طلاق مهتاب کرامتی از همسر اولش فاش شد + عکس

طلاق مهتاب کرامتی از همسر اولش فاش شد + عکس
کدخبر : 13604

هومن سیدی کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی ۸ آذر سال ۱۳۵۹ در رشت متولد شده است. آقای بازیگر تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش با آزاده صمدی پس از چند سال زندگی مشترک به طلاق ختم شد. هومن سیدی سال ۱۳۹۳ مجدد با بیتا اصلانی ازدواج کرد و یک فرزند به نام نیل دارد. در قسمت زیر تصاویری از ۱۰ طلاق بزرگ سینمای ایران را قرار داده ایم.

مهتاب کرامتی بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . مهتاب کرامتی در سریال های زیادی ایفای نقش نکرده است . و بیشتر برای سینما کار کرده است . مهتاب کرامتی از بازیگران با تجربه و خوش سیمای سینما است . در این بسته خبری به ماجرای طلاق مهتاب کرامتی از همسر اولش میپردازیم  : 

 

خبرمهم : درخواست نامتعارف مجری از سحر قریشی جنجالی شد + فیلم

 

 

جزئیات ازدواج و طلاق مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد.

 


خبرداغ : سلفی صمیمی و گرم علی اوجی با خورشید خانم + عکس دیده نشده


 

مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد ۱۳۴۹ می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی داشتند.

 

مهتاب کرامتی

 

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند.

 

همسر سابق مهتاب کرامتی و 10 طلاق بزرگ سینمای ایران

 

همسر سابق مهتاب کرامتی و ۱۰ طلاق بزرگ سینمای ایران

مهتاب کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود.

این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.

 

مهتاب کرامتی و دخترش

مهتاب کرامتی و دخترش

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه