معلم ریاضی خصوصی قیطریه

معلم ریاضی خصوصی قیطریه
معلم ریاضی خصوصی قیطریه

حتما برایتان پیش آمده که با درس ریاضی به مشکل خورده باشید. این می‌تواند تجربه شخصی خودتان در دوران کودکی و دانشگاه باشد یا چالشی که با فرزند خود دارید. یکی از راهکارهای خوب برای پیروز شدن در این چالش استفاده از کمک معلم ریاضی خصوصی است. تدریس خصوصی به اعتماد‌به‌نفس فرد آموزش گیرنده کمک می‌کند. یک معلم خصوصی ریاضی باتجربه و دارای مهارت کافی می‌تواند به موفقیت تحصیلی دانش‌آموز یا دانشجو و در نتیجه آن افزایش انگیزه تحصیلی او نیز کمک کند.

اهمیت معلم خصوصی ریاضی چه در شهر بزرگی مانند تهران و چه در شهرهای دیگر یکی است. معلم ریاضی خصوصی قیطریه همان معلم خصوصی ریاضی در هفده شهریور یا نارمک است. تنها تجربه و مهارت تعیین‌کننده نهایی خواهند بود. روش‌های تدریس است معلم را نسبت به سایرین برتر می‌کند. برای باز کردن این موضوع با ما در این مقاله همراه باشید. در نهایت با معرفی بهترین معلم خصوصی ریاضی در آموزش ابتدایی، متوسطه و دانشگاه از استادبانک بحث به اتمام می‌رسد.

دیگران چه می خوانند:

چرا معلم خصوصی برای ریاضی؟

ریاضی یک درس چالش‌برانگیز و در اغلب مواقع نامهربان است. ضرب و تقسیم‌های اولیه برای دانش‌آموزان ابتدایی سخت است. حفظ کردن فرمول‌های طولانی و انواع مشتقات و انتگرال‌ها اشک دانشجویان را هم در می‌آورد. دانش‌آموزان دبیرستانی که جای خود دارند. ممکن است دانش‌آموزی اعتماد‌به‌نفس حل مسائل را در بین همسالان خود نداشته باشد. شاید دانشجویی به‌دلیل استرس نتواند سر کلاس ریاضی را یاد بگیرد. این‌ها دلیلی کافی برای گرفتن معلم خصوصی ریاضی خواهد بود.

چرا معلم خصوصی برای ریاضی؟

هنگامی که یک مقاله در سایت TutorMe از لزوم راه‌اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی فیزیک می‌گوید می‌توان فهمید که برای ریاضی نیز باید فکری شود. درسی که والدین دانش‌آموزان را نگران می‌کند و آن‌ها را وادار می کند از همان اول معلم خصوصی دبستان استخدام کنند.

راهنمای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی

معلم خصوصی ریاضی باید بتواند قبل از هر چیز با دانش‌آموز و دانشجو به خوبی ارتباط بگیرد. اینکه از چه روش یا روش‌هایی برای تدریس استفاده خواهد کرد به اولین ارتباط و برداشت او از دانش‌آموز ربط خواهد داشت. برخی روش‌های پر تاثیر تدریس ریاضی عبارتند از:

  • تدریس به شیوه تغییر داده شده مبتنی بر آنچه فرد راحت تر با آن یاد می گیرد.
  • تدریس به روش سوال و جواب که به شیوه یاددهی و یادگیری انجام می شود.
  • تدریس پروژه محور که بر تقویت همکاری و حل مسئله تاکید می کند.
  • تدریس با تکنیک بازخورد سریع که نقاط قوت و ضعف به سرعت شناسایی و برای بهبود و اصلاح اقدام می شود.

این روش‌ها در مقاله سایت Wyzant که به بررسی مهارت‌های لازم معلم فیزیک می‌پردازد، آمده است. فیزیک و ریاضی هم که باهم برادرند. پس در مورد ریاضی نیز صدق می‌کنند.

هر یک از این تکنیک‌ها با اهداف متفاوت تدریس عوض می‌شوند. برای دانش‌آموز ابتدایی که قرار است انجام تکالیف خود را با رفع اشکال به اتمام برساند، تکنیک تدریس با دانشجویی که دو بار درس ریاضی یک را افتاده است، متفاوت خواهد بود. همچین کسی که قرار است آمادگی امتحان تیزهوشان یا کنکور به دست آورد نیز باید با روشی متفاوت تعلیم ببیند.

انتخاب بهترین معلم های خصوصی ریاضی در قیطریه

هر کجا که زندگی کنید. چه در منطقه یک چه در منطقه 10 می‌توانید برای داشتن معلم خصوصی به استادبانک اعتماد کنید. اگر فرزندتان در مدارس پونک درس می‌خواند یا خودتان دانشجوی سال اول دانشکده روانشناسی قیطریه هستید می‌توانید به دنبال معلم خصوصی ریاضی در قیطریه بگردید.

در حال حاضر به جز استادبانک پلتفرم‌های دیگری مانند تدریس خصوصی، ایران مدرس و استاد سلام برای پیدا کردن معلم خصوصی ریاضی در قیطریه وجود دارند. با‌این‌حال وب‌سایت استادبانک با نه سال سابقه توانسته است به درجه دانش بنیانی برسد. در ادامه به معرفی برترین معلم‌ها در تدریس خصوصی ریاضی از این وب‌سایت می پردازیم.

محمد محرابی نسب؛ معلم تیزهوش ریاضی خصوصی در قیطریه

استاد محمد محرابی‌نسب دانش‌آموخته دانشگاه شریف است. او بیش از ده سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی دارد. از متوسطه دوم تا ریاضی کنکور با استاد محرابی نسب دیگر نگرانی نخواهید داشت.

محمد محرابی‌نسب تا به امروز 3800 جلسه تدریس خصوصی ریاضی موفق داشته است. او با روش‌های نوین و جزواتی که هر سال به‌روز می‌شوند به کمک دانش‌آموزان می رود تا آن‌ها را ریاضی آشتی دهد. برای هر جلسه 90 دقیقه‌ای با این استاد باید مبلغ 1820000 تومان پرداخت کنید.

حمیده خیاطی؛ آشتی دانش آموزان ابتدایی با ریاضی

استاد حمیده خیاطی از کودکی عاشق معلمی و آموزش بوده و به هدف خود نیز رسیده است. به‌همین‌دلیل به‌راحتی می‌تواند با دانش‌آموزان ابتدایی ارتباط بگیرد و به آن‌ها ریاضی آموزش دهد. خانم خیاطی بیش از ده سال سابقه تدریس در مدارس ابتدایی زیادی دارد.

خانم حمیده خیاطی با روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و صبر و با به‌روز‌ترین متد تدریس توانسته است 696 جلسه موفق را طی دو سال همکاری با استادبانک پیش ببرد. او علاوه‌بر ریاضی به تدریس خصوصی سایر دروس ابتدایی نیز می‌پردازد. هزینه هر 90 دقیقه کلاس با استاد حمیده خیاطی هفتصد و بیست هزار تومان است.

سهراب خوشنودی؛ ریاضی با طعم پیشرفت

از استادان به نام و برتر استادبانک سهراب خوشنودی است. او که کارشناسی ارشد خود را در رشته ریاضیات و کاربرد خوانده است می‌تواند با روش‌های نوین استنباطی به دانشجویان کمک کند. او دبیر برتر دبیرستان تیزهوشان سمنان نیز هست.

آقای خوشنودی با بیش از 350 جلسه موفق در تمام دروس ریاضی مانند ریاضی 1 و 2، آمار، گسسته و احتمالات رضایت مخاطبین خود را کاملا جلب کرده است. می‌توانید با 829 هزار تومان، یک ساعت و نیم کلاس خصوصی ریاضی با استاد سهراب خشنودی داشته باشید.

بهترین انتخاب برای معلم خصوصی قیطریه؛ استادان استادبانک

به کمک پلتفرم استادبانک چه در ایران یا خارج از ایران می‌توانید برای خود یک معلم خصوصی ریاضی پیدا کنید. برای شهر تهران یک معلم خصوصی در قیطریه و پونک یا شوش و هفده شهریور تا سایر مناطق می‌تواند به صورت حضوری تدریس کند.

استادبانک در تلاش است تا بهترین معلم‌ها را به خانه شما بیاورد. این پلتفرم بزرگترین شبکه تدریس خصوصی در ایران است که توسط دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر پارک علم و فناوری این دانشگاه به افتخار آفرینی ادامه می‌دهد.

 

معلم ریاضی خصوصی قیطریه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟