یارانه چه کسانی امشب حذف می شود ؟

یارانه چه کسانی امشب حذف می شود ؟
کدخبر : 13045

یارانه شهریور پنج شنبه واریز می‌شودیارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۶.۲۰ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

یارانه سود اقتصادی است که معمولاً دولتها به تولید کنندگان کالا برای تقویت بازار رقابتی کشورها پرداخت می‌کنند و این یارانه‌ها ممکن است مستقیم یا غیرمستقیم باشد. همچنین یارانه‌ها به دو نوع یارانه‌های صادراتی و یارانه‌های داخلی کشورها تقسیم می‌شوند. یارانه‌های صادراتی مساعده‌های قابل تفویض در نزد شرکتهایی است که دولت به شرط صادرات محصولاتشان این یارانه‌ها را در اختیار این شرکتها قرار می‌دهد. یارانه‌های داخلی کشورها نیز مساعداتی است که به صورت غیر مستقیم به مردم پرداخت می شود.

 

خبرجنجالی  : 

 


دیدگاه WTO سازمان تجارت جهانی در مورد یارانه: ۲ عنصر اصلی در یارانه وجود دارد: ۱- کمک مالی ۲- نفع؛ مطابق ماده یکم اگر دولت با یک رکن عمومی درون قلمرو یکی از اعضاء، اقدام به پرداخت کمک مالی به صنعتی بکند به نحوی که موجب نفع بردن صنعت از آن کمک مالی شود، یارانه اعطا شده است.

 

خبرمهم : جهت ثبت نام در سومین دوره فروش فوق العاده ایران خودرو کلیک کنید | esale.ikco.ir

 

 

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد؛ یکصد و پانزدهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۶.۲۰ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

 

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه سومین قسط از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه