کدام گرایش آرایشگری برای آقایان درآمدزایی بیشتری دارد؟

کدام گرایش آرایشگری برای آقایان درآمدزایی بیشتری دارد؟
کدام گرایش آرایشگری برای آقایان درآمدزایی بیشتری دارد؟

آموزش آرایشگری مردانه و کوتاهی مو شغلی پردرآمد است و در هر رشته طرفداران خاصی دارد‌. اما در ابتدا باید گرایش‌های این رشته را شناخت و سپس به سمت درآمدزا ترین شاخه گام برداشت. در ورود به رشته آرایشگری، چندین شاخه متناوب وجود دارد که ورود به هر کدام از این شاخه‌ها و کسب مهارت مورد نیاز می‌تواند باعث افزایش درآمد سالن‌تان شود. در گام اول، همه آرایشگری را مهارتی بین کوتاهی مو و اصلاح صورت می‌دانند. اما در حقیقت از کوتاهی و پیرایش مو تا گریم صورت داماد و کاشت مو از جمله مهارت‌هایی است که به درآمدزایی آرایشگر کمک می‌کند. با توجه به اینکه کار آرایشگر، پیاده سازی خدمات زیبایی بر روی صورت یا مو است، درآمد آن هم با توجه به نیاز جامعه، روز به روز بیشتر می‌شود.

پردرآمدترین رشته آرایشگری مردانه

آرایشگری به عنوان یک شغل و حرفه معرفی می‌شود. انواع خدمات زیبایی آقایان مانند گریم صورت، پاکسازی پوست، کاشت دائم یا موقت مو، رنگ و الیاژ و کوتاهی از جمله زیردسته‌های این حرفه بوده که ورود به هر کدام از این مهارت‌ها نیازمند شرکت در دوره‌های آموزشی معتبر و کسب مهارت و تجربه کافی در دوره‌های کارآموزی است. اما در بین تمام زیر شاخه‌های رشته آرایشگری کوتاهی مو بر اساس مدل و ژورنال، جز پرمخاطب‌ترین و درآمدزاترین گرایش آرایشگری مردانه معرفی می‌شود. چرا که موی مردان حداقل یک بار در ماه نیاز به پیرایش و کوتاهی دارد. چالش چگونگی مدل کوتاهی دائماً در مردان و پسران ایجاد می‌شود‌. از طرفی دیگر، تبعیت از مد روز و ژورنال‌های کلاسیک جهت کوتاهی مو، مورد علاقه تمامی پسران جوان است. پس می‌توان کوتاهی مو را درآمدزاترین گرایش آرایشگری برای آقایان تخمین زد.

دیگران چه می خوانند:

کسب مهارت و درآمدزایی در آرایشگری

در ابتدا اشخاص برای کسب درآمد بیشتر، وارد رشته آرایشگری می‌شوند. اما برای پیشرفت در این عرصه باید گام به گام مهارت خود را افزایش دهید. میزان درآمد یک آرایشگر آماتور با آرایشگر حرفه‌ای به هیچ وجه قابل قیاس نیست. پس بهتر است بعد از اخذ مدرک عالی در زمینه آرایشگری ، به عنوان کارآموز در آرایشگاه‌های مطرح شهراتان شروع به کارآموزی و پشت سر گذاشتن دوره کارورزی کنید. میزان درآمد کارآموزان معمولاً به صورت ساعتی تخمین زده می‌شود، اما مهم تر از آن میزان تجربه‌ای است که در این دوره به دست می‌آورید. روش برخورد و جذب مشتری، تکنیک‌های کوتاهی و اصلاح، استفاده از سلیقه و ذوق هنری متناسب با شناخت از مخاطب، از جمله مهارت‌های واجب دوره کارآموزی بوده و موفق شدن در این عرصه، نیازمند یادگیری و جذب مشتری است. بهتر اینکه بدانید، سهم عمده درآمد آرایشگران مخصوص کوتاهی مو بوده و هر چقدر که تعداد مشتریان کوتاهی و پیرایش بیشتر باشد میزان درآمد نیز بیشتر می‌شود. یادگیری سایر زمینه‌ها در گام بعدی می‌تواند درآمد ماهیانه را افزایش دهد.

گرایش‌های درآمدزای رشته آرایشگری آقایان

هر چقدر مهارت‌های آرایشگر بیشتر باشد و خدمات بیشتری به مشتری ارائه دهد، میزان درآمد خود را به سمت روند افزایشی سوق می‌دهد. از جمله شاخه‌های درآمدزا در آرایشگری می‌توان به مهارت‌های زیر اشاره کرد:

  • گریم صورت: گریم صورت معمولا مخصوص دامادهاست. چرا که معمولاً می‌خواهند در شب عروسی خود بدرخشند. استفاده از این هنر باعث می‌شود که در شب عروسی صورتی شفاف و بدون لک داشته باشند. البته افراد زیادی در سینما و تئاتر به دنبال گریمور هستند تا زیرسازی صورت آنها را به صورت تخصصی انجام دهند و جلوی دوربین زیبا و منطبق بر نظر کارگردان دیده شوند.
  • اکستنشن مو: اکستنشن مو هم به صورت دائم و هم به صورت موقت در سالن زنانه و مردانه انجام می‌شود. افرادی که دچار ریزش مو شده و موهای کم پشت دارند به سراغ اکستنشن مو می‌روند تا موهای خود را خوش حالت کنند.
  • کوتاهی مو:  خدمات کوتاهی مو در تمامی آرایشگاه‌های مردانه انجام می‌شود و درآمد مناسب و قابل قبولی دارد هرچه در کوتاهی مو به سمت روش‌های مدرنیته حرکت کنید درآمدتان از این گرایش بیشتر می‌شود.
  • لیفت: لیفت به معنای حالت دادن به بخشی از صورت، به نحوی از بین بردن چین و چروک صورت است که با تزریق ژل انجام می‌گیرد.  این عمل معمولا در آرایشگاه‌های زنانه انجام می‌شد اما امروزه پا به آرایشگاه‌های مردانه گذاشته و به عنوان خدمات زیبایی به کار می‌رود.
  • تتو: امروزه تتو از جمله خدماتی است که در آرایشگاه‌های مردانه انجام می‌شود و جوانان زیادی به دنبال انجام این عمل هستند. به همین دلیل است که تتو آرتیستان نیز از سطح درآمد خوبی برخوردارند. با ارائه خدمات تتو در سالن آرایشی خود، می‌توانید بر درآمد خود بیفزایید.

اولین گام درآمد زایی، کوتاهی مو

بعد از اینکه وارد حرفه آرایشگری شدید، می‌توانید از مهارت‌های مختلفی در این رشته استفاده کرده و کسب درآمد کنید. کوتاهی مو از جمله گرایش‌های ساده‌ای است که مدت‌هاست در طول تاریخ مورد محبوبیت واقع شده و عده زیادی به عنوان کسب درآمد در این رشته و گرایش هستند. کوتاهی مو از جمله نیازهای جامعه است و معمولاً تمامی آقایان یک بار در طول ماه به دنبال کوتاهی موی خود هستند. با  وارد شدن به این حرفه و یاد گرفتن مهارت‌های نوین در این گرایش می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. حتی اگر به تازگی، سالن مستقل خود را تاسیس کرده اید، یا می‌خواهید با اجاره کردن سالن یا صندلی وارد این عرصه شوید، کوتاهی مو در گام اول به کسب درآمد کمک قابل توجهی می‌کند.

پردرآمدترین رشته آرایشگری در ایران

اما به طور کل در هر زمینه و هر زیر دسته اگر مهارت‌های کافی را کسب کنید، صد در صد بر مشتریان شما افزوده شده و درآمد زیادی کسب می‌کنید. یادتان باشد که اولین گام برای موفقیت تلاش و ممارست برای رسیدن به آن است. موفق شدن در گرایش‌های آرایشگری نیازمند شرکت در دوره‌های معتبر و عالیه بوده که بر مهارت شخص می‌افزاید و او را در مقابل سایر رقبا برتری می‌بخشد. تمامی مردم به دنبال خدمات زیبایی هستند و پا گذاشتن در هر یک از مهارت‌ها و شاخه‌ها و یادگیری و اجرایی اصولی آن، موجب پیشرفت شده و باعث درآمد زایی می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

کدام گرایش آرایشگری برای آقایان درآمدزایی بیشتری دارد؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟