برای روز مهندس ست مدیریتی هدیه دهید!

برای روز مهندس ست مدیریتی هدیه دهید!
برای روز مهندس ست مدیریتی هدیه دهید!

از مناسبت های مهم در تقویم های ایرانی

از شروع حیات انسان، مهندسی همراه همیشگی انسان بوده و از ساخت چرخ تا طراحی و ساخت انواع ماشین ‌ها و تکنولوژی ‌های روز و جدید را شامل می ‌شود. مهندسی علم و دانش عملی و شناختی را می گویند که انسان‌ ها از آن استفاده‌ های عملی می کنند و برای رشد و سازندگی جامعه و خود فرد به کار گرفته می ‌شود. در تقویم ایرانی روز پنجم اسفند را به دلیل بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیر الدین طوسی روز مهندس ثبت کرده اند. در این روز بیشتر شرکت ‌ها و سازمان ‌ها برای قدردانی از مهندسین و متخصصین خود از انواع هدایا مانند ست مدیریتی برای روز مهندس استفاده می کنند.

دیگران چه می خوانند:

ست مدیریتی چیست؟

از جمله هدایای ارزشمند و لوکسی که برای روز مهندس در نظر گرفته می ‌شود، می ‌توان به انواع متنوع ست مدیریتی برای روز مهندس اشاره کرد. طبق تعداد اقلام و نوع لوازمی که درون این ست ‌ها قرار گرفته می ‌شود به ست ‌های دو تکه تا ۶ تکه دسته ‌بندی می ‌شوند. این ست ‌های مدیریتی بهترین انتخاب برای روز مهندس هستند؛ زیرا یک مجموعه ‌ای از تکنیک، ابزار و رویکرد ها را شامل می ‌شوند و مهندسین عزیز برای بهتر مدیریت کردن پروژه‌ های کاری خود از آن بهره مند می‌ شوند تا به هدف ‌های بالای خود دست پیدا کنند.

اقلام ست مدیریتی برای روز مهندس همیشه ثابت نبوده و می ‌تواند طبق بودجه و سلیقه افراد آن را تهیه کرد. نمونه این ست ‌ها مانند: ست مدیریتی الکترونیکی ، ست مدیریتی اختصاصی و ... هستند.

معرفی اقلام ست مدیریتی برای مهندسان

برای هدیه دادن به مهندسان اقلام و موارد بسیار زیادی وجود دارد که موجب می ‌شود تهیه و انتخاب این اقلام کار دشواری شود؛ ولی می ‌توان با دسته‌ بندی کردن صحیح و با در نظر گرفتن سلیقه و علاقه افراد انتخاب اقلام را به درستی انجام داد. مانند: انتخاب سالنامه، ست مدیریتی برای روز مهندس، ماگ ‌ها، کیف دستی، سررسید و ... که در ادامه در مورد چند نمونه از این اقلام مانند: سررسید، کیف پول چرم، جاکارتی و جاکلیدی چرم توضیحات مختصری را ارائه می کنیم.

کیف پول چرم

کیف پول از جمله وسایل و اقلامی است که بسیار کاربردی بوده و از ضروری ‌ترین وسایل برای هر زن و مرد محسوب می ‌شود. به عنوان یک هدیه بسیار شیک و ارزشمند می تواند در ست مدیریتی برای روز مهندس قرار بگیرد. کیف ‌های پول چرم طبیعی، اگر دست دوز باشند یک هدیه بسیار مناسب و عالی به شمار می ‌روند و می ‌توان این کیف ‌ها را امروزه در طرح ‌های بسیار جذاب و شکیل به مهندسان محترم هدیه داد.

جاکلیدی چرم

یکی دیگر از اقلامی که می‌ توان در ست مدیریتی برای روز مهندس گنجاند جاکلیدی‌ ها هستند که می ‌توانند با انواع مختلف چاپ به یک هدیه با ارزش تبدیل شوند. یک جاکلیدی تبلیغاتی می‌ تواند یکی از بهترین اقلامی باشد که در ست مدیریتی قرار می گیرد.

جاکلیدی‌ ها در انواع متنوع از لحاظ جنس وجود دارند؛ ولی جاکلیدی چرم ارزش بالاتری داشته و کاربردی تر بوده و برای مدت ‌های مدید می ‌تواند همراه مهندس گرامی باشد. حتی می ‌توان با اختصاصی کردن این جاکلیدی‌ ها، نام مهندس و حتی تصویر او و ... روی این جاکلیدی‌ ها چاپ کرده و هدیه‌ را ارزشمند تر جلوه داد. این نوع هدیه بسیار پرطرف دار و شیک است.

جاکارتی چرم

شاید بیشتر افراد معتقد باشند که جاکارتی استفاده زیادی ندارد؛ البته شاید برای افرادی که کسب و کار ثابتی ندارند، جاکارتی دارای اهمیت زیادی نباشد. اما افرادی که دارای مشاغل با برنامه‌ های متمرکز هستند و حتی به تبلیغات ویزیتی می ‌پردازند، نمی توانند کارت ‌های خود را به صورت پراکنده در داخل جیب یا کیف خود قرار دهند. پس باید آن را درون باکس ‌ها یا جاکارتی یا کلر بوک خود قرار دهند. پس جاکارتی چرم وسیله کاربردی بوده و می‌ تواند از اجزا ست مدیریتی برای روز مهندس محسوب شود.

سررسید

این سررسیدها هم در ابعاد و اندازه‌ های متنوع مانند: وزیری، ارگانایزر، اروپایی، تقویم جیبی و ... هستند که می توانند به ست مدیریتی برای روز مهندس اضافه شوند. زیرا سررسیدها هم بسیار کاربردی بوده و هم از وسایل پرمصرف و مناسب هر نوع کسب و کاری به شمار می روند و یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای انواع ست های تبلیغاتی محسوب می ‌شوند. می‌ توان روی این سررسیدها طرح لوگو و برند شرکت مورد نظر را حک کرده و تبلیغات موثری را با این سررسیدها انجام داد.

بهترین هدیه برای روز مهندس در مجریان

مجریان یک شرکت و یک تیم تبلیغاتی است که می ‌تواند با برنامه ریزی ‌های درست و دقیق و با تجربه‌ های چندین ساله عملی به رشد و گسترش انواع کسب و کارها کمک کند. این شرکت تبلیغاتی دارای اتاق فکر در هلدینگ است که توسط تجربه ‌های بسیاری که به صورت عملی و اجرایی داشته برای برندهای بزرگ و معتبر خدمات و محصولاتی را با یک برنامه ریزی درست و منسجم انجام می دهد. برند را به روش سراسری به دید کاربران و مخاطبان برساند و تمامی این امور به صورت تخصصی انجام می ‌شود.

این شرکت تبلیغاتی، خدمات زیادی برای کسب و کارها از جمله ثبت برند در گوگل، طراحی گرافیکی، عکاسی محصول، ادمین اینستاگرام، طراحی کلیپ ‌های تبلیغاتی، طراحی پست و بسیاری خدمات دیگر دارد که برای انواع کسب و کارها که در بخش ‌های صنعتی، هوایی، پزشکی و جواهرات و... هستند، ارائه می‌کند. مهم نیست که در چه بخش ‌هایی از کسب و کار فعالیت داشته باشید؛ زیرا این شرکت با دانستن تمام نیازها و حساسیت ‌ها برای افزایش مشتری اقدام به راه اندازی و طراحی کمپین می کند.

این شرکت با کمترین هزینه در زمان کوتاه می تواند تاثیر زیادی گذاشته و مشتریان زیادی را جذب کند. در این مطلب به ست مدیریتی برای روز مهندس اشاره شد که شامل اقلام و لوازم بسیار متنوع و با ارزشی است. می توان بهترین نمونه هدیای تبلیغاتی ارزان . باکیفیت برای روز مهندس را در این مجموعه پیدا کرد و حتی از مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز بهره برد.

 

برای روز مهندس ست مدیریتی هدیه دهید!

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟