ماجرای ازدواج مجدد محسن مسلمان + تصاویر و بیوگرافی

ماجرای ازدواج مجدد محسن مسلمان + تصاویر و بیوگرافی
کدخبر : 2715

محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به مهندس این تیم مشهور هست در استوری اینستاگرامش خبر از ازدواج و متاهل شدنش داد!

ایرناک نوشت: ازدواج محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس و ماجرای استوری محسن مسلمان و دختری در اینستاگرام که جنجال زیادی به پا کرده است بعضی ها گفته اند دوست دختر وی می باشد.

محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به مهندس این تیم مشهور هست در استوری اینستاگرامش خبر از ازدواج و متاهل شدنش داد!

 

 

خبر داغ و فوری : عکس های دیده نشده و جنجالی از سحرتبر لورفت + فیلم و عکس

 

 

ازدواج محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس + ماجرای استوری محسن مسلمان

 

ظاهرا مسلمان با یک خانمی که پیشتر با وی به صورت نامزد بوده به صورت رسمی ازدواج کرده است.

محسن مسلمان (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

او اکنون به عنوان هافبک برای تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او همچنین در گذشته در تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن، ملوان، پرسپولیس و فولاد حضور داشته‌است.

محسن مسلمان برای ذوب‌آهن بیش از ۱۰۰ بازی رسمی انجام داده‌است و عملکرد مناسبی داشته‌است؛

زمانی که مسلمان ۱۶ ساله بود توانست وارد فوتبال حرفه‌ای شود و یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه‌ای ایران است.

نخستین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به ثمر رسید.

او با پرسپولیس تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت اما در پایان موفق نشد به‌فینال این مسابقات برسد.

محسن مسلمان در برخی مسابقات آسیایی بازی خوبی ارائه نداد.

او با پرسپولیس به‌مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ رسید.

 

Image result for ‫محسن مسلمان‬‎

 

زندگینامه محسن مسلمان و همسرش(Mohsen Mosalman)

  • نام اصلی : محسن مسلمان
  • متولد : 7 بهمن 1369 تهران
  • نام مستعار : مهندس
  • زمینه فعالیت : فوتبال
  • پیشه : فوتبالیست
  • پست : هافبک
  • شماره پیراهن : 30
  • پای تخصصی : راست
  • قد : 1.73 متر
  • Image result for ‫محسن مسلمان‬‎

 

محسن مسلمان متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی محسن مسلمان و همسرش + علت طلاق و ازدواج ناموفق در ایرناک

محسن مسلمان - Mohsen Mosalman

 

او به عنوان هافبک برای تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. هواداران پرسپولیس لقب مهندس را به او داده اند.

او همچنین در گذشته در تیم های فوتبال ذوب آهن ، ملوان ، پرسپولیس و فولاد حضور داشته است.

 

بچگی محسن مسلمان و پیام صادقیان

 

بچگی محسن مسلمان و پیام صادقیان

 

وضعیت ازدواج و همسر محسن مسلمان

از وضعیت ازدواج و همسر محسن مسلمان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

Image result for ‫محسن مسلمان‬‎

 

عکسهای شخصی منتشر شده از او

عکس های منتشر شده از محسن مسلمان در سایت های اینترنتی با دختری که گفته می شد نامزد اوست ، سالها پیش موضوع بحث خیلی از پرسپولیسی ها قرار گرفته بود.

 

عکسهای محسن مسلمان و نامزدش

 

عکسهای محسن مسلمان و نامزدش

محسن مسلمان با دیدن این تصاویر گفت :

این عکس ها برای سالها پیش است. آن روزها بچه و بی تجربه بودم اما در حال حاضر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیستم محسن مسلمان بازیکن جوان و کم حاشیه ای بوده به نظر می رسد اتفاقات اخیر یک سناریوی از پیش تعیین شده بر علیه او باشد.

 

جنجال قلیان کشیدن محسن مسلمان با نامزدش

 

جنجال قلیان کشیدن محسن مسلمان با نامزدش

 

محسن مسلمان و همسرش

 

محسن مسلمان و همسرش​

ازدواج رسمی و طلاق

محسن مسلمان سال ۹۵ مراسم نامزدی و ازدواج خود را با حضور هم تیمی ها و فوتبالیست های مشهور ایرانی و بازیگران برگزار کرد که این ازدواج بعد از سه ماه به جدایی ختم شد و از هم جدا شدند.

 

مهدی طارمی و روناک یونسی و همسرش محسن میری در عروسی محسن مسلمان

 

مهدی طارمی ، روناک یونسی و همسرش محسن میری در عروسی محسن مسلمان

 

نام همسر محسن مسلمان

گفته میشود نام همسر محسن مسلمان خانم آنیتا حقیقی بوده است که عکسهایی هم از مراسم عروسی او منتشر شده که متاسفانه این ازدواج به جدایی ختم شد.

 

آنتیتا حقیقی همسر محسن مسلمان

 

 

روایتی عجیب از محسن مسلمان که می خواست با هزار تومان استقلالی شود!

 

مسلمان باز هم با اتهام کمکاری از سوی سرمربی تیمش مواجه شده است. 

 

 
 

cover_1440

 

مسلمان باز هم با اتهام کم‌کاری از سوی سرمربی تیمش مواجه شده است. 

 

به گزارش مدال، جورجویچ، مربی ذوب آهن از کشف مردسال فوتبال آسیا خبر داده بود. او گفته بود بازیکنی که کشف کرده است روزی این عنوان را کسب می‌کند و راهی اروپا هم می‌شود. توصیفی که با جمله «او فوتبال آسیا را ترور می‌کند» ادا شد. حالا حدود ۱۰ سال از آن روز می‌گذرد و بقیه مربیان مسلمان فقط در یک مورد از او یاد کرده‌اند؛ حاشیه.

 

امید نمازی هم در آخرین مصاحبه‌اش زمانی که در مورد شایعه کم‌کاری چند بازیکن پرسیده‌اند او تاکید کرده که فقط یک بازیکن کم‌کاری داشته است. اگرچه نمازی از بازیکن خاصی نام نبرده است اما با توجه به اتفاقاتی که چند هفته گذشته میان مسلمان و آذری افتاد و شایعاتی که از همان زمان شنیده شد حدس زدن نام آن بازیکن کار سختی نیست. بازیکنی که درستی یا غلطی حرف‌های نمازی در مورد او قابل اثبات نیست اما تعدد اتفاقات مشابه کفه ترازو را به نفع سرمربی سنگین می‌کند.

 

بازیکنی که پیش بینی می شد بعد از کنار گذاشتن از پرسپولیس توسط برانکو، فصلی طوفانی را پشت سر بگذارد تا هواداران پرسپولیس حسرت رفتن او را بخورند اما نه خبری از درخشش او در اصفهان هست و نه خبری از آه و حسرت در تهران. امید نمازی حالا در لفافه شبیه حرف‌هایی را می‌زند که پیش از این از زبان برانکو شنیدیم. بازیکنی که بعد از جورجویچ کمتر پیش آمده سرمربی اش از او راضی باشد.

 

حرف‌های نمازی بعد از کنارگذاشته شدن به ذوب آهن شباهت زیادی به حرف‌های یاوری در شرایطی مشابه دارد: «متاسفانه برخی از مدیران عامل‌ ما هم کم تجربه هستند و فوتبالی نیستند برای همین اجازه می‌دهند دو بازیکن جوان و بی‌تجربه برای‌شان تصمیم بگیرند و آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

 

این بازیکنان هم از جایی دیگر تحریک شده‌اند که اصلاً برای من مهم نیست چون من از این چیز‌های کثیف در این فوتبال تمیز زیاد دیده‌ام.» البته یاوری برخلاف نمازی از این دو بازیکن نام‌برد که سینا عشوری و محسن مسلمان بودند.

 

 او در ذوب‌آهن لوکا هم همین وضعیت را داشت. لوکایی که با ستاره‌ها مشکل داشت و نعمتی برای جوانان به حساب می‌آمد هم نتوانست با مسلمان جوان کار کند. او در این مورد گفت: «محسن جسمش با ما است؛ اما روحش نه. شاید اگر او را به تیم دیگری بدهیم هم برای خودش و هم برای ما بهتر باشد.

 

به هر حال بهترین کار را انجام خواهیم داد.» مسلمان در واکنش به شایعات کم‌کاری و بی‌انگیزگی گفت: «تیم ما از ۱۴ بازی ۱۴ امتیاز گرفته و حتما من مقصرم که این اتفاق افتاده و در رده سیزدهم جدول هستیم.»

 

یحیی گل محمدی اعلام کرد که حاضر است او را به هر تیمی در ازای یک بازیکن واگذار کند. حاشیه‌ها فقط در اصفهان جا نماند و او به هر تیم دیگری هم که رفت آن‌ها را با خود سوغات برد.

 

اسکوچیچ در فولاد  در مصاحبه‌ای سطح بازی مسلمان در فولاد را توهین به شعور هواداران دانست. اتفاقی که باعث شد زمان همکاری آنها خیلی طولانی نباشد. این لیست را می توان به اندازه تمام مربیانی که دوره ای با مسلمان کار کرده اند ادامه داد.

 

حضور در پرسپولیس قرار بود یک استثنا در این کارنامه سرتاسر پر از حاشیه و نارضایتی سرمربیان باشد. اما انگار این عادت مسلمان است، شروع خوب و پایان بد. مثل همان شروعی که جورجویچ را امیدار کرد و بقیه را ناامید. بخشی از پیش‌بینی جورجویچ درست از آب درآمد. مسلمان ترور کرد

 

اما نه فوتبال آسیا خودش را و تمام تیم‌ها و مربیانی را که با آنها کار کرد. این لیست شاید یک استثنا داشته باشد. منصوریانی که مسلمان روزی برای کار کردن با او گفته بود حاضر است با هزارتومان استقلالی شود. آیا این همکاری برای یک بار هم که شده پایانی‌خوش را برای ستاره مستعد فراهم خواهد کرد؟

 

آنتیتا حقیقی همسر محسن مسلمان

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه