پدر ریحانه عامری اعدام شد ؟ + فیلم و عکس تکان دهنده

پدر ریحانه عامری اعدام شد ؟ + فیلم و عکس تکان دهنده
کدخبر : 10502

ریحانه عامری دختری است که به سرنوشتی مشابه با رومینا اشرفی دچار و ناخواسته قربانی باورهای غلط و اشتباهی شد که هنوز در جامعه ما طرفداران و البته دنبال کنندگانی دارد.

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی است . ریحانه عامری در عرصه مدلینگ فعالیت داشت . ریحانه عامری توسط پدرش به قتل رسید. جزئیات قتل ریحانه عامری را در ادامه می خوانید :

 

خبرداغ : اعدام پدر ریحانه عامری قطعی شد ؟ + فیلم تکان دهنده

 

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی بود . ریحانه عامری با پدرش اختلاف نظر داشت . ریحانه عامری شب قبل از کشته شدنش دیر به خانه امده بود . ریحانه عامری به دست پدرش به قتل رسید.

 
 
 
 

از صبح سه شنبه 27 خرداد ماه خبری مبنی بر قتل دختر جوانی به نام ریحانه عامری منتشر شد که معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان در خصوص این پرونده خبر قتل ریحانه عامری را تایید و درباره جزئیات پرونده اعلام کرد که تحقیقات در حال بررسی است و بیان جزئیات آن به دستور مقام قضایی اعلام خواهد شد.

 

آیا پدر ریحانه عامری و رومینا اعدام می شوند؟

موسی غضنفرآبادی، نماینده مجلس گفت: ما در مجلس در چارچوب قوانین، شرع و عقل تمام همکاری خود برای به سرانجام رساندن آن را انجام می‌دهیم، البته ما نمی توانیم پدری را که مرتکب چنین جنایتی شده است را اعدام کنیم چون برخلاف قوانین اسلام است.

 

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ، نماینده مجلس با اشاره به قتل رومینا اشرفی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با کسانی که در این حوزه به حقوق زنان تعدی می کنند گفت: قوانینی برای جلوگیری از خشونت عیله زنان در کشور وجود دارد و این قوانین کافی است اما گاهی اوقات اتفاقات عجیب‌وغریبی می افتد که قانون در اصطلاح “در آنها می ماند” و باید فکری به حال اینها کرد.

 
 

نماینده بم، ریگان و فهرج در مجلس یازدهم درمورد اینکه آیا در این موارد سکوت قانون وجود دارد یا خیر ادامه داد: سکوت قانون نداریم. گاهی اوقات جنایات و اتفاق‌هایی می افتد نادر است و شاید برای اولین بارباشد که اتفاق می‌افتد و برای همین قانون می ماند.

 

رئیس دادگاه‌های انقلاب استان تهران در پاسخ به اینکه قتل‌های ناموسی در کشور همواره وجود داشته‌اند و اینگونه نبوده که اولین بار باشد که اتفاق افتاده و آیا نباید برای این مسئله تا کنون قوانین بازدارنده وضع می شد گفت: مجازات برای اینگونه موارد وجود دارد. دربحث قصاص اگر پدر دست به قتل فرزند بزند چون ولی دم است قصاص نمی شود اما مجازات حبس دارد و این مجازات حبس بازدارنده است.

 

 

 

غضنفرآبادی تاکید کرد: درواقع ما در کشور مجازات برای اینگونه اقدامات داریم که اتفاقا جنبه بازدارنده هم دارند اما برخی از اتفاقات که می افتد این احساس بوجود می آید که باید قانون شدیدتر باشد، البته باید توجه داشت که حتی اگر قوانین شدیدتر هم برای اینگونه مجازات‌ها وضع شود بازهم این اتفاقات می افتد، قانون وجود دارد و حل این مشکلات و معضلات را باید در جاهای دیگر جستجو کرد.

 

ریحانه عامری

 

این نماینده مجلس افزود: ریشه این گونه اقدامات غیرانسانی را باید در مشکلات اقتصادی، روانی، کمرنگ بودن مذهب، ضعف فرهنگی ونبود عاطفه در افراد جستجو کرد. گاهی اوقات فردی دست به این موارد می زند که شرایط را درک نکرده است نه اطلاعی از قوانین شرع و اسلام دارد و نه قرآن و اخلاق را فهمیده است، قطعا باید در این موارد آگاهی‌های در جامعه افزایش داشته باشد.اگر پدری دارای احساسات پدرانه باشد قطعا اقدام به چنین عملی یعنی قتل فرزند باید خود به خود و از جنبه احساسی و وجدانی وی را نابود کند.

 

منبع " رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه