خبر خوش برای دریافت یارانه جدید / مبلغ یارانه جدید برای مشمولان مشخص شد

خبر خوش برای دریافت یارانه جدید / مبلغ یارانه جدید برای مشمولان مشخص شد
کدخبر : 13853

طبق اظهارات پیشین مجلسی‌ها قرار بود اولین نوبت یارانه خرید کالا در مهر ماه پرداخت شود اما به گفته سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه واریز این یارانه در ماه جاری انجام نمی‌شود، اولین نوبت از این یارانه کی پرداخت می‌شود؟

یارانه طرح جدید مجلس و دولت برای کمک به معیشت مردم است . یارانه به صورت نقد به حساب خانوار واریز می شود . جزئیات دریافت یارانه کالا را در ادامه می خوانید . 

 

 

طبق اظهارات پیشین اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه قرار بود پرداخت یارانه خرید کالا از مهر آغاز شود کلیات این طرح هفته گذشته با رای 80 درصد از نمایندگان مجلس تصویب شد، اولین نوبت این یارانه کی پرداخت می‌شود؟

 

خبرجنجالی : مدل موی جدید یکتا ناصر معروف شد + عکس بد حجاب

 

سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه در خصوص اولین نوبت پرداخت این یارانه به تجارت‌نیوز گفت: کلیات این طرح تصویب شده، پرداخت یارانه خرید کالا به 60 میلیون نفر لازم‌الاجراست اما این روزها نمایندگان در حوزه انتخابیه هستند و  تصویب جزئیات آن به جلسه بعدی مجلس موکول شده است.

 

وی افزود: پرداخت این یارانه در شش مرتبه تصویب شده اما با توجه به این که جلسه بعدی در روز 27 مهر ماه برگزار می‌شود این یارانه در مهر ماه پرداخت نمی‌شود، چون طرح پس از تصویب نهایی باید به شورای نگهبان برود و تا پایان اسفند لازم‌الاجراست که پیش‌بینی می‌کنیم در شش مرتبه پرداخت شود.

 

خبرداغ : عکس لورفته از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و همسرش در مهمانی + عکس خصوصی

 

براساس این طرح قرار است یارانه خرید کالاهای اساسی تا سقف پنج نفر پرداخت شود اما مبلغ آن برای گروه‌های مختلف متفاوت است، 20 میلیون از جمعیت کشور که اغلب افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی یعنی بهزیستی و تامین اجتماعی هستند مبلغ 120 هزار تومان به‌ازای هر نفر تا سقف 600 هزار تومان دریافت می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید : زمان پرداخت یارانه جدید تغییر کرد / چه کسانی یارانه می گیرند ؟


 

برای گروه دوم نیز که شامل 40 میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور است مبلغ 60 هزار تومان به ازای هر نفر تا سقف 300 هزار تومان پرداخت می‌شود.

 

منبع : تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه