لایو عاشقانه ریحانه عامری با عشقش لورفت + فیلم خصوصی

لایو عاشقانه ریحانه عامری با عشقش لورفت + فیلم خصوصی
کدخبر : 10400

ریحانه عامری دختر توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد مدل لباس عروس بود و پدر دختر 22 ساله کرمانی از این رفتارها ناراحت بود.

ریحانه عامری در کرمان به دست پدرش به قتل رسید . فعالیت مدلینگ ریحانه عامری پدرش را عصبی کرد و باعث شد او را به قتل برساند . ریحانه عامری توسط پدرش با ضربات میله به قتل رسید . جزئیات قتل ریحانه عامری به دست پدرش را در ادامه می خوانید : 

 

خبرداغ : علت اصلی قتل ریحانه عامری دوست پسرش بود + فیلم و عکس دیده نشده

 

 

فیلم ریحانه عامری در لباس عروس قبل از قتل توسط پدرش با تبر + عکس و جزییات

 

 

دختر 22 ساله کرمانی  به نام  ریحانه عامری  با سرنوشتی شبیه به رومینا اشرفی و در  قتل ناموسی  توسط پدرش با  ضربات تبر  به قتل رسید.

 
 
 

ماجرای قتل ریحانه عامری در کرمان

 روز دوشنبه 26 خرداد ماه رفتن خواهر  ریحانه عامری   به خانه پدری اش در کرمان کافی بود تا راز قتل دختر 22 ساله کرمانی فاش شود.

 

هیچ کس در خانه نبود که خواهرش با وضعیت نامرتب قالی ها مواجه شد و وقتی پدر آشفته به خانه برگشت وسریع خارج شد مادر ریحانه عامری از مرکز تعویض پلاک برگشت و حرفی زد که گره قتل فجیع را فاش کرد.

 

خبرداغ : غم انگیز ترین تصویر ریحانه عامری لو رفت + فیلم

 

خواهر ریحانه عامری  در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره ای آشفته و لباس های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.

 

 

خبر داغ و جنجالی : ویدیوی دیده نشده و خصوصی ریحانه عامری در مدلینگ + عکس و فیلم

 

 

مادر گفت شب گذشته  ریحانه  ساعت 23:30 به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و  ریحانه  به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می کشد.

 

همین نگرانی باعث شد خواهر  دختر 22 ساله کرمانی  داخل اتاق  ریحانه عامری  برود و زیر لباس های به هم ریخته خانه با خون روبرو شود.

 

اولین واکنش دادستان کرمان به قتل ریحانه عامری / قتل ناموسی نبوده است

 

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برخی رسانه ها که اغراض خاص خود را دنبال می کنند مسایلی را به دروغ به حادثه کشته شدن دختر جوان کرمانی به دست پدرش افزوده اند که در این خصوص به این رسانه ها هشدار داده می شود.

 

     
اولین واکنش دادستان کرمان به قتل ریحانه عامری / قتل ناموسی نبوده است

 

 

 " دادخدا سالاری " در تشریح جزییات حادثه کشته شدن یک دختر جوان /  ریحانه عامری  / در کرمان اظهار کرد: متاسفانه به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر ۲۲ ساله ای به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل می رسد.


وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های خود تاکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش /  ریحانه عامری  / نداشته است افزود: پدر این دختر در بازجویی های خود عنوان کرده که صرفا به قصد ترساندن فرزندش یک میله فلزی آب را به سمت دخترش /  ریحانه عامری  / پرتاب کرده که متاسفانه در اثر اصابت میله با سر ، این دختر خانم ۲۲ ساله فوت می کند.

 

خبر فوری : حکم اعدام پدر ریحانه عامری صادر شد ؟ + فیلم و عکس تکان دهنده

 


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی و رسانه های معاند مبنی بر قتل دختر توسط پدرش با تبر نیز گفت: به هیچ عنوان در این حادثه مسائل ناموسی و انتقام گیری مطرح نبوده و تنها مشاجرات خانوادگی دلیل این حادثه بوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی پیرامون این حادثه کذب است

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه