ارزش سهام عدالت سه شنبه 99/7/8 + جدول

ارزش سهام عدالت سه شنبه 99/7/8 + جدول
کدخبر : 13667

ارزش کل سهام عدالت روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید. این کمترین ارزش سهام عدالت در سه ماه اخیر است. این افت در حالی است که ارزش برگه‌های سهام عدالت تا ۲۰ میلیون تومان هم رفته بود.

ارزش سهام عدالت به دغدغه اصلی سهامداران تبدیل شده است . ارزش سهام عدالت در جوی عجیب در ابتدای سال روند روبه رشد داشته است . ارزش سهام عدالت به بالاترین قیمت خود رسید .  در ادامه جو هیجانی بازار سرمایه و فشار عرضه در نماد‌های شاخص‌ساز و تشکیل صف‌های فروش، شاخص کل بازار سهام ریزش کرد و به تبع آن ارزش سهام عدالت نیز با افت ۴.۵ درصدی همراه شد و به کمترین قیمت خود رسید.
 
 
 

خبرجنجالی : توهم جدید سارا و نیکا جنجالی شد + عکس


 

سهام عدالت که پیش از افت شاخص بورس، از ۲۰ میلیون تومان هم فراتر رفته بود، حالا با کاهش حدود ۶ میلیون تومانی همراه شده و به ۱۴ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۸ مهر ۹۹ | ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر است؟

 

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۸ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۴ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان رسیده است.

 

این کاهش ارزش سهام عدالت در حالی است که دارندگان سهام عدالت نگرانند که افت بورس ادامه داشته باشد و ارزش سهام عدالت به کمتر از این میزان هم برسد.

 

به دلیل اینکه بیشتر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت نماد‌های شاخص‌ساز هستند و روز گذشته عرضه در نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت زیاد بود ارزش سهام عدالت به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کرد و در کف قیمت خود در یک ماه اخیر رسید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه