رپورتاژ آگهی/

تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

کدخبر : 61894

ماشین لباسشویی از جمله ضروری‌ترین وسایلی است که همه ما در خانه‌های خود استفاده می‌کنیم و به دلیل کاربرد زیاد این دستگاه انتخاب یک برند مطمئن اهمیت زیادی دارد. دوو از بهترین برندهایی است که می‌توانید برای لوازم برقی خانگی و ماشین لباسشویی خود استفاده داشته باشید. خوشبختانه خدمات پس از فروش در برند دوو در داخل ایران مناسب است و شما در شهرهای زیادی از جمله اهواز می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی استفاده داشته باشید. متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اهواز می‌توانند در حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کنند.

آشنایی با ساختار ماشین لباسشویی و کدهای خطایی که در این دستگاه نمایش داده می‌شود شما را در حل هرچه سریع‌تر مشکلات پیدا شده در این دستگاه کمک می‌کند. ما در طول این مقاله برخی از ایرادهای رایج در ماشین‌های لباسشویی دوو را نگاهی انداخته‌ایم و سعی داریم روش ساده برای تشخیص ایراد و رفع آن را بیان نماییم. اگر استفاده از این نکات به شما در حل مشکل فعلی لباسشویی تان کمکی نکرد بهتر است هرچه سریعتر با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس داشته باشید.

 

بررسی کد خطای F1  در ماشین لباسشویی دوو

کد خطای فوق در ماشین لباسشویی دوو ممکن است به شما نشان داده شود که باید برای بررسی علت اصلی آن از متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اهواز راهنمایی بخواهید. این کد خطا زمانی در صفحه نمایش دستگاه روشن خواهد شد که ماشین لباسشویی شما روشن شده است اما بنا به علتی نمی‌تواند فرایند شستشوی لباس‌ها را شروع کند. برای حل این مشکل در ابتدا از شما می‌خواهیم از وصل بودن جریان آب لباسشویی مطمئن شوید.

تمامی شیرهای آب ماشین لباسشویی را چک کرده و مطمئن شوید باز کرده‌اید. همچنین از عبور مناسب آب از شلنگ‌های ورودی اطمینان پیدا کنید. اگر همچنان مشکل نمایش کد خطا در لباسشویی دوو ادامه داشت نوبت به بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی می‌رسد. بررسی این قطعه به وسیله اهم متر امکان‌پذیر است. در ادامه برای چک کردن وضعیت برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس برقرار سازید.

 

بررسی کد خطای F2 در لباسشویی دوو

پس از روشن شدن ماشین لباسشویی لازم است بعد از گذشت مدت زمان خاصی روند آبگیری دستگاه شروع شود. اگر در زمان تعیین شده آبگیری ماشین لباسشویی آغاز نشد کد خطایی در صفحه نمایش لباسشویی دوو نمودار می‌شود. برای رفع این کد خطا در مرحله اول به سراغ شیرهای آب متصل ماشین لباسشویی رفته و مطمئن می‌شویم این شیرها را باز کرده باشیم. سپس شلنگ‌های ورودی آب را چک کرده و از تا نخوردن و باز بودن مسیر آنها اطمینان پیدا می‌کنیم.

اگر با وجود انجام مراحل گفته شده باز هم کد خطا در صفحه نمایش لباسشویی نشان داده می‌شد نیاز است موارد دیگری که با آبگیری ماشین لباسشویی در ارتباط هستند را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهمترین این قطعات شیر برقی ماشین لباسشویی می‌باشد. همچنین نیاز به بررسی هیدرواستات نیز وجود داشته و در ادامه به سراغ برد الکترونیکی می‌رویم. برای بررسی دقیق این قطعه بهتر است با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس داشته باشید.

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-84.jpg

 

بررسی علت نمایش کد خطا F4 توسط متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

یکی دیگر از کدهای خطایی که برای ماشین‌های لباسشویی دوو طراحی شده است کد خطای F4 می‌باشد. هر زمان ایرادی در تخلیه آب ماشین لباسشویی به وجود بیاید شما این کد خطا را در صفحه نمایش لباسشویی دوو مشاهده خواهید کرد. برای اطمینان بهتر است در مرحله اول از نبود ایراد در سیستم فاضلاب خانه خود مطمئن شوید. سپس از نبود گرفتگی و انسداد در فیلتر ماشین لباسشویی اطمینان پیدا کنید.

اگر پس از تعویض کردن فیلتر تخلیه باز هم کد خطا نشان داده می‌شد شلنگ‌ها یا تخلیه آب را بررسی نمایید. نباید هیچگونه گرفتگی در مسیر عبور آب در این شلنگ‌ها وجود داشته باشد و همچنین ارتفاع مناسب آنها از سطح زمین اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه نیاز به بررسی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی وجود دارد. در صورتی که هنوز هم مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی شما ادامه داشت با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اهواز برای بررسی دقیق برد الکترونیکی در تماس باشید.

 

بررسی کد خطای IE در ماشین لباسشویی دوو

از دیگر کدهای خطای مطرح در ماشین‌های لباسشویی دوو کد خطای IE می‌باشد که نمایش آن می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اگر برای عیب یابی و تشخیص علت اصلی بروز این کد خطا مشکل دارید همان ابتدا با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز در تماس باشید. یکی از دلایل اصلی نمایش کد خطای فوق در لباسشویی دوو بسته بودن شیر ورودی آب دستگاه می‌باشد. احتمال انسداد فیلتر ورودی آب را نیز باید در نظر داشته باشید.

با ادامه یافتن نمایش کد خطا نوبت به بررسی شیر برقی دستگاه می‌رسد. اگر همچنان کد فتا در لباسشویی دوو نشان داده می‌شد لازم است پمپ تخلیه را در حین آبگیری چک کرده و از کارکرد مناسب آن اطمینان پیدا کنید. از دیگر قطعاتی که نیاز به بررسی دارد سنسور سطح آب ماشین لباسشویی می‌باشد که احتمال معیوب بودن آن را باید در نظر داشته باشید. اگر نتوانستید با وجود چک کردن موارد کد خطا را از بین ببرید با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس بگیرید.

 

بررسی کد خطای E6 توسط مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

هرگاه یک مشکل اضطراری در کارکرد لباسشویی دوو به وجود بیاید این دستگاه وجود مشکل را با کد خطای E6 به شما اعلام خواهد کرد. اگر متوجه این کد خطا در لباسشویی دوو شدید قبل از هر کار مطمئن شوید لباس‌های شما میان درام و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی گیر نکرده باشند. اگر از درست قرار گرفتن البسه داخل دستگاه مطمئن شدید برای بررسی موارد جدی‌تر حتماً با افراد متخصص در تماس باشید.

یکی از ایرادهایی که می‌تواند منجر به نمایش این کد خطا در لباسشویی دوو شود با اختلال در کارکرد موتور ماشین لباسشویی می‌باشد. این قطعه را مورد بررسی قرار داده و اگر مجبور به تعویض آن بودید حتماً از افراد متخصص راهنمایی بخواهید. در صورتی که ایرادی در موتور ماشین لباسشویی وجود نداشت احتمال خراب شدن برد لباسشویی را باید در نظر داشته باشید. برای عیب یابی موتور و برد الکترونیکی حتماً از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز کمک بخواهید.

 

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-3.jpg

 

چرا با عدم تخلیه کامل آب از دیگ ماشین لباسشویی مواجه می‌شویم

عزیزم مشکلات دردسرساز در ماشین‌های لباسشویی زمانی است که آب کثیف از داخل دیگ لباسشویی به طور کامل تخلیه نمی‌شود. در چنین شرایطی کد خطایی به شما نمایش داده می‌شود و یا اینکه در پایان کار دستگاه متوجه می‌شوید لباس‌ها به طور کامل خشک نشده‌اند.علت این موضوع می‌تواند کثیف بودن فیلتر ماشین لباسشویی باشد که کافی است با تمیز کردن آن مشکل خود را برطرف سازید. اما اگر با این کار تخلیه آب بازهم انجام نمی‌شد بهتر است از مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

لازم است نحوه نصب شلنگ‌های تخلیه آب و ارتفاع مناسب آنها از زمین مورد بررسی قرار گیرد. همچنین از باز بودن مسیر آب در طول این شلنگ‌ها اطمینان پیدا کرد. پس از چک کردن موارد گفته شده نوبت به بررسی پمپ تخلیه دستگاه می‌رسد که در بسیاری از موارد گذشت زمان باعث از کار افتادن این قطعه می‌شود. اگر نیاز بود به تعویض پمپ تخلیه پرداخته و در غیر این صورت برای چک کردن برد الکترونیک با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید.

C:\Users\141\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\unnamed-file-1.jpg

 

بررسی علت بسته نشدن در توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز

عزیزم مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی امکان برخورد با آن وجود دارد عدم بسته شدن کامل درب ماشین لباسشویی می‌باشد. هر زمان با چنین مشکلی با در دستگاه خود مواجه گشتید باید بدانید دیگر ماشین لباسشویی شما تا زمان رفع مشکل قابل استفاده نیست، زیرا با باز بودن درب دستگاه لباسشویی کار خود را شروع نخواهد کرد. قبل از هر کار مطمئن شوید هیچ چیزی بین درب ماشین لباسشویی گیر نکرده باشد.

گاهی یک تکه لباس کوچک مانند یک جوراب ریز بین درب مانعی ایجاد کرده و مانع از خوب چفت شدن درب دستگاه می‌شود. در برخی موارد نیز ایراد در قفل درب ماشین لباسشویی جلوی بسته شدن آن را می‌گیرد. در ادامه میکروسوئیچ درب دستگاه را مورد بررسی قرار داده و اگر نیاز به تعویض این قطعه بود اقدام نمایید. در صورتی که برای پیدا کردن عامل مشکل نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

 

بررسی دلیل صداهای غیر عادی در ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی شما در زمان کار نباید هیچگونه صدای بلند یا غیر عادی داشته باشد و اگر متوجه هرگونه از این صداها شدید حتماً نسبت به صدا کردن عامل آن فوراً اقدام نمایید. قبل از اینکه بخواهید با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس داشته باشید مطمئن شوید صدا یک عامل خارجی ندارد. به عنوان مثال گاهی ممکن است برخورد زیپ یا دکمه یکی از لباس‌ها با بدنه دیگ لباسشویی باعث تولید یک صدای بلند در زمان کار دستگاه شود.

اگر از این مورد مطمئن شدید به بررسی بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی و پردازی زیر را احتمال دارد نیاز به تعویض آنها وجود داشته باشد. پس از این کار درام ماشین لباسشویی خود را چک کنید و مطمئن شوید لاستیک‌های دور در غیر استاندارد نبوده یا از جای خود خارج نشده باشند. در ادامه نوبت به تسمه ماشین لباسشویی می‌رسد و همچنین احتمال دارد هیتر از جایگاه اصلی خود خارج شده باشد. در نهایت می‌توانید با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

 

بررسی علت حل نشدن مواد شوینده توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز

گاهی اوقات مواد شوینده‌ای که داخل ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنید به طور کامل درون آب آن حل نمی‌شوند و در پایان کار شما شوینده‌ها را روی لباس‌های خود مشاهده می‌کنید. یکی از دلایل بروز این مشکل در ماشین لباسشویی کثیف شدن فیلتر شیر الکتریکی دستگاه می‌باشد که به دنبال آن فشارآب ورودی به جا پودری کم شده و در نتیجه تمام پودر ریخته شده در جا پودری حل نمی‌شود.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید کثیف شدن خود جا پودری می‌باشد که برای رفع این مشکل تنها کافی است این قطعه را از جای خود بیرون آورده و خوب شسته و دوباره نصب کنید. دقت داشته باشید گاهی اوقات استفاده از مواد شوینده بی‌کیفیت یا استفاده از مقدار زیاد ماده شوینده در ماشین لباسشویی چنین مشکلی را برای شما ایجاد می‌کند. برای راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز در تماس باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه