رزرو هتل قشم باتوجه به نظر کاربران

رزرو هتل قشم باتوجه به نظر کاربران
رزرو هتل قشم باتوجه به نظر کاربران

 

آیا برای سفر بعدی خود به جزیره فوق‌العاده و بی‌نظیر قشم در جنوب ایران فکر می‌کنید؟ اگر چنین است، گزینه‌ای عالی و فوق‌العاده را یافته‌اید! یکی از کارهایی که می‌توانید برای داشتن تعطیلات عالی انجام دهید این است که مطمئن شوید راحت‌ترین و لوکس‌ترین هتل را در مقصد دارید. به‌هرحال اقامت در هتل‌های مجلل جزیره قشم با امکانات متعددی که دارند استرس شما را کم می‌کند و سفر شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل قشم باتوجه‌به نظر کاربران را بررسی کنیم. قبل از سفر به قشم درباره این هتل‌ها بخوانید و بهترین گزینه را برای سفر خود بیابید. مقاله را هم‌سفران خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز در انتخاب هتل سهیم شوند و به شما کمک کنند.

دیگران چه می خوانند:

سفر به قشم

به یاد داشته باشید قشم بزرگ‌ترین و یکی از توریستی‌ترین جزایر ایران است. رزرو هتل قشم طرف‌داران زیادی دارد؛ بنابراین انواع متعددی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در این جزیره زیبا وجود دارد. پس اگر به آسایش خود اهمیت می‌دهید و دنبال هتل‌های مجلل در جزیره قشم هستید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود. برای کشف هتل‌های مجلل بزرگ در جزیره قشم این مقاله را تا پایان بخوانید. البته از سایت‌ علی بابا هم می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر هتل استفاده کنید.

هتل بوتیک ایرمان

هتل بوتیک ایرمان

شماره یک بررسی این مقاله در لیست لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره قرشم ایران، هتل بوتیک ایرمان است. این ساختمان نوساز یک هتل چهارستاره در شرقی‌ترین قسمت جزیره است. چیزی که این هتل را خاص می‌کند طراحی داخلی زیبا و مدرن آن است. شما می‌توانید در این مکان از تماشای عناصر معماری سنتی جزیره قشم لذت ببرید.

در سفر از فرم خارج نشوید! خوشبختانه، هتل بوتیک ایرمان یک سالن بدنسازی کامل دارد که می‌توانید در آن به تمرینات روزانه خود ادامه دهید. نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری قشم از دیگر مزایای این هتل است. همچنین خلیج زیبای فارس در فاصله‌ای چنددقیقه‌ای از هتل در‌دسترس است. به‌علاوه، غارهای خربس و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر مکان‌های گردشگری هستند که باید در سفر به قشم آن‌ها را ببینید. هنگام بررسی هتل‌‌های مختلف برای رزرو هتل قشم، بررسی هتل بوتیک ایرمان را از دست ندهید.

هتل بوتیک فولتون

منظره فوق‌العاده و پانوراما از ساحل طلایی و آبی اقیانوس خلیج‌فارس چطور است؟ اگر دوست دارید این منظره فوق‌العاده لوکس را در سفر خود به قشم تجربه کنید، هتل بوتیک فولتون گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما خواهد بود. اگر بخواهیم شیک‌ترین هتل‌های جزیره قشم را بررسی کنیم قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها، هتل فولتون بوتیک است. این هتل چهارستاره سه نوع اقامت را به میهمانان خود پیشنهاد می‌دهد: اتاق هتل، ویلا و سوئیت آپارتمان. شما باید این گزینه‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای اقامت بیابید.

این هتل یک چایخانه سنتی دارد که می‌توانید در آن از یک فنجان چای باطراوت ایرانی لذت ببرید. همچنین رستوران، اتاق تجاری و سالن کنفرانس از دیگر امکانات آن هستند. مهم‌تر از همه، هتل فولتون بوتیک استخر، سونا و اتاق ماساژی دارد که می‌توانید در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنید. همچنین به‌غیراز ساحل زیبای خلیج‌فارس این امکان را دارید که به‌راحتی از هتل به جاذبه‌های دیگر جزیره قشم نیز بروید. جنگل‌های حرا قشم جاذبه‌ای بی‌نظیر نه‌تنها در ایران بلکه در جهان است. همچنین دره ستاره‌ها و غار نمک از دیگر مکان‌هایی ‌هستند که ارزش دیدن دارند.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

در ادامه بررسی بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره قشم هتل ارم چهارستاره قشم گزینه مهمی است. شما از اقامت در این هتل مجلل خسته نخواهید شد. فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیادی در این محل برای خودتان و همراهانتان پیدا می‌کنید. بیلیارد بازی کنید یا از فضای سبز هتل لذت ببرید. اگر می‌خواهید در مدت اقامت در این هتل زیبایی‌های قشم را کشف کنید، بهتر است کمی از جاذبه‌های نزدیک هتل ارم قشم را بشناسید. جزایر ناز، جزیره هرمز، جزیره هنگام و دره چاهکوه مکان‌های شگفت‌انگیزی برای بازدید در این جزیره به شمار می‌‎روند.

هتل آتامان قشم

آیا می‌دانید گران‌ترین هتل‌های جزیره قرشم کدام‌اند؟ هتل آتامان قشم یکی از هتل‌های خوب و جذاب جزیره است. این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد است که از آن به‌راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشید. ملک جدید هتل 58 اتاق در چهار طبقه را برای پذیرایی از مسافران مهیا کرده است. هتل آتامان قشم هتلی لوکس، مدرن و مجهز با کارکنانی دلسوز و محترم است. از دیگر امکانات هتل آتامان در قشم می‌توان به فضای سرسبز، سالن بدنسازی، کافه و رستوران برای اهداف تفریحی اشاره کرد. چایخانه سنتی این هتل را فراموش نکنید که در آن می‌توانید از یک فنجان قهوه تازه لذت ببرید. علاوه بر این، خشک‌شویی، ترانسفر، پارکینگ، خدمات CIP، خدمات افراد معلول و روزنامه روزانه نیز در این وجود دارند. دره ستاره‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و جنگل‌های حرا قشم از جمله جاذبه‌هایی هستند که باید در فهرست شما برای بازدید باشند.

هتل آرتا قشم

یکی از هتل‌های لوکس و زیبای جزیره قشم که مسافران و تورهای به اقامت در آن علاقه دارند، هتل آرتا قشم است. یک فروشگاه خرید، باشگاه ورزشی، رستوران و یک کافه برای تفریح در این هتل فراهم شده است. همچنین، شما مزیت تجربه یک چایخانه سنتی را دارید! خوردن یک فنجان چای ایرانی خاطره‌انگیز را در این هتل از دست ندهید.

 

رزرو هتل قشم باتوجه به نظر کاربران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟