خرید سهام هتل و سرمایه گذاری مادام العمر

خرید سهام هتل و سرمایه گذاری مادام العمر
خرید سهام هتل و سرمایه گذاری مادام العمر

سرمایه گذاری به منظور تخصیص منابع مالی، به امید به دست آوردن منابع با ارزش‌تر در آینده انجام می‌پذیرد. این سرمایه گذاری می‌تواند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام شود. سرمایه گذاری مستقیم به خرید و فروش مستقیم در بورس گفته می‌شود که معمولا افرادی که دانش این نوع از سرمایه گذاری را دارند، می‌توانند به درآمد خوبی در این زمینه برسند.

دیگران چه می خوانند:

سرمایه گذاری غیرمستقیم برای آن دسته از افرادی که دانش به خصوصی در زمینه بورس و خرید و فروش کلان ندارند بسیار مناسب است. این نوع از سرمایه گذاری معمولا شامل خرید و فروش سهام‌های مختلف واگذاری شده است. این نوع از سرمایه‌گذاری برای آن دسته از افرادی که دانش و آگاهی زیادی در این زمینه ندارند بسیار مناسب خواهد بود.

در این نوع از سرمایه‌گذاری شما تنها تخصیص مالی انجام می‌دهید و تیم مدیریتی نهادهای مشارکت شما، پروژه را هدایت می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌‌گذاری غیرمستقیم، خرید سهام هتل است که ریسک و بازدهی آن متغیر بوده و یک مسیر بی‌دغدغه برای افراد به دنبال سود محسوب می‌شود.

این نوع از سرمایه‌گذاری با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به نوعی سرمایه‌گذاری حرفه‌ای نیز به‌شمار می‌رود. از جمله مزایای این نوع از سرمایه گذاری می‌توان به مقایسه آن از طریق بورس، عدم داشتن دانش بالا در زمینه سرمایه‌گذاری، سود و درآمد مادام‌العمر و پتانسیل قابل پیشبینی سودآوری آن اشاره کرد.

خوشبختانه کشور ما ایران با توجه به تعداد بسیار بالای جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی منحصر به فرد، دارای اقامتگاه‌ و هتل‌های بسیاری برای رزور هتل و مراکز فرهنگی و تفریحی زیادی برای جذب گردشگر است. کشور ما ایران در مجموع 1140 هتل دارد که رتبه‌های یک تا سه تعداد هتل را شهرهایی مانند: مشهد، مازندران و تهران در اختیار دارند. هتل مشهد با بیش از 100 هتل در صدر این لیست قرار دارد و هتل‌های استان مازندران و تهران نیز با اختلاف کمتری در رتبه‌های بعد از آن قرار گرفتند.

اگر شما هم جزء افراد علاقه‌مند و مایل به این نوع از سرمایه‌گذاری هستید می‌توانید در بسیاری از هتل‌های تازه تاسیس و در دست احداث جزیره کیش مشارکت کنید. بسیاری از هتل‌های ساحلی شمال کشور نیز در مزایده‌های گوناگونی که برگزار می‌کنند، سهام هتل خود را در اختیار عموم برای خرید قرار می‌دهند.

هتل‌های در دست احداث کیش، برخی از هتل‌های استان مازندران و هتل‌های تازه تاسیس تهران از جمله مواردی هستند که می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را در مسیر ساخت و توسعه آن‌ها انجام دهید.

در میان هتل‌های تهران، هتل برج هوم آفیس لکسون دریاچه چیتگر هم‌ اکنون با اعلام مزایده فروش، واگذاری سهام خود را برای عموم مردم آغاز کرده است. این هتل تهران که در کنار رینگ اصلی دریاچه چیتگر در مجاورت بام لند قرار گرفته در حال حاضر در مرحله ساخت است.

از جمله دیگر هتل‌های تهران که مناقصه خود را در بخش دوم ساخت، آغاز کرده می‌توان به هتل فرشته اشاره کرد. این هتل در نقشه تهران در منطقه الهیه قرار گرفته و از طریق بزرگراه‌ها و مسیرهایی مانند: صدر، مدرس، و خیابان‌های آفریقا، فرشته، الهیه و شریعتی و خطوط مترو دسترسی دارد. این مجموعه یک شرکت کاملا خصوصی است که اهداف بلند مرتبه‌ای را پیگیری می‌کند.

با خرید سهام هتل علاوه بر اینکه از یک درآمد سالانه در پایان هر سال مالی برخوردار خواهید شد، سهام شما نسبت به زمان خریداری آن پس از اتمام پروژه دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر تمام مزایای گفته شده استفاده از امکانات ویژه هتل برای سهام داران یکی از مزیت‌های بسیار ویژه این نوع از سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود.

 

خرید سهام هتل و سرمایه گذاری مادام العمر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟