نقاط ضعف و قوت هتل سارینا مشهد ازنظر کاربران

نقاط ضعف و قوت هتل سارینا مشهد ازنظر کاربران
نقاط ضعف و قوت هتل سارینا مشهد ازنظر کاربران

 

هر زمان تصمیم گرفتید پا به یک هتل جدید بگذارید. بهترین گزینه برای اینکه به کیفیت آن مجموعه پی ببرید این است که نظرات مهمان‌های قبل را مروری داشته باشید. اینکه آن هتل از منظر کیفیت غذا چگونه است؟ یا اینکه تهویه هوا و نظافت در اتاق‌ها چه روالی را طی می‌کند؟ در نظر داشتن شرایط آداب معاشرت پرسنل هتل و ده‌ها امر دیگر را به‌سادگی می‌توانید از طریق بخش نظرسنجی مهمان‌های آن هتل جویا شوید. ازآنجایی‌که هتل سارینا مشهد نظرات بسیار متعددی را به‌سوی خود جلب داشته است. از همین رو در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون نقاط ضعف و قوت آن از منظر مشتریانی که در این هتل چهار ستاره اقامت داشتند مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. شما هم اگر قصد سفر به مشهد رادارید و به دنبال یک هتل ایده ال و مناسب هستید بهتر است ما را همراهی کنید.

دیگران چه می خوانند:

معرفی هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های چهار ستاره‌ای است که در نزدیکی حرم واقع‌شده است. این هتل در فرودین ۱۳۹۸ افتتاح‌شده و از همین رو در رده هتل‌های نوساز قرار دارد. داشتن ۲۱۲ اتاق در این هتل ۶ طبقه خدمات‌دهی متمایزی را برای مهمان‌های مشهدی فراهم کرده است. از سوی دیگر نزدیکی آن به بازار رضا و مشهد خود یک مزیت بسیار متمایز برای گردشگران به شمار می‌آید. این هتل بااینکه یک هتل چهار ستاره است اما بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در جایگاه یک هتل پنج ستاره با خدمات ویژه جای گرفته است. بااین‌وجود در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون نقاط قوت و ضعف آن از نگاه مهمان‌های این هتل مطالبی را با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل سارینا مشهد

نقاط قوت هتل سارینا مشهد نظرات

ازآنجایی‌که داشتن امتیازهای مثبت بیشتر شمارا در تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌رساند در ابتدا پیرامون مزیت‌های که با حضور در این هتل به دست می‌آورید مطالبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا ساده‌تر دست به انتخاب بزنید.

نظافت هتل

ازنظر مهمان‌ها نظافت اتاق‌ها از روتختی تا فراهم کردن وسایل بهداشتی در هر اتاق بسیار مناسب عنوان‌شده است؛ مثلاً یکی از کاربران عنوان کرده است که رخت‌شویی و داشتن سشوار در هتل بسیار عالی بوده است. یا اینکه دوستی از موقعیت خوب و تمیزی بسیار مناسب تمام بخش‌های هتل مخصوصاً اتاق‌ها گفته است. هتل سارینا مشهد نظرات بسیار زیادی را از منظر نظافت به خود اختصاص داده است.

رستوران و کیفیت غذا

از نگاه مهمان‌ها دیزاین و زیبایی رستوران‌های هتل بسیار ایده ال عنوان‌شده است. همچنین گفته‌شده که این رستوران‌ها منو غذایی بسیار متنوعی دارد و هرکسی با هر ذائقه‌ای به‌راحتی می‌تواند از بوفه صبحانه، نهار و شام رستوران زمرد و یاس در کنار رستوران یاقوت غذای محبوب خود را تهیه کند. همچنین در مورد منوی صبحانه گرم و سرد عنوان‌شده است که وجود شله‌زرد، میوه، تخم‌مرغ و نوشیدنی‌های نظیر شیر و آب‌میوه سبب انتخاب ساده‌تر منوی صبحانه بوده است.

برخورد پرسنل هتل سارینا مشهد

ازآنجایی‌که اصلی‌ترین امر برای پیشبرد اهداف یک مجموعه برخورد صحیحی و رفتار منطقی پرسنل آن است. مهمان‌های که در این هتل چهار ستاره حضور داشتند بر اساس آمارهای گرفته‌شده تا ۹۰ درصد از برخورد خوب پرسنل راضی بوده‌اند. همچنین عنوان‌شده است که کارشناسان هتل به‌خوبی در بخش رزرو و کنسلی اتاق‌ها آن‌ها را یاری کرده‌اند. از سوی دیگر داشتن سرویس رایگان برای رفتن به حرم هم یکی از مزیت‌های بارز هتل سارینا مشهد در بخش نظرسنجی بود است.

هتل سارینا مشهد

نقاط ضعف هتل سارینا مشهد نظرات

داشتن برخی پارامترها شاید خیلی در اقامت شما تأثیرگذار نباشد اما برخورد واجب دانستیم تا پیرامون معایب هتل نیز مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

استخر هتل سارینا

بر اساس نظرسنجی‌های عنوان‌شده استخر مجموعه کوچک بوده است. از سوی دیگر تمام نشدن بخش ساخت‌وساز استخر نیز سبب شده است تا هنوز مورداستفاده کامل نباشد. برخی نیز عنوان کرده‌اند که اتاقی که در آن اقامت داشته‌اند آب به‌خوبی وارد چاه نشده است و همین امر نارضایتی آن‌ها را با جمع شدن آب در کف حمام به همراه داشته است.

بخش بهداشتی هتل سارینا مشهد

عده‌ای از مسافران عدم استفاده از دو جفت دمپایی در بخش حمام و سرویس بهداشتی مشترک را یک امتیاز منفی دانسته‌اند. یا اینکه مسافری عنوان کرده است که از بخش سرویس روم درخواست حوله تمیز مجدد داشته است، اما درخواست او رد شده است. در کل عملکرد بخش خانه‌داری و سرویس رم از منظر کاربران ضعیف عنوان‌شده است و آن را در حد یک هتل سه ستاره عنوان کرده‌اند. هتل سارینا مشهد نظرات بسیار متفاوتی را از سوی کاربران به خود جلب کرده است.

ظاهر هتل و دیزاین داخلی

برخی از کاربران عنوان کرده‌اند به دلیل نبود پنجره رو به فضای باز در برخی از اتاق‌های هتل در تمام طول روز با اقامت در اتاق هتل شاهد تاریکی در این اتاق‌ها بوده‌اند. پس به یاد داشته باشید که اگر این امر شمارا آزرده‌خاطر می‌کند حتماً اتاق‌های پنجره دار را برای رزرو در نظر داشته باشید.

کلام آخر پیرامون هتل سارینا مشهد و نظرات

همان‌طور که در طول مقاله پیش رو مطالعه کردید نظافت و کیفیت غذای خوب که دو امتیاز مثبت برای یک هتل به شمار می‌آید از منظر مهمان‌های هتل به یک امتیاز قابل‌قبول دست پیداکرده است. به‌گونه‌ای که حتی بسیاری از کاربران این هتل را به یک مجموعه پنج ستاره نیز تشبیه کرده‌اند. ازآنجایی‌که سلایق بسیار متفاوت است و برخی از افراد به دنبال بهترین‌ها از یک هتل در طی مسافرت خود هستند. عده‌ای نارضایتی خود را از برخورد پرسنل بخش خانه‌داری یا کارکنان مجموعه با نظرات متفاوت عنوان کرده‌اند. به‌گونه‌ای که این نظرات به‌صورت مشترک دنبال نشد است و تنها عده‌ای بسیار معدود این نظر را داشته‌اند. بااین‌وجود می‌توانیم بگویم بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده امتیازهای مثبت برای اقامت در این هتل به‌مراتب بیشتر از امتیازهای منفی آن بوده است و شما به‌راحتی می‌توانید آن را به‌عنوان یک گزینه انتخابی در طول سفر به مشهد در لیست علاقه‌مندی خود داشته باشید.

 

نقاط ضعف و قوت هتل سارینا مشهد ازنظر کاربران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟