آشنایی با ابزار مدیریت گردش کار چندامضایی در نسخه جدید کیلید بانک آینده

آشنایی با ابزار مدیریت گردش کار چندامضایی در نسخه جدید کیلید بانک آینده
آشنایی با ابزار مدیریت گردش کار چندامضایی در نسخه جدید کیلید بانک آینده

نفوذ ابزارهای مدرن نوآورانه در زندگی ما موجب تحولات بزرگی در نحوه انجام کارها شده و اهمیت مفهوم زمان را بیش از پیش برای ما پررنگ کرده است. اکنون نصب اپلیکیشن‌های هوشمندی نظیر نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون، جواز دسترسی به امور مختلف بانکی را بدون نیاز به حضور فیزیکی کاربران حقیقی و حقوقی در شعب بانکی فراهم کرده و انجام عملیاتی نظیر صدور و امضای چک بانکی برای شرکت‌های مختلف را بدون گذراندن مراحل طولانی و وقت‌گیر بوروکراسی کاغذی در بانک امکان‌پذیر ساخته است. کیلید بانک آینده همانند دستیار هوشمندی برای مدیریت گردش کار چندامضایی، پکیج جامعی از ابزارهای مالی را در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار داده است تا بتوانند دسترسی کارکنان (امضادارن و دیگر افراد) خود را به حساب‌های شرکت مدیریت کنند. در این مطلب ابتدا ویژگی‌های متمایز نسخه جدید کیلید بانک آینده و نحوه دانلود و نصب آن برای شما بازگو خواهد شد و سپس سه مورد از برترین اپ‌های بانکی کشور به شما معرفی خواهد گشت.

A fingerprint in a shape of a key indicating Kilid Bank Ayandeh app

دیگران چه می خوانند:

کیلید بانک آینده؛ گوشی جایگزین چک بانکی و اثرانگشت جایگزین امضا

بانک آینده گرچه قدمت بالایی در مقایسه با دیگر بانک‌های باسابقه کشور ندارد، همواره در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشتاز بوده است. این بانک برای پاسخ به نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی خود سرویس‌های آنلاین و اپ‌های مختلفی به نام‌های آبانک (همراه بانک آینده برای آیفون)، همراه کارت و کیلید را به بازار ارائه کرده است. در این بخش با خدمات بی‌شمار این اپلیکیشن‌های کارآمد آشنا خواهید شد.

آبانک: بانک تمام دیجیتال آبانک امکان استفاده از تمام سرویس‌های الکترونیکی بانک آینده را در بستری یکپارچه برای کاربران خود فراهم کرده است. با نصب آبانک برای ایفون می‌توان امور بانکی مختلفی از قبیل: افتتاح حساب آنلاین، خرید شارژ اعتباری اپراتورهای مختلف، دریافت تسهیلات بانکی، کارت به کارت و انتقال وجه (به روش‌های مختلف ساتنا، پایا، پل و شتاب و..) و پرداخت قبوض خدماتی را بدون نیاز به ترک منزل و در بستری امن و مطمئن انجام داد. رابط کاربری ساده و روان آبانک همراه با عملکرد سریع و امنیت مثال‌زدنی این اپلیکیشن دست به دست هم داده‌اند تا این نرم‌افزار کاربردی به دستیار مالی بسیاری از ایرانیان مبدل گردد.

A phone on a green background with Abank Ayandeh app on its screen

همراه کارت: آسان، کاربردی و رایگان؛ سامانه همراه کارت را باید عصای دست کاربران ایرانی برای انجام سریع تراکنش‌های بانکی دانست. این اپ پرداختی با ارائه گستره وسیعی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، استعلام موجودی، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی، اعتبارسنجی بانکی و کمک‌های خیرخواهانه به مؤسسات نیکوکاری موجب تسریع و تسهیل انجام امور بانکی مختلف برای ایرانیان شده است. بنابراین با دانلود همراه کارت برای آیفون به راحتی و بدون فوت وقت می‌توانید امور مختلف بانکی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و در بستری امن و مطمئن انجام دهید. ناگفته نماند که نسخه وب همراه کارت برای ایفون نیز برای آن دسته از کسانی که تمایلی به نصب همراه بانک ایفون رایگان روی گوشی آیفون خود ندارند، موجود است.

کیلید: درحالی‌که تمامی اپ‌های بانکی نظیر همراه بانک ملت ایفون رایگان بر ارائه خدمات به مشتریان حقیقی تمرکز دارند، کیلید در زمینه تسهیل انجام امور مالی مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ فعالیت می‌کند. با دانلود کیلید برای ایفون و نصب این اپلیکیشن نیازی به حضور پیوسته در شرکت برای انجام امور وقت‌گیر اداری ندارید و می‌توانید امور مالی مرتبط به حساب‌های شرکت را به واسطه گوشی آیفون و اثرانگشت خود مدیریت کنید و گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت‌های خود را به روش آنلاین و الکترونیکی در بستر امن کیلید انجام دهید. کیلید با به خدمت گرفتن آخرین فناوری‌های مدرن گوشی‌های آیفون، راهکاری آسان و امن را برای رهایی از تشریفات زمان‌بر اداری برای مدیران شرکت‌ها ارائه کرده است.

کیلید چه قابلیت‌های متمایزی دارد؟

کیلید به گونه‌ای طراحی شده است که برای تمام کاربران، اعم از حقوقی و حقیقی/امضاء مشترک کاربرد داشته باشد. اما توجه داشته باشید که استفاده از ابزار مدیریت گردش کار چندامضایی کیلید صرفاً برای مشتریان حقوقی و پس از احراز هویت حضوری در شعب بانکی آینده امکان‌پذیر است. چنانچه امضای دیجیتال خود را فعال نکرده باشید، همچنان می‌توانید از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار کیلید نظیر استعلام چک‌های صیادی، تماس تصویری با مشاورین بانک آینده، انجام احراز هویت الکترونیکی و احراز هویت آنلاین سجام و دسترسی به سامانه پیشخوان، فانوس، ریما و همراه کارت بهره‌مند گردید.

چنانچه کاربر حقوقی کیلید هستید، می‌توانید از ابزارهای مختلف مدیریت گردش کار چندامضایی کیلید نظیر مدیریت دستور پرداخت (مدیریت صدور و گردش دستور پرداخت و ارسال گزارش به صاحبان امضا)، تعریف و مدیریت دسترسی صاحبان امضاء به حساب‌های مختلف شرکت و ایجاد دستور پرداخت دوره‌ای برخوردار گردید. به واسطه این ابزارهای کاربردی مدیریتی به راحتی می‌توانید برای نقش‌های مختلف شرکت (حسابدار ارشد، مدیران اجرایی، کارمند حسابداری و...) به فراخور نیازهای فعلی، دسترسی‌های معین و محدودی تعیین کنید و کنترل کاملی بر حساب‌های شرکت داشته باشید. به‌عنوان‌مثال کارشناس حسابداری یک شرکت می‌تواند دستور پرداخت را در کیلید ثبت کرده و ترتیب امضاکنندگان را تعیین کند. صاحبان امضا بدون نیاز به حضور فیزیکی و در هر مکانی که باشند به راحتی می‌توانند دستور پرداخت را روی گوشی آیفون خود مشاهده کرده و با اثرانگشت خود آن را امضا کنند تا تراکنش پرداخت موفقیت‌آمیز انجام گردد. گرچه کیلید در زمینه ارائه خدماتی منحصربه‌فرد به شرکت‌های ایرانی بی‌رقیب عمل کرده است، وقتی صحبت از خدمات بانکی به افراد عادی به میان می‌آید، نام اپ‌های بانکی دیگری نظیر ملت، رفاه و مهریران می‌درخشد. در ادامه این مطلب با این اپ‌های کاربردی بانکی و قابلیت‌های بی‌شمار آن‌ها آشنا خواهید شد.

همراه بانک رفاه ایفون؛ راهکاری کارآمد برای دریافت خدمات الکترونیکی بانکی

موبایل بانک رفاه ایفون جزء نرم‌افزارهای پرطرفدار بانکی محسوب می‌شود و توانسته خدمات ارزنده‌ای را درخور نام درخشان خود به کاربران ایرانی ارائه کند. این اپ بانکی از قابلیت‌های زیادی برخوردار بوده و قادر است خدمات مختلفی از قبیل: پرداخت قبوض خدماتی و تسهیلات بانکی، خرید شارژ و بسته اینترنتی، انتقال وجه (به روش‌های کارت به کارت، بین‌بانکی پایا و ساتنا و داخلی)، دریافت گزارش تراکنش‌های گذشته، مشاهده وضعیت چک، مدیریت پروفایل و شناسه پرداخت‌ها و.. را به کاربران خود ارائه کند. با دانلود همراه بانک رفاه برای آیفون به راحتی می‌توانید امور مختلف دیگری نظیر ثبت‌نام در سامانه سجام را انجام دهید و درخواست فروش سهام عدالت خود را نیز به ثبت برسانید. برای فعال سازی همراه بانک رفاه ios کافی است یک‌بار حضوری به شعب بانکی رفاه مراجعه کرده و نام کاربری و گذرواژه خود را دریافت کنید و برای همیشه دسترسی آنلاین پیوسته‌ای به حساب خود داشته باشید.

A phone with Refah Bank app on its screen

همراه بانک ملت نسخه ایفون؛ پاسخگوی تمام نیازهای بانکی

رابط کاربری عالی و امکانات بی‌شمار نسخه جدید همراه بانک ملت برای ایفون موجب شده است که این اپلیکیشن به عصای دست مشتریان این بانک سرشناس و خوش‌نام کشور مبدل گردد. حوزه خدماتی این اپلیکیشن بخش بزرگی از امور مالی روزمره افراد را در برگرفته است: از پرداخت قبوض خدماتی و خرید شارژ و بسته اینترنتی گرفته تا پرداخت عوارض آزادراهی و حق بیمه و اقساط بانکی، انجام محدوده وسیعی از امور بانکی و مالی با دانلود همراه بانک ملت نسخه ios امکان‌پذیر است.

برای دانلود برنامه همراه بانک ملت ایفون باید بازارچه اپل را روی گوشی آیفون خود نصب و اجرا کنید و در بخش جستجوی سیبچه، عبارت همراه بانک ملت را به فارسی یا انگلیسی تایپ کنید. سپس به صفحه دانلود همراه بانک ملت برای ایفون با لینک مستقیم هدایت خواهید شد که با فشردن دکمه آبی‌رنگ دانلود می‌توانید نصب ملت را نهایی کنید.

همراه بانک مهر ایران ایفون؛ ابزاری هوشمند برای مدیریت حساب‌های بانکی

همراه بانک مهر ایران برای ایفون علاوه بر خدمات عمومی اپ‌های بانکی، به ارائه سرویس‌های جذاب اختصاصی مختلفی نظیر ارسال هدیه آنلاین به دیگران، درخواست آنلاین وام و حسابداری شخصی (مدیریت درآمد و هزینه‌ها) پرداخته است. بنابراین با دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون، نه تنها از وجود ابزاری بانکی بهره‌مند خواهید شد، بلکه دستیار مالی کارآمدی را نیز در اختیار خواهید داشت.

ازآنجایی‌که همراه بانک مهر ایران ایفون رایگان در اپ استور شرکت اپل وجود ندارد، برای دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم می‌توانید آن را نصب کرده و به واسطه این بازارچه اقدام به دانلود همراه بانک مهریران کنید. ناگفته نماند که با نصب سیبچه، علاوه بر دسترسی پیوسته به اپ‌های بانکی، می‌توانید از وجود دیگر اپ‌های کاربردی ایرانی نیز روی آیفون خود برخوردار گردید. چنانچه تمایل به نصب همراه بانک مهریران ندارید، کماکان به واسطه همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب می‌توانید از برخی قابلیت‌های این اپ استفاده کنید.

سخن آخر

در این مطلب با ابزارهای متمایز نسخه جدید کیلید بانک آینده برای مدیریت سریع و آسان امور مالی شرکت‌ها آشنا شدید و خواندید که چگونه با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری مدرن می‌توان بوروکراسی اداری را برای انجام امور وقت‌گیر دور زد و در زمان به میزان زیادی صرفه‌جویی کرد.

 

آشنایی با ابزار مدیریت گردش کار چندامضایی در نسخه جدید کیلید بانک آینده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟