تورهای خارجی مناسب ایرانی ها با قیمت های باورنکردنی

تورهای خارجی مناسب ایرانی ها با قیمت های باورنکردنی
تورهای خارجی مناسب ایرانی ها با قیمت های باورنکردنی

 

امروزه انتخاب یک تور مناسب که با بودجه شما همخوانی داشته باشد بسیار کار راحتی شده است. امکانی که به کمک آن می‌توانید تنها در چند دقیقه خودتان را مهمان سفر به گرجستان با تور تفلیس، سفر به ترکیه با تور استانبول، سفر به تایلند با تورهای ترکیبی تور پوکت - بانکوک - پاتایا و هزاران مورد کنید. علاوه بر پکیج‌های اقتصادی، تورهای لحظه آخری را نیز فراموش نکنید. تورهای خارجی که گاهی با قیمت‌های باورنکردنی می‌توانید آن‌ها را رزرو نمایید. حالا اگر هوای سفر دارید و به دنبال تورهای خارجی مناسب باقیمت‌های باورنکردنی در تعطیلات پیشرو یا اوقات فراغت هستید در این مطلب همراه سفرمارکت با انتخاب‌هایی که دارید آشنا شوید.

دیگران چه می خوانند:

چطور یک تور خارجی با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

معمولاً تورهای لحظه آخری به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت اولین انتخاب برای تورهای خارجی مناسب ایرانی‌ها باقیمت‌های باورنکردنی است. اما موارد دیگری هم می‌تواند به شما کمک کند با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یک تور خارجی خوب با هزینه مناسب را رزرو نمایید. از جمله نکاتی که به شما کمک می‌کند یک تور خارجی با قیمت مناسب خریداری کنید می‌توان موارد زیر را نام برد:

۱. اگر اطلاعات دقیقی از مقصد مورد نظرتان داشته باشید، می‌توانید تور مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. برای درک بهتر این موضوع، بهتر است با دو اصطلاح "های‌سیزن" (high season) و "لو‌سیزن" (low season) آشنا باشید.

۲. دو اصطلاحی که در مورد قبل به آن‌ها اشاره کردیم در واقع زمان‌هایی هستند که تقاضای سفر در آن‌ها متفاوت است. فصل‌های سیزن زمان و تاریخ‌هایی است که تقاضا برای سفر زیاد می‌شود و بالطبع هزینه تورهای خارجی نیز بالاتر می‌رود. در مقابل به تاریخ‌ها و زمان‌هایی که تقاضای سفر کاهش یافته و قیمت تورها کمتر می‌شوند فصل لو سیزن می‌گویند. با شناختن این دوره‌ها می‌توانید یک تور خارجی مناسب با قیمت باورنکردنی خریداری کنید.

نمونه فصل‌های های سیزن: تعطیلات آخر هفته، تعطیلات رسمی، تابستان و نوروز

نمونه فصل‌های لو سیزن: اواسط هفته، بعد یا قبل از تعطیلات

۳. برای خرید یک تور خارجی با قیمت باورنکردنی آب و هوای مقصد در زمان سفرتان نیز مورد مهمی است که می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های سفر را تا جای ممکن کاهش دهید. برای مثال در تابستان تورهایی که به مقاصد شهرهایی با آب و هوای گرم مانند دبی برگزار می‌شوند هزینه‌ای کمتر دارند. در مقابل مثلاً سفر به گرجستان و انتخاب تور تفلیس به دلیل آب و هوای خوب تابستانی یکی از محبوب‌ترین مقاصدی است که اکثر افراد آن را انتخاب می‌کنند.

۴. نیاز به تهیه ویزا نیز می‌تواند بر هزینه‌های شما برای انتخاب یک تور خارجی تأثیر بگذارد. مقاصدی مانند تورهای ترکیه، تور عمان، تور مالزی و کشورهای دیگر که نیازی به تهیه ویزا ندارند معمولاً از لحاظ قیمتی مناسب‌تر هستند. پس این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

۵. زمان جشنواره‌ها و اعیاد مختلف در کشورهای خارجی یکی از تأثیرگذارترین موارد بر قیمت تورهای جهانگردی است. برای مثال قیمت تور دبی در فصل پاییز و زمستان و هم‌زمان با برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره بزرگ خرید دبی یا تورهای ترکیه در زمان کریسمس و غیره قیمت بالاتری دارند.

وقتی با مشورت کارشناسان سفرمارکت نیازهای خود درباره یک تور خارجی مناسب را مطرح کنید حتماً بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهند و در هر زمینه‌ای راهنمای شما هستند.

تورهای لحظه آخری، انتخابی مناسب برای سفری خوش قیمت

اگر به دنبال یک سفر خوب خارجی با هزینه‌ای مناسب هستید حتماً گوش به زنگ باشید که چه زمانی تور مورد نظرتان تبدیل به تور لحظه آخری می‌شود. درباره تورهای لحظه آخری بهتر است بدانید وقتی برگزار می‌شوند که آژانس‌ها و برگزارکننده‌های تورها نتوانند پکیج‌های طراحی شده خود را به صورت کامل بفروشند.

این پکیج شامل رزرو هتل و اقامتگاه و خرید عمده بلیط هواپیما برای تاریخ‌های مشخص است. پس وقتی فروشنده به حد نصاب مسافران نرسد، تور را به حراج می‌گذارد. به این دسته از تورها که مدت زمان کوتاهی تا شروع آن‌ها باقی مانده تورهای لحظه آخری می‌گویند.

امروزه با استفاده از فیلترهای مختلف سایت سفرمارکت می‌توانید روزانه از تورهای لحظه آخری با قیمت‌های ویژه باخبر شوید. سفر مارکت امکان انتخاب یک سفر خوب با تورهای خارجی مناسب ایرانی‌ها باقیمت‌های باورنکردنی را برای شما فراهم کرده تا فرصت تجربه‌ای خاطره‌انگیز با خدمات بی‌‌نظیر این تورها داشته باشید.

بهترین تورهای خارجی مناسب ایرانی‌ها با قیمت‌های باورنکردنی

نوع هتل (۲ یا ۳ ستاره بودن، ریزورت یا هتل آپارتمان و غیره)، نوع پرواز (کلاس پروازی اکونومی یا فرست کلاس)، زمان حرکت (معمولاً پروازهای شب هزینه‌ای کمتر دارند) و صدها مورد دیگر وجود دارد که بر هزینه‌های سفر خارجی شما تأثیر می‌گذارد. اما سفرمارکت برگزارکننده تورهای خارجی بی‌نظیری است که برای هر بودجه‌ای طراحی شده‌اند. از جمله محبوب‌ترین و بهترین تورهای خارجی مناسب ایرانی‌‌ها با قیمت باورنکردنی سفرمارکت می‌توان موارد زیر را نام برد:

۱. سفر به ترکیه، انتخاب اول

بیش از نیمی از مسافرانی که به دنبال سفرهای خارجی هستند تورهای ترکیه را انتخاب می‌کنند. سفرمارکت نیز برای هر سلیقه و بودجه‌ای تورهای مختلفی طراحی کرده که تور آنتالیا، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور فتحیه و غیره تنها مواردی از آن‌ها هستند.

در هر تور پکیج‌هایی وجود دارد که می‌توانید نوع اقامتگاه را انتخاب کرده و بسته به تاریخ مدنظر بهترین تور ترکیه با قیمت مناسب را برای خودتان رزرو کنید. مطمئن باشید سفر با تورهای سفرمارکت با هزینه‌ای بسیار خوب و باورنکردنی تجربه‌ای است که هرگز از یاد شما نمی‌رود.

۲. سفر به ارمنستان، یک انتخاب ساده اما دلچسب

سفر به ارمنستان به خصوص در هوای اواخر بهار و تابستان سفری فوق‌العاده است که می‌توانید با دقت به یک تاریخ مناسب، تور ارمنستان را با بودجه‌ای بسیار خوب و اقتصادی برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید. تور ارمنستان سفر مارکت شامل تور ایروان و بازدید از جاذبه‌های ایروان در یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که فرهنگی بسیار شبیه به فرهنگ پارسی دارد. در این تور فرصت آن را دارید با جان و دل از سفرتان نهایت لذت را ببرید. همچنین مانند ترکیه، سفر به ارمنستان نیاز به تهیه ویزا ندارد و تنها با ارائه گذرنامه معتبر می‌توانید مهمان سفر به یکی از جذاب‌ترین کشورهای همسایه ایران شوید. همچنین در طول هفته نیز پروازهای مختلفی از شهرهای ایران به مقصد ارمنستان وجود دارد که می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها یکی از پروازهای بین هفته‌ای را انتخاب کنید.

۳. سفر به گرجستان، انتخاب خوب تابستانی

تفلیس زیبا و سواحل دریای خزر در باتومی، آب و هوای خنک، جاذبه‌ها فرهنگی و تاریخی بی‌نظیر، سبک زندگی جذاب گرجی‌ها همه و همه باعث شده تور گرجستان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سفرهای تابستانی باشد.

سفرمارکت نیز با در نظر گرفتن تقاضاهای مسافران تورهای مختلفی از جمله تور باتومی، تور تفلیس و تور ترکیبی باتومی - تفلیس را برای سلیقه‌های مختلف در پکیج‌های جذاب طراحی کرده است که می‌توانید بسته به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. این تورها در اواسط هفته نیز برگزار می‌شوند پس بهترین فرصت برای تجربه یکی از سفر با یکی از تورهای خارجی مناسب ایرانی‌ها باقیمت‌های باورنکردنی است.

۴. سفر به مالزی، جذاب و فراموش نشدنی

برای سفر به مالزی هم نیاز به تهیه ویزا ندارید و با گذرنامه معتبر می‌توانید در یکی از تورهای مالزی شرکت کنید. سفری پرماجرا به آسیای جنوب شرقی و آشنایی با کشوری که چندین فرهنگ و دین را در خود جای داده است. با انتخاب تور مالزی با لذت دیدن طبیعت شگفت‌انگیز، جزایر زیبا و سواحل بکر را به خودتان هدیه دهید.

انتخاب تور مالزی در فصل‌هایی مانند خرداد و تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری اقتصادی و جذاب است. تور کوالالامپور، تور لنکاوی، تورهای ترکیبی کوالالامپور - لنکاوی و موارد دیگر از جمله تورهای مالزی سفرمارکت هستند که از میان آن‌ها می‌توانید بهترین توری که مناسب هزینه و بودجه شما است را انتخاب کنید.

۵. سفر به دبی، خاطره‌ای برای همیشه

دبی شهر شگفتی‌ها است. جایی که هر گردشگری دوست دارد برای یک مرتبه هم که شده آن را ببیند. پس چرا شما برای سفر به شهر جادویی دبی آماده نمی‌شوید؟ هر چند که آب و هوای دبی در بهار و تابستان گرم و شرجی است؛ اما همین مورد در کنار تنوع انتخاب اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلف که مناسب با هر بودجه‌ای هستند در کنار وجود پروازهای مختلف در طول هفته از شهرهای ایران به مقصد دبی کمک می‌کند بتوانید سفری اقتصادی خوبی با تور دبی را انتخاب کنید.

انتخاب تور دبی در زمان لو سیزن یا پروازهایی که اواسط هفته برگزار می‌شوند یکی از بهترین تورهای خارجی مناسب ایرانی‌ها باقیمت‌های باورنکردنی خواهد بود. تجربه‌ای که خاطره آن برای همیشه با شما می‌ماند.

گوش به زنگ انتخاب تورهای خارجی با قیمت باورنکردنی

در این مطلب ۵ مورد از تورهایی که می‌توانید با قیمت باورنکردنی رزرو و خریداری کنید را به شما معرفی کردیم. تورهایی که هر کدام شامل پکیج‌های اقتصادی با هر سلیقه‌ای هستند و دیگر بهانه‌ای برای به تعویق انداختن سفر ندارید. می‌توانید از میان تورهای خارجی متنوع سفر مارکت برای تعطیلات یا زمان‌هایی که دل‌تان هوای سفر دارد یکی از مواردی که برایتان مناسب است را رزرو کنید.

همچنین با استفاده از فیلترهای سایت درباره تورهای لحظه آخری مطلع شوید و وقتی هزینه تور با بودجه‌ای که در نظر دارید همخوانی داشت برای سفری فوق‌العاده آماده شوید. دنیا را با سفرمارکت بگردید و از خدمات بی‌نظیر تورهای آن لذت ببرید. حتی می‌توانید با ارسال شماره تلفن خود در وب‌سایت روزانه پیامک تورهای لحظه آخری خارجی با قیمت‌‌های باورنکردنی را دریافت کنید. سفرمارکت برای یک سفر خوب کنار شماست.

 

تورهای خارجی مناسب ایرانی ها با قیمت های باورنکردنی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟