ارزش سهام عدالت چهارشنبه 12 شهریور سقوط کرد + سند

ارزش سهام عدالت چهارشنبه 12 شهریور سقوط کرد + سند
کدخبر : 12754

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹ اعلام شد.

ارزش سهام عدالت | این روز ها ارزش سهام عدالت خبری است که هر روز توسط دارندگان سهام عدالت پیگیری می شود . بعد از ازادسازی سهام عدالت عده ای به فکر مدیریت سهام عدالت خود افتادند . ارزش سهام عدالت به دغدغه اصلی سهامداران تبدیل شده است . در این بسته خبری به ارزش سهام عدالت در روز چهارشنبه 12 شهریور افتادیم : 
 
 
 

سهام عدالت پس از گذشت 14 سال که در سال 1385 در راستای سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی و درخواست رئیس جمهور وقت و با اذن رهبری و مصوبه دولت وقت، طراحی شد، سهام عدالت امروز به ارزش 16 میلیون و 575 هزار تومان رسید. هرچند شاید امروز چهارشنبه 12 شهریور با کاهش 2 درصدی همراه بوده اما سهامی که به 6 دهک جمعیتی کشور یعنی 49 میلیون نفر واگذار گردید، مایه آرامشی برای بسیاری از مردم عزیز ایران شده است. 

 


خبرداغ : علت حذف یارانه معیشتی از حساب مردم + جزئیات


 

قیمت سهام عدالت امروز  چارشنبه 12 شهریور 99 

 این اساس ارزش سهام عدالت  500 هزار تومانی به 16 میلیون و 575 هزار تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۱۰ میلیون تومان است.

 

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و ۵۰۰ هزار تومانی امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹

 

افت سهام عدالت

قیمت روز سهام عدالت امروز با افت و کاهش 2 درصدی همراه بوده است. بر این اساس ارزش سهام عدالت  500 هزار تومانی به 16 میلیون و 575 هزار تومان رسید.

 

با این حساب ارزش سهام عدالت نسبت به روز گذشته 360 هزار تومان کاهش یافت.

 

همچنین ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش نیز10 میلیون تومان  اعلام شده است.

 

افت ارزش سبد سهام عدالت درحالی است که  شاخص کل بازار بورس 2.5 درصد کاهش یافت و معاملات امروز بازار سهام اکثر سهم‌های بنیادین با افت ارزش روبه‌رو شدند.

 

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و ۵۰۰ هزار تومانی امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹


 

در پایان معاملات روزگذشته بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کمی افت قیمت به ۱۶ میلیون و ۵۷۵ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۱۰ میلیون تومان است.

 

قیمت روز سهام عدالت

 

افت قیمت سهام عدالت در حالی است که روز گذشته با بازگشایی بازار سهام، شاخص کل بازار حدود ۹ هزار واحد رشد داشت، اما شاخص هم‌وزن منفی بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه