معرفی هتل‌های مناسب بیزینسمن‌ها

معرفی هتل‌های مناسب بیزینسمن‌ها
معرفی هتل‌های مناسب بیزینسمن‌ها

تهران و کیش، جزو مهم‌ترین مناطق ایران برای تعاملات تجاری و کاری هستند. از تاجرین بزرگ گرفته تا نمایندگان شرکت‌های مختلف از سراسر کشور، ممکن است برای ثبت قرارداد همکاری با شرکت‌های بین‌المللی به جزیره کیش سفر کنند. یا اینکه برای انجام امور اداری مختلف چند روزی را در تهران اقامت داشته باشند. این افراد باید هتل‌هایی را رزرو کنند که بتواند نیازهایشان را برطرف کند. به‌همین خاطر هم بسیاری از هتل های کیش و تهران دارای ویژگی‌ها و امکاناتی هستند که آن‌ها را مناسب بیزینسمن‌ها می‌کند.

 

دیگران چه می خوانند:

ویژگی‌ها و امکانات هتل‌های مناسب بیزینسمن‌ها

امکاناتی هتلی که یک تاجر انتخاب می‌کند، تأمین‌کننده امور کاری او در طول سفر خواهد بود. به‌همین خاطر پیش از رزرو هتل کیش یا تهران، بسیار مهم است که با ویژگی‌های آن هتل آشنا شوید و ببینید که چه امکانات ویژه‌ای را در طول اقامت شما در اختیارتان قرار می‌دهد تا فرآیند کاریتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 

 

۱. اتاق‌های کاری مجهز و اینترنت پرسرعت

هتل‌های بیزینسی معمولا دارای اتاق‌های مخصوصی با میز کار، صندلی راحت ارگونومیک و اینترنت پرسرعت هستند تا مسافران بتوانند در مدت زمان اقامت خود به‌راحتی کارهایشان را انجام دهند. هتل های کیش و تهران با ارائه خدمات ویژه‌ای به تاجرین، کسب‌و‌کارها و مسافرانی که به‌قصد سفر کاری در آنجا اقامت پیدا کرده‌اند، زمینه مناسبی را برای کار و استراحت فراهم می‌کنند. در بسیاری از این اتاق‌ها علاوه بر این امکانات، پرینتر، فکس و تلفن هم ارائه می‌شود.

۲. سالن جلسات و کنفرانس

بسیاری از هتل‌های لوکس و پنج ستاره دارای سالن‌های چندمنظوره‌ای برای برگزاری جلسات و کنفرانس هستند. از این رو، بسیاری از شرکت‌هایی که مهمانانی از شهرهای مختلف برای حضور در یک کنفرانس یا جلسه کاری دارند، سالن کنفرانس هتل محل اقامت آن‌ها را برای برگزاری این جلسه انتخاب می‌کنند. این موضوع هم به سهولت دسترسی مهمان‌ها کمک می‌کند و هم هزینه‌های رفت و آمد آن‌ها برای شرکت را هم حذف می‌کند. این سالن‌ها معمولا دارای تجهیزات مدرنی مثل دکوراسیون شیک، تلویزیون بزرگ و ویدیو پروژکتور هستند. اکثر هتل های کیش و تهران که ستاره‌های کیفی بالایی دارند، از سالن‌های همایش و کنفرانس مجهزی برخوردارند که باعث شده برخی شرکت‌های همین شهرها هم ترجیح دهند مراسم‌های ویژه خود را در آنجا برگزار کنند.

 

۳. سالن بدنسازی و استخر

تاجرین موفق همیشه در کنار کسب‌و‌کارشان، به فکر سلامتی جسمی خود نیز هستند. اغلب آن‌ها به‌دنبال هتل‌هایی هستند که امکانات ورزشی مختلفی مثل سالن بدنسازی، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی را در اختیارشان بگذارند. هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ای که در شهر تهران و کیش وجود دارد، پکیج کاملی از امکانات ورزشی و سلامتی را در اختیار این افراد می‌گذارند. بنابراین پیش از رزرو هتل کیش یا تهران حتما در مورد بخش امکانات ورزشی آن هتل تحقیق کنید.

 

۴. موقعیت مکانی مناسب و خدمات تغذیه باکیفیت

معمولا هتل‌های تجاری و مهم در خوش آب و هواترین نقاط یک شهر قرار دارند و دسترسی به مرکز شهر، مراکز تجاری و یا دیگر مراکز مهم از آن‌ها آسان است. این امر به تاجرین و بیزینسمن‌ها کمک می‌کند به‌راحتی بتوانند به مکان‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل های کیش و تهران هم غذاهای باکیفیت و متنوعی را ارائه می‌دهند و ذائقه‌های غذایی متنوعی را پوشش خواهند داد که برای تاجرین بسیار مهم است. همچنین این هتل‌ها معمولا سرویس روم‌های شبانه‌روزی را ارائه می‌کنند تا اگر به‌دلیل مشغله کاری نتوانستید در زمان معینی به رستوران مراجعه کنید، غذای مورد علاقه شما را درب اتاق‌تان تحویل دهند.

 

بهترین هتل‌های مناسب تاجرین در کیش و تهران

هتل‌های پنج ستاره زیادی در شهر تهران و یا جزیره زیبای کیش وجود دارد که تاجرین آن‌ها را به‌خاطر امکانات زیادی که در اختیارشان قرار می‌دهند برای اقامت انتخاب می‌کنند. در ادامه چند تا از بهترین هتل های تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس، یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ایران است که تأسیس آن به سال ۱۳۹۴ بازمی‌گردد و در یکی از خوش آب و هواترین نقاط تهران واقع شده است. معمولا هتل های کیش به لوکس بودن مشهور هستند، اما اسپیناس پالاس می‌تواند الگویی برای تمام هتل‌های ایران محسوب شود. از طریق این هتل می‌توان به مهم‌ترین بزرگراه‌های تهران دسترسی پیدا کرد. از امکانات متنوع این آن که مناسب تاجرین است هم باید به خدمات CIP (تشریفات ویژه)، رستوران‌هایی با غذاهای متنوع، سالن‌های کنفرانس، سالن ورزشی، فروشگاه، انواع تفریحات آبی و باشگاه بدنسازی، دستگاه واکس کفش، خشکشویی، صندوق امانات و صرافی اشاره کنیم.

 

 

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر واقع شده که جزو مناطق مهم تجاری تهران محسوب می‌شوند. از امکانات این هتل باید به ۱۱ رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، خدمات CIP، یک مرکز خرید، صرافی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن بدنسازی، مینی بار، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، آرایشگاه و سالن‌های کنفرانس و جلسات اشاره کرد.

 

هتل پالاس کیش

اگر در بین هتل های کیش به‌دنبال بهترین اقامت برای سفر کاری خود می‌گردید، هتل پالاس کیش گزینه خوبی خواهد بود. این هتل در یکی از بهترین نقاط جزیره زیبای کیش قرار گرفته که فاصله کمی با مراکز تجاری مهم آن دارد. امکانات متنوعی مثل مینی بار، صندوق امانات داخل اتاق، امکان شارژ وسایل الکتریکی بدون شارژر، روم سرویس، استخر، سالن ماساژ، خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته را در اختیار مسافران می‌گذارد.

 

رزرو بهترین هتل‌های کیش و تهران با اسنپ تریپ

سامانه‌های رزرو آنلاین هتل مثل اسنپ تریپ این امکانات را به شما می‌دهند تا با بررسی کامل امکانات و تماشای تصاویر هتل‌ها، بهترین گزینه را برای سفر کاری چند روزه خود انتخاب کنید. فقط کافیست شهر مقصد و تاریخ اقامت خود را مشخص کنید و از بین فهرست متنوعی از هتل های کیش و تهران، بهترین گزینه را انتخاب و با چند کلیک ساده رزرو کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب سامانه اسنپ تریپ، امکان استفاده از نظرات دیگر مسافرانی است که تجربه اقامت در آن هتل و استفاده از خدماتش را داشته‌اند.

 

معرفی هتل‌های مناسب بیزینسمن‌ها

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟