مدارس شنبه 16 اذر ماه تعطیل شد

مدارس شنبه 16 اذر ماه تعطیل شد
کدخبر : 520

در این بسته، فهرست مدارس استان‌هایی که شنبه ۱۶ آذرماه تعطیل است را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در این بسته مدارسی که به دلیل برودت هوا و یا جلوگیری از شیوع آنفولانزا تعطیل شدند را مشاهده می کنید.

 

 

خبر داغ : عکس لورفته و جنجالی مهناز افشار در استخر خصوصی پس از مهاجرت + عکس و بیوگرافی

 

 

تعطیلی مدارس شهرستان فریمان

مدارس شهرستان فریمان (خراسان رضوی) در تمامی مقاطع تحصیلی (نوبت صبح و عصر) به جهت جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا روز شنبه ۱۶ آذر ماه تعطیل است

 

 

خبر داغ و جنجالی : عکس منشوری و +18 محسن افشانی و همسرش در استخر خصوصی لورفت + تصاویر و بیوگرافی

 

 

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان تا یکشنبه

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به‌ دلیل پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا مدارس استان در همه مقاطع شنبه و یک شنبه هفته آینده تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس فریمان لغو شد

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، طبق تصمیم اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تعطیلی مدارس شهرستان فریمان در روز شنبه ۱۶ آذر ماه لغو شده و مدارس این شهرستان مطابق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

در صورت نیاز به تعطیلی موردی مطابق دستورالعمل ارسالی از سوی این اداره کل و با هماهنگی شورای آموزش و پرورش شهرستان اقدام خواهد شد.

 

گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود مدارس این شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع آنفوآنزا در روز شنبه ۱۶ آذر ماه تعطیل است.

 

تعطیلی تمام مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ در روز شنبه

بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز شنبه ۱۶ آذر تمامی مدارس شهرهای بوکان و شاهین دژ به دلیل آلودگی هوا و کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا تعطیل است.

 

مدارس عشایری و روستایی شهرستان ایذه فردا تعطیل است

با تصمیم ستاد بحران فرمانداری شهرستان ایذه، به دلیل پیش‌بینی باران شدید و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از این بارش‌ها، مدارس روستایی و عشایری سه بخش مرکزی، سوسن و دهدز برای دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

مدارس و مراکز آموزشی شهر ایذه و دهدز طبق ساعت قبل فعال خواهد بود و فعلا تعطیل نیست.

 

تعطیلی برخی از مدارس قزوین

رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: روزهای شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ آذرماه ۹۸ به دلیل آلودگی هوا و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوآنزا در مدارس، دوره های تحصیلی پیش دبستان، دبستانی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و بعدازظهر مدارس استان قزوین تعطیل است.

 

تعطیلی مدارس کامیاران در کردستان

با توجه به برودت هوا طی روزهای اخیر و شیوع بیماری های فصلی، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی در بین دانش آموزان و رفع نگرانی‌های خانواده‌ها در این باره فردا شنبه شانزدهم آذرماه کلیه‌ی مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی سطح شهر و روستاهای تابعه‌ی شهرستان کامیاران در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

 

در حال تکمیل....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • .....
    0

    بوشهر هم تعطیل هست؟

  • ناشناس
    0

    چرا تهران شنبه رو تعطیل نمیکنید

  • ناشناس
    0

    بابا مگه ما ارومیه ای ضد آنفلانزا داریم ما آدم نیستیم واااا

  • ناشناس
    0

    یکشنبه رو تعطیل کنید

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه