معرفی 9 عطر پرفروش با قیمت ویژه به مناسبت عید نوروز

معرفی 9 عطر پرفروش با قیمت ویژه به مناسبت عید نوروز
معرفی 9 عطر پرفروش با قیمت ویژه به مناسبت عید نوروز

دیجی بوم بهترین فروشگاه اینترنتی برای عطر و ادکلن است که انواع عطر و ادکلن اورجینال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. دیجی بوم با تکیه بر تجربه و دانش تخصصی خود در زمینه عطر و اسانس، به دنبال آن است که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، دیجی بوم روی 9 عطر پرفروش خود تخفیف ویژه گذاشته است که در ادامه یک معرفی کوتاه از آنها خواهیم داشت.

عطر دیور فارنهایت Dior Fahrenheit

دیور فارنهایت یک عطر مردانه است که در سال 1988 توسط برند معروف دیور به بازار عرضه شد. این عطر یکی از محصولات کلاسیک در دنیای عطرسازی است که رایحه چرم، دانه تونکا و نعناع هندی در آن به خوبی حس میشود.

دیگران چه می خوانند:

مهم‌ترین نت‌های این عطر شامل اسطوخدوس، بابونه، پرتقال ماندارین، ترنج, جوز، زالزالک، سدر و لیمو ترش هستند. این عطر برای مردانی که دوست دارند بویی قوی، مردانه و متفاوت داشته باشند، یکی از گزینه‌های محبوب و پرطرفدار است.

عطر دیور فارنهایت طبع گرمی دارد و بیشتر در فصول سرد و نیمه‌ سرد قابل استفاده است.

عطر هرمس تق هرمس Hermes Terre d’Hermes

تق هرمس یکی از عطرهای به نام و شناخته شده مردانه است که البته توجه زیادی از سوی بانوان هم دریافت کرده است و بسیاری معتقدند که تق هرمس، یک عطر یونیسکس (unisex) است. این عطر یکی از شاهکارهای عطرسازی است و بویی چوبی و مرکباتی دارد.

نت‌های این عطر شامل پرتقال، گریپ فروت و نعناع هندی، در میانه شامل خس خس، چوب سدر و گل شمعدانی و در نت‌های پایه شامل چرم، سرو، مشک و عنبر است. این عطر برای زنان و مردانی که دوست دارند در سال جدید بویی تازه، طبیعی و مینیمالیست داشته باشند، بهترین گزینه است.

همچنین این عطر طبع متعادلی دارد و میتوان به راحتی در بهار و تابستان از آن استفاده کرد.

عطر دیویدوف گودلایف Davidoff Good Life

دیویدوف گودلایف یک عطر مردانه متعلق به کشور سوئیس است که در سال 1999 توسط برند دیویدوف به بازار عرضه شد. این عطر یکی از عطرهای نادر و محبوب است که در گروه بویایی گلی، چوبی و مُشکی قرار دارد.

نت‌های اولیه این عطر شامل ترنج، خربزه ، اسطوخدوس،برگ درخت انجیر است. پس از آن، در نت‌های میانی بوی لیمو ترش، مگنولیا ، بنفشه شیرین را به خوبی احساس میکنیم. در آخر، رایحه بادام، چای، چوب صندل و کهربا تا انتهای مسیر این عطر با ما همراه خواهند بود.

این عطر برای مردانی که دوست دارند بویی شیرین، گرم و رمانتیک داشته باشند، مناسب بوده و بیشتر در فصول سرد و نیمه ‌سرد قابل استفاده است.

عطر اسنتریک مولکولز مولکول Escentric Molecules Molecule 02

این عطر یکی از عطرهای منحصر به فرد و خاص است که فقط از یک نت تشکیل شده است. این نت آمبروکسان نام دارد که یک ماده مصنوعی است و بویی شبیه به کهربا دارد.

این عطر یونیسکس، برای آقایان و بانوان مناسب است و بسته به شخصیت و سلیقه شما می‌تواند یک امضای بویایی متفاوت و جذاب باشد.

این عطر در هر فصلی قابل استفاده است ولی بهتر است در فصول خنک و سرد از آن استفاده کنید. مولکلول اسنتریک دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی است و برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی، یک انتخاب تضمین شده است.

عطر اورتو پاریسی مگاماره Orto Parisi Megamare

اورتو پاریسی مگاماره یک پرفیوم دریایی معطر برای آقایان و بانوان است که توسط الکساندرو گولتیری طراحی شده است. این عطر با بویی تازه، فرِش و شور، از نت‌های بنفشه، فلفل، آب دریا، پرتقال، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، چای، جلبک دریایی، نمک، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر و مشک شکل گرفته است.

این عطر برای آقایان و بانوان مناسب است و بویی مدرن و جوان پسند دارد. این عطر در فصول گرم سال بهترین انتخاب است و برای موقعیت‌های روزانه و کژوال مناسب است.

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

باکارات رژ یکی از شاهکارهای فرانسیس کرکجان است که با الهام از شیشه‌های باکارات ساخته شده است. این عطر با بویی شرقی و گلی از نت‌های زعفران، چوب سدر، یاس و روایح چوبی درخت نراد تشکیل شده است.

باکارات رژ هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است و بویی لوکس و اشرافی دارد. این عطر در هر فصلی قابل استفاده است ولی بهتر است در فصول سرد از آن استفاده کنید چون طبع گرمی دارد. این عطر دارای ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای است و برای موقعیت‌های رسمی و مهم مناسب است.

عطر ابرکرومبی اند فیچ فییرس

این عطر یکی از عطرهای محبوب و پرطرفدار میان جوانان است که برای آقایان خوش پوش و جذاب طراحی شده است. این عطر با بویی مدیترانه ‌ای و شرقی از نت‌های نعنا، سیب، لیمو، یاسمن، رزماری، رز، خس خس، رز و رزوود ساخته شده است.

این عطر برای آقایان مناسب است و بویی جذاب و مردانه دارد، در چهار فصل سال قابل استفاده است و برای موقعیت‌های روزانه و کژوال میتواند یک گزینه همیشگی و ثابت باشد.

عطر دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس یک عطر مردانه با رایحه گرم و شیرین است که در سال 2007 توسط فرانسوا دماشی افسانه‌ای برای برند دیور طراحی شد.

این عطر از نت‌های اسطوخدوس، خس خس، سدر، گلابی و گل ختی تشکیل شده است و بویی پیچیده، اشرافی و هوس‌ انگیز دارد.

 

عطر دیور هوم اینتنس مناسب برای مردانی است که دوست دارند با رایحه خود متفاوت و جذابیت قدرتمندی را به بیرون تراوش کنند. دیور هوم اینتنس بیشتر در فصول سرد و شبانه می‌تواند خودش را نشان دهد و با لباس‌های رسمی و شیک هماهنگی خوبی دارد.

عطر دیور ساوج

یک عطر مردانه با رایحه تازه و معطر که در سال 2015 توسط فرانسوا دماشی برای برند دیور طراحی شد. این عطر از نت‌های ترنج، نارنگی ماندارین، چوب صندل سفید، دانه تونکا، وانیل و صمغ کندر تشکیل شده است و بویی خنک، تلخ، مرکباتی و شرقی دارد.

عطر دیور ساوج که بسیار شناخته شده و معرفو است، مناسب برای مردانی است که دوست دارند با رایحه خود احساس آزادی، جسارت و ماجراجویی را برانگیزند و از فضاهای باز و گسترده الهام می‌گیرند.

این عطر چهارفصل است و می‌تواند در هر زمان و مکانی استفاده شود و با لباس‌های مدرن و راحت هماهنگی خوبی دارد.

دیجی بوم، معتبرترین فروشگاه عطر و ادکلن ایران

در این مقاله به 9 مورد از پرفروش‌ترین عطرهای سال 1402 پرداختیم و اگر شما هم علاقه‌مند به تهیه این عطرهای فوق‌العاده هستید، می‌توانید از فروشگاه دیجی بوم که بهترین فروشگاه خرید عطر و ادکلن در ایران است، با قیمت مناسب و ارسال سریع و رایگان سفارش خود را ثبت کنید و از خرید خود لذت ببرید. دیجی بوم تضمین اصالت و کیفیت کالاهای خود را به شما می‌دهد و همچنین تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد.

 

معرفی 9 عطر پرفروش با قیمت ویژه به مناسبت عید نوروز

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟