قیمت خودرو

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده | قیمت خودرو کاهش می یابد؟

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده | قیمت خودرو کاهش می یابد؟
کدخبر : 21846

امروز (سه شنبه 6 مهرماه) قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته، چندان تغییر نکرد و به نظر می رسد روند کاهشی قیمت خودرو متوقف شده است.

به گزارش رصد اقتصادی: قیمت خودرو در روزهای اخیر با نوسان روبرو شد و کاهش قیمت خودرو بازار خودرو را وارد رکود کرد. قیمت خودرو تحت تاثیر طرح آزادسازی واردات خودرو قرار گرفت. قیمت خودرو در روزهای آینده غیر قابل پیش بینی است و معلوم نیست اوضاع بازار به کدام سمت خواهد رفت. افزایش نرخ ارز در ۲۴ ساعت گذشته، ترمز ریزش قیمت خودرو را کشید به طوری که قیمت اکثر خودروها از روز گذشته تا امروز ثابت بوده است. روند نرخ ارز از ابتدای امروز تاکنون افزایشی بوده است و این امر منجر به توقف ریزش قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از روز گذشته تا امروز بر روی ۱۵۲ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۱ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۱۳۷ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۲ این خودرو نیز از روز گذشته تا امروز بر روی ۱۳۱ میلیون تومان ثابت بوده است.
خودروهای پژو موجود در بازار نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بودند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از روز گذشته تا امروز بر روی ۲۳۰ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۲۴۰ میلیون تومان ثابت بوده است و پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت بر روی ۲۵۵ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۲۷۵ میلیون تومان ثابت بوده است.
خودروهای تیبا نیز در ۲۴ ساعت گذشته از نوسانات قیمتی در امان بودند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در این مدت بر روی ۱۵۶ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۱۵۰ میلیون تومان ثابت بوده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه