. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان نرم‌افزارهای حسابداری را نام برد که نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی نیز بخشی از آن است.

در این مقاله با نرم‌ افزار فروشگاهی رایگان باران آشنا شده و مزایای استفاده از آن را نیز شناختید و لازم به ذکر است که تمام نرم‌افزارهای باران برای استفاده رایگان به مدت یک سال فعال هستند و پس از آن نیز با خرید یک بسته از سایت باران، می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. مراجعه به وب‌سایت گروه نرم‌افزاری باران را فراموش نکنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه