هتل اصفهان برگزیده از نظر مسافران

هتل اصفهان برگزیده از نظر مسافران
هتل اصفهان برگزیده از نظر مسافران

 

انتخاب محل اقامت یکی از بخش‌های مهم در سفر است که بر کیفیت آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر قصد سفر به اصفهان زیبا را دارید، دست شما برای انتخاب محل اقامت و هتل بسیار زیاد است. در این شهر توریستی صدها هتل، واحد اقامتی، ویلا، سوئیت و اقامت بومگردی وجود دارد تا مسافران بتوانند به راحتی یک محل اقامت مناسب پیدا کنند. در این میان انتخاب هتل اصفهان با توجه به تعداد و تنوع بالا شاید کمی برای شما سخت باشد. بنابراین در این مطلب با ما همراه شوید تا با هتل‌های برگزیده اصفهان از نگاه مسافران بیشتر آشنا شویم.

دیگران چه می خوانند:

هتل عباسی اصفهان

یکی از باشکوه‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ایران بدون شک هتل عباسی اصفهان (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-isfahan/isfahan-abbasi) است. این هتل قدمتی 300 ساله داشته و در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های جهان نیز به شمار می‎رود، تعداد 225 اتاق و واحد اقامتی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از جمله اتاق‌های هتل می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت و اتاق‌های معمولی، پردیس، سوئیت‌های قاجار یا دو آپارتمان دو خوابه چهار نفره اشاره کرد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به دو رستوران با مجموع ظرفیت 400 نفر، پارکینگ سرپوشیده و روباز رایگان، استخر و جکوزی، سفره خانه سنتی و کافی شاپ، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. این هتل در میدان انقلاب، خیابان گلدسته و چهار راه آمادگاه واقع شده و دسترسی عالی به دیگر نقاط شهر دارد.

هتل عطار

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره بسیار زیبا در اصفهان هتل عطار است. معماری این هتل تلفیقی از معماری ایرانی اسلامی و هنرهای مخصوص اصفهان بوده که جلوه و زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. در این هتل می‌توانید از میان سوئیت‌های دو نفره و چهار نفره محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید. میزان رضایت مسافران از زیبایی، نظافت و امکانات اتاق‌ها و هتل بسیار زیاد بوده و می‌توانید با خیال آسوده این هتل را انتخاب کنید. با انتخاب این هتل اصفهان از امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر و جکوزی، حمام سنتی، رستوران با کیفیت و بین المللی، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان برخوردار خواهید شد. این هتل در خیابان مسجد سید و در کوچه 19 قرار دارد.

هتل پیروزی

هتل پیروزی

یک انتخاب عالی دیگر برای رزرو محل اقامت در اصفهان، هتل پیروزی است. این هتل در سال 1354 افتتاح شده و در سال 1391 به منظور ارتقا سطح کیفی مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل در پنج طبقه ساخته شده و می‌توانید از میان 95 اتاق مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. هتل یک رستوران بسیار زیبا با ظرفیت 250 نفر دارد که می‌توانید لذیذترین غذاهای ایرانی، بین المللی، فرنگی و دریایی را در آن امتحان کنید. پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان، فروشگاه و کافی شاپ، گشت نیمروزی و ترنسفر رایگان فروشگاهی از امکانات این هتل به شمار می‎رود.

هتل آسمان

هتل آسمان یکی از هتل‌های چهار ستاره در اصفهان است که فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرد. این هتل اصفهان در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده و معماری بسیار زیبا و مدرن دارد.

هتل در 13 طبقه ساخته شده و 93 اتاق و واحد اقامتی دارد. اتاق‌های یک و دو تخته توئین یا دبل، سوئیت یک خوابه دو نفره، سوئیت رویال دو نفره و آپارتمان دو خوابه از واحدهای اقامتی هتل به شمار می‌رود. از جمله امکانات هتل آسمان می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 40 خودرو، رستوران با ظرفیت 100 نفر، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولان، استخر و فروشگاه اشاره کرد.

هتل زهره

هتل زهره

اگر می‌خواهید یک هتل با کیفیت و با قیمت مناسب در اصفهان رزرو کنید، هتل زهره بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل اصفهان در سال 1384 تاسیس شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در مرکز شهر اصفهان و در زمینی به مساحت 600 متر مربع ساخته شده و از نظر دسترسی به دیگر نقاط شهر بسیار عالی است.

هتل در 10 طبقه ساخته شده و تعداد 51 اتاق دارد. اتاق دو تخته VIP، اتاق مخصوص عروس و داماد، اتاق‌های یک تا سه تخته و سوئیت رویال سه نفره از جمله اتاق‌های هتل زهره است که می‌توانید با قیمت مناسب رزرو کنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 40 خودرو، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، رستوران با ظرفیت 50 نفر، چایخانه سنتی و کافی شاپ اشاره کرد.

 

هتل اصفهان برگزیده از نظر مسافران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟