ماجرای جنجالی حمله عادل فردوسی پور به احسان علیخانی + فیلم

ماجرای جنجالی حمله عادل فردوسی پور به احسان علیخانی + فیلم
کدخبر : 3710

تیکه سنگین و جنجالی فردوسی پور به احسان علیخانی را در این صفحه ببینید.

مصاحبه جنجالی عادل فردوسی پور و تیکه سنگین او به احسان علیخانی را در ویدیوی زیر می بینید .. 

 
 

Image result for ‫عادل فردوسی پور‬‎

Image result for ‫احسان علیخانی.‬‎

احسان علیخانی  متولد پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. در هیچ یک از گفت‌وگو‌های او نشانی از پدرش نیست.

خبر داغ : ویدیویی از سوتی خفن علی دایی + فیلم و بیوگرافی

اما مادرش پرستار بازنشسته‌ اسـت که رفاقتی نزدیک با احسان دارد. او یکبار در برنامه  ماه عسل  با مهمان برنامه که فرزند طلاق بود، همدردی کرده و عنوان کرد بدون پدر بزرگ شده اسـت و از این حرفش برداشت شد کـه وی نیز فرزند طلاق اسـت. خود احسان نیز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

بیوگرافی احسان علیخانی :

نام:  احسان علیخانی

زادروز : ۱۵ آبان ۱۳۶۱

محل تولد: تهران

تحصیلات : کارشناسی در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه دانشگاه تهران

پیشه : تهیه‌کننده ،  مجری   تلویزیونی، دستیار کارگردان، کارگردان

قد احسان علیخانی: 188

سال‌های فعالیت: از سال ۱۳۷۹ دستیار کارگردان، از سال ۱۳۸۱ کارگردان ، از سال ۱۳۸۳ مجری تلویزیونی، تهیه کننده تلویزیونی (از ۱۳۸۸)

بیوگرافی احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اکنون  مجری ، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه‌های زنده تلویزیونی پر بیننده‌ای چون ماه عسل درسال‌های اخیر بوده اسـت.

احسان علیخانی و ورود به دنیای هنر و رسانه

علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و  دستیار کارگردان  فعالیتش را آغاز کرد، سپس بـه تلویزیون وارد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه جزر و مد با ماه عسل یک چهره شد.

بیوگرافی احسان علیخانی

فعالیت‌ های هنری احسان علیخانی

= ماه عسل «۱۳۸۶٬۱۳۸۷٬۱۳۸۸٬۱۳۹۰٬۱۳۹۲٬۱۳۹۳٬۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶٬۱۳۹۷»

= سه ستاره «۱۳۹۳»

= تهیه‌کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶

=  پشت صحنه  «۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= بهار نارنج «ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۴»

= دو نیمه سیب «۱۳۹۰٬۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= جزر و مد «۱۳۸۴٬۱۳۸۵»

= صبح آمد «۱۳۸۳»

= صبح بخیر ایران

= پسرای ایرونی «تابستان۱۳۸۳»

= قله‌های افتخار

= باشگاه مهرورزان

= تهیه‌کننده برنامه‌های محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ‌کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

= کارگردان ، تهیه کننده ، مجری - برنامه عصر جدید - 1398

= کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

= کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه سه

= کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان

= بازی در سریال پرونده‌های مجهول «۱۳۸۰ جمال شورجه» شبکه ۲

= تهیه کنندگی فیلم  بدون تاریخ بدون امضا  «۱۳۹۵»

بیوگرافی احسان علیخانی

حواشی زندگی احسان علیخانی

در حین اجرای ویژه برنامه سال تحویل سال 91 در واکنش بـه سخنان محمود احمدی نژاد که گفته بود وسایل ضروری عید در سر کوچه‌ ما گران نیست، مردم تهران میتوانند بیایند و از محله‌ مـا خرید عید را انجام دهند، بـه شایعه توبیخ و ممنوع‌الفعالیت شدن وی از تلویزیون انجامید. ولی پس از یک روز شایعه‌ ممنوع‌التصویر شدن علیخانی تکذیب شد.

دستمزدهای میلیاردی احسان علیخانی

درسال 1394 خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی برای اجرای یک ماهه در ماه عسل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و بالغ بر دویست میلیون تومان نیز بعنوان حق تهیه کنندگی دریافت کرده است. این مسئله باعث ایجاد حواشی و انتقادات فراوانی شد.

کـه چطور در حالیکه اکثر مردم در شرایط بد اقتصادی قراردارند عده ای از افراد باید چنین درآمدهای زیادی داشته باشند؛ آن هم افرادی کـه در برنامه‌هایی چون ماه عسل احساسات دینی و خیرخواهانه مردم را هدف قرار می دهند. احسان علیخانی در نهایت در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی ماه عسل در تاریخ 12 تیرماه سال 1394 دریافت رقم مذکور را تکذیب کرد.

و مدعی شد کـه دست مزد وی مبلغ 45 میلیون تومان اسـت که آن هم برای یکسال تلاشش بـه منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلم برداری این برنامه پرداخت میشود.

بیوگرافی احسان علیخانی

ماه عسل الهام عرب و احسان علیخانی

یکی از مهمانان پرحاشیه برنامه ماه عسل، الهام عرب بود. حضور الهام عرب کـه مدل لباس عروس اسـت دراین برنامه، سرو صدای زیادی بپا کرد. در زمان پخش زنده برنامه اینستاگرام الهام عرب پر بود از عکس‌های باز و بی حجاب بود کـه سریعا بعد از برنامه بسته شد.

احسان علیخانی و ماه عسل برای دعوت از این مهمان اخطار کتبی گرفتند، الهام عرب کـه حالا به شهرت فراوانی رسیده بود مدتی بعد دستگیر و حتی ممنوع الکار شد ولی بعد از رفع مشکلات درسال ۹۶ برای ادامه کار بـه شهر دبی مهاجرت کرد.

مدیر عامل استقلال برادر احسان علیخانی

خبری منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی با رضا حسنی خو «مدیر عامل وقت استقلال»، برادر اسـت. با این‌کـه این دو فامیلی متفاوتی دارند اما این نسبت فامیلی تکذیب نشد و با ایجاد حاشیه‌های فراوان موجب شد حسنی خو از مدیر عاملی استقلال استعفا دهد.

Image result for ‫احسان علیخانی.‬‎

احسان علیخانی و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج

در تیر ماه 97 در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام‌های «م – م» و «ا – ع» نیز نام برده شد کـه سریعا ذهن‌ها را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی میکرد.

خبر دریافت مبلغ 3 میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و با عنوان هدیه توسط احسان علیخانی بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی نشر پیدا کرد و واکنش‌های منفی بسیاری رابه دنبال داشت. به دنبال آن احسان علیخانی سی تیر ماه 97 در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت 3 میلیارد تومان بابت تبلیغات 6 برنامه را پذیرفت.

بیوگرافی احسان علیخانی

اما او گفت این مبلغ را بعنوان تهیه‌ کننده و برای تأمین هزینه تولید برنامه‌ها دریافت کرده که با توجه بـه بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده‌اسـت. حضور وی در برنامه حالا خورشید هم با حواشی همراه شد. عده ای از حضور وی در برنامه و پذیرفتن این‌کـه «ا – ع» اوست و توضیح مسئله دفاع کردند.

ولی دیگران این حضور را فرصتی تبعیض آمیز دانسته که در اختیار وی قرار داده شد. چرا که صدا و سیما دراین مورد و موارد مشابه چنین فرصتی بـه اشخاص دیگر برای دفاع از خود نداده بود؛ در عین حال کـه دفاعیات او را نیز ناکافی دانستند.

احسان علیخانی و عصر جدید

وی اخیرا فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان ، تهیه کننده و مجری یک برنامه استعدادیابی به نام عصر جدید (مسابقه تلویزیونی) از سر گرفت و توسط چهار داور از چهار رشته متفاوت به قضاوت پرداختند.

Image result for ‫احسان علیخانی.‬‎

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه