خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش
خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش

سالانه توریست‌ها و گردشگران بسیاری به‌قصد بازدید از این جزیره زیبا راهی کیش می‌شوند. بر همین اساس هتل‌ها برای رقابت بر سر خدمت‌رسانی به گردشگران همیشه سعی می‌کنند متفاوت‌ترین خدمات را ارائه دهند. برخی با ارائه بوفه صبحانه سعی می‌کنند تا در هزینه‌های مصرفی مهمان‌ها صرفه‌جویی حاصل کنند و حضور آن‌ها را بیشتر در کنار خود تجربه کنند. برخی از هتل‌ها با ارائه خدمات رایگان به افراد کم‌توان یا سالمند برای جلب نظر این قشر از افراد بیشتر تلاش می‌کنند. یا اینکه خدمات رفت‌وبرگشت به هتل را از فرودگاه به‌صورت مجانی فراهم می‌سازند تا کار برای جذب توریست ساده‌تر دنبال شود. برخی هم با سرشکن کردن هزینه‌ها و کم‌تر کردن هزینه اقامت سعی بر آن دارند تا با ارائه منوی غذایی برای ناهار و شام مهمان بیشتری را به سمت هتل جذب کنند. بر همین اساس امروز می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که یکی از هتل‌های برگزیده کیش هتل فلامینگو چه خدماتی را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد که توانسته است در بین مهمان‌های جزیره این‌همه محبوب شود پس همراه ما باشید.

با هتل کیش فلامینگو بیشتر آشنا شویم

دیگران چه می خوانند:

یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای که در کیش برای پذیرایی از شما دایر شده است هتل فلامینگو است. این هتل در موقعیت مکانی بسیار عالی در ضلع غربی بلوار دریا، با مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع برای شما دایر شده است. هرچقدر از فضای داخلی و دکوراسیون باشکوه آن در کنار چشم‌اندازی که رو به آب‌های نیلگون بگویم بازهم کم است. از سوی دیگر در محوطه هتل سعی شده با استفاده از آب‌نماها و آلاچیق‌ها حسابی فضای سبز خوبی برای مهمان‌ها تدارک دیده شود. با اقامت در این هتل دست شما حسابی برای انتخاب باز است. از یک‌سو می‌توانید در ساختمان‌های هتل که به‌صورت ویلایی در ساحل ساخته‌شده است اقامت داشته باشید. از سوی دیگر در اتاق‌های هتل که ۲۰۲ اتاق و سوئیت است پذیرایی از شما فراهم شده است. نزدیکی به بازارهای مروارید، زیتون، مرکز تجاری، ونوس، مریم و اسکله تفریحی هم از مزیت‌های بارز شما در این هتل محسوب می‌شود. این هتل چندین نوبت نائل به دریافت لوح و تندیس و تقدیر از سمت سامانه نظارت الکترونیک سناک سازمان منطقه آزاد کیش شده است. این امر یعنی کیفیت بالای هتل که خدمت‌رسانی متمایزی را برای مهمان‌های خود فراهم کرده است و از سوی گردشگران حسابی مورد استقبال قرار گرفته است.

هتل کیش فلامینگو

خدمات هتل کیش فلامینگو

اگر بخواهیم خدمات هتل فلامینگو را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به‌صورت دسته‌بندی به آن‌ها اشاره‌ای داشته باشیم. برخی از این خدمات به‌صورت رایگان و برخی با پرداخت هزینه برای شما در زمان پذیرش فراهم می‌شود.

  • خدمات مربوط به خوش‌آمد گویی: استقبال فرودگاهی، پذیرش، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه
  • امکانات فضای داخلی اتاق‌ها: اینترنت Wi-Fi، تلویزیون هوشمند LED ، تور گردشگری جزیره، سیستم سرمایشی اسپیلیت و یک دستگاه خودپرداز بانک در لابی
  • خدمات جانبی هتل: اتوی لباس ، تأسیسات، اتاق نگهداری چمدان، لباسشویی و بدرقه فرودگاهی
  • امور اداری هتل: ارسال فکس، دریافت فکس، دریافت ایمیل، اتاق جلسات و سالن کنفرانس

خدماتی که به‌صورت رایگان در هتل ارائه می‌شود

  1. شما زمانی که وارد یک شهر جدید می‌شوید بدون شک آشنایی کافی با خیابان‌ها و محله‌های آن ندارید. از همین رو بهترین نوع خدمت‌رسانی یک هتل استفاده از سرویس رایگان رفت‌وبرگشت فرودگاه است. چراکه مهمان‌ها بی‌هیچ دغدغه‌ای می‌توانند در ساعت مدنظر در هتل محبوب خود اقامت را تجربه کنند.
  2. هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب، رایگان است. این هزینه تنها برای یکی از فرزندان شما لحاظ می‌شود پس اگر دوقلو دارید یا دو فرزند زیر سه سال هم‌سفر شما هستند این هزینه تنها برای یکی از آن ها و برای فرزند دیگر به‌صورت نیم‌بها در نظر گرفته می‌شود.
  3. اینترنت رایگان در لابی یکی از مهم‌ترین پارامترهای است که از سوی مهمان‌ها بسیار حائز اهمیت است. چراکه دنیای مدرن امروز را نمی‌توان از ارتباطات جدا دانست و شما با حضور در لابی به‌سادگی می‌توانید کارهای روزمره خود را با لب تاب و گوشی همراهتان بااتصال به اینترنت رایگان هتل دنبال کنید. در اتاق‌ها هم شما می‌توانید از اینترنت رایگان به‌صورت محدود بهره‌مند شوید.
  4. سرویس از طرف هتل صبح و بعدازظهر به سمت بازارهای کیش هم به‌صورت رایگان برای شما تدارک دیده‌شده است. پس اگر قصد خرید دارید می‌توانید با خیال راحت این خدمت‌رسانی را از هتل دریافت کنید.
  5. مینی بار اتاق هم عموماً برای شما به‌صورت رایگان لحاظ می‌شود البته خیلی خوراکی در این مینی بار نیست و شما تنها دو آب‌معدنی را برای بار اول می‌توانید دریافت کنید.
  6. یک عدد عکس رایگان به‌عنوان هدیه به مهمانان در هتل ارائه می‌شود که حتماً روز اول که باید وقت عکاسی را رزرو کنید.
  7. ترانسفر رایگان به پلاژ آقایان و خانم‌ها هم هرروز صبح و عصر برای شما قابل دریافت است.
  8. استفاده از خدمات پارکینگ خصوصی هم در محدوده اقامتگاه شما بدون نیاز به رزرو با امکانات حفاظتی، مسقف و غیر مسقف به‌صورت رایگان در پیش روی شما قرار دارد. پس با خیال راحت می‌توانید به پارک خودرو خود بپردازید و به کشت وگذار در کیش مشغول شوید.

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش

کلام آخر در مورد برگزیده‌ترین هتل کیش

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید ترانسفر رایگان را می‌توانید برای رفت‌وآمد به فرودگاه، بازارهای کیش، پلاژهای آقایان و خانم‌ها مورداستفاده قرار دهید. برای شما پارکینگ، مینی بار، عکاسی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها هم به‌صورت رایگان است. در آخر باید به هزینه اقامت کودکان زیر سه سال اشاره داشته باشیم که بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برای شما برنامه ریزی شده است.

 

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟