ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر چیست ؟ + فیلم دیده نشده

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر چیست ؟ + فیلم دیده نشده
کدخبر : 10373

ریحانه عامری ۲۲ ساله دختر کرمانی که روز گذشته توسط پدرش با ضربات تبر به قتل رسید. خواهر ریحانه نگران می شود و می گوید شاید ریحانه داخل اتاق باشد و اتفاقی برایش افتاده .....

ریحانه عامری دختری که توسط پدرش به قتل رسید . ریحانه عامری با تبر به قتل رسید . ریحانه عامری بعد از به قتل رسیدن توسط پدرش به بیابان انداخته شد مادر و خواهر ریحانه عامری هر جور شده درب اتاق را باز میکنن و میبینند که اتاق بسیار بهم ریخته و تمامی لباس ها وسط اتاق پهن شده اند،مادر قصد جمع اوری لباس هارا میکن که متوجه خیسی لباس ها میشود و وقتی لباس ها را کنار میزد،میبیند وسط اتاق غرق در خون است و دیوار ها هم خون پاشیده شده.
 
 

خبرداغ : راز اصلی سلاخی ریحانه عامری فاش شد + فیلم و عکس خصوصی

 

 

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش با تبر همچنین علت قتل دختر کرمانی ۲۲ ساله توسط پدرش با تبر به همراه عکس ریحانه عامری در این مطلب. بعد از کشته شده رومینا اشرفی در تالش توسط پدرش و فاطمه در آبادان توسط شوهر، این سومین قتل خاتوادگی طی چند روز اخیر است که با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه می شود.

 

 

در خصوص ریحانه عامری این متن در فضای مجازی منتشر شده که صحت آن در دست بررسی است:

 

از زبان خواهرش: صبح حدودای ساعت نه صبح به خونه پدری و مادرش میرود تا سری به انها بزند،وقتی وارد خانه میشود،میبیند کسی در خانه نیست و در اتاق ریحانه هم قفل هست،هرچه در میزند جوابی دریافت نمیکن و گمان میکند که خواهرش در اتاق نیست،منتظر میماند تا مادر یا پدرش به خانه بیایند،هنگام چرخیدن در خانه متوجه بهم ریز بودن قالی ها میشودولی بی توجه فقط انها را با پایش به حال قبل برمیگرداند.


چند دقیقه ای که میگذرد،پدرش وارد خانه میشود و وقتی دخترش را میبیند ،دستپاچه میشود و با بی اطلاعی خودش از اعضای خانواده وارد اتاق خوابشان میشود ،خواهر ریحانه میگید که وقتی پدرش از اتاق بیرون اماده لباس هایش را تابه تا پوشیده و با عجله از خانه خارج شده.

 

خبرداغ : فیلم خصوصی ریحانه عامری و عشقش لورفت + فیلم و عکس دیده نشده

 


مادر ریحانه زمانی به خانه میاید،دخترش سراغ ریحانه را از مادر میگیرد و مادر میگید زمانی که صبح برای تعویض پلاک ماشین از خانه خارج شده،ریحانه داخل اتاقش بوده و در اتاق هم باز بوده و برای دختر تعریف میکند که شب گذشته چه اتفاقی در خانه افتاده است.

 

 

ماجرای قتل ریحانه عامری توسط پدرش

ریحانه شب قبل حدود ساعت یازده و نیم شب به خانه امده و با باباش بحث شده بخاطر دیر امدن و بعد از بحث ریحانه رفته توی اتاقش و خوابیده،پدر ریحانه رو کرده به زنش و گفته من سر یک فرصت مناسب بالاخره ریحانه رو میکشم(سال ۹۶ هم یکبار قصد کشتن ریحانه را کرده و اون را با چوب تا سرحد مرگ زده که تمام بدن ریحانه کبود و دست و پایش شکسته و خواهرش او را نجات داده).

 

خواهر ریحانه نگران میشود و میگوید شاید ریحانه داخل اتاق باشد و اتفاقی برایش افتاده،مادر و خواهر ریحانه هر جور شده درب اتاق را باز میکنن و میبینند که اتاق بسیار بهم ریخته و تمامی لباس ها وسط اتاق پهن شده اند،مادر قصد جمع اوری لباس هارا میکن که متوجه خیسی لباس ها میشود و وقتی لباس ها را کنار میزد،میبیند وسط اتاق غرق در خون است و دیوار ها هم خون پاشیده شده.

 

جهت مشاهده فیلم های جنجالی ریحانه عامری اینجا کلیک کنید .... 

 

 

پلیس را درجریان میگذارند و وقتی پلیس می اید متوجه میشوند که زیر فرش های داخل خانه پر از خون است و احتمال میدهند که ریحانه را از اتاق تا کنار ماشین روی زمین کشانده است.

 

پلیس منتظر میشود تا پدر ریحانه باز گردد و در نهایت با بازداشت پدر او اعتراف به قتل میکند که ریحانه را با تبر کشته و در بیابانهای جاده چوپار رها کرده است.

 

منبع : رکنا 

 

تکمیلی // 

پلیس کرمان: خبر قتل دختر کرمانی با تبر صحت ندارد؛ قتل با میله آهنی بود! 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

۲۶خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می شود/ ایرنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه