جنجالی شدن ماجرای بچه دار نشدن طناز طباطبائی + عکس و بیوگرافی

جنجالی شدن ماجرای  بچه دار نشدن طناز طباطبائی + عکس و بیوگرافی
کدخبر : 3790

طناز طباطبائی ستاره مشهور سینما یکی از متفاوت ترین بازیگران سینماست.

 این ستاره سینما در یکی از گفت و گوهایش با ساناز صفایی اعتراف می کند مهم ترین دغدغه او همیشه در زندگی ترس از پیری بوده. او در این باره می گوید:«کهنه نشدن. من از پیر شدن می ترسم. از ذهن پیر می ترسم. از جسم پیر می ترسم.»

طناز طباطبایی

و ادامه می دهد: «متولد سال ۶۲ هستم. اما این مربوط به این سن من نیست. من ۱۸ سالگی هم که گواهینامه گرفتم و فکر کردم که دیگر خیلی بزرگ شدم سریع این فکر از ذهنم عبور کرد که یعنی دارم پیر می شوم و هر روز که جلو می روم بیشتر، بیشتر از این فرسودگی و کهنه شدن می ترسم.»

خبرداغ و جنجالی : عکس داغ و جنجالی بیرانوند و 4 همسرش لورفت + عکس و بیوگرافی

 

 اما او که مجرد است درباره ترس از اینکه پا به سن بگذارد و همچنان مجرد بماند و فرزندی نداشته باشد، نظرات جالب و شنیدنی دارد: «ببین این حرفی که الان می خواهم بگویم خیلی حرف رادیکالی است شاید خیلی ها با من مخالف باشند و البته خیلی مسئله شخصی است ولی تصورم این است که با ازدواج و بچه دار شدن و با هر چیزی که از این دست به من اضافه می شود انگار که من یک مرحله عقب می روم و این حس کهنگی به من دست خواهد داد که حالا دیگر الان تمام شدم و بچه ام از من مهم تر است. الان خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه ات را سیر کنی. الان جیب خودت ممکن است خالی باشد اما جیب بچه ات باید پر باشد. خودت نباید فلان کار را کنی که شوهرت بتواند فلان کار را کند. الان مجبوری کار نکنی چون بچه کوچک داری و… . راستش را بخواهید من یک ذره خودخواهم. نه، خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس از کهنه شدن باعث می شود که محتاط باشم. همیشه دوست دارم جوان باشم و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک است چون من فکر می کنم اگر یک روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم دچار افسردگی خیلی حادی می شوم که حتی ممکن است خودکشی کنم. همه آرزوی زندگی ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد.»

بازیگر سریال «شاهگوش» در ادامه در پاسخ اینکه آیا می خواهد مراحل ازدواج و بچه دار شدن و تشکیل خانواده را بگذارد برای بعدتر، جواب می دهد: «نه اینکه بعدتر، اصلا هیچ وقت به آن فکر هم نمی کنم، هرگز. عشق مادر و فرزندی و عشق به خانواده، عشقی طبیعی و در نهاد بشر است ولی چیزی که من می گویم یک ذره متفاوت است. نمی دانم شاید من یک ذره خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی توانند بازیگر شوند. آن خودشیفتگی هم این است که من خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می کنم حتی اگر روزی بچه دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت. آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.»

 

بیوگرافی  کامل طناز طباطبایی

  • نام :طناز
  • نام خانوادگی :طباطبایی
  • تاریخ تولد :1362/2/2
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :  فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر
  • تاهل:مجرد

-------------------------------------------

_غ

زندگینامه کامل و عکس های طناز طباطبایی

زندگینامه کامل طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ،مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد.

طناز طباطبایی در کودکی

کودکی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد.

عکسهای جدید طناز طباطبایی

زندگینامه طناز طباطبایی

او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد. 

_-

بیوگرافی طناز طباطبایی

با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش های اصلی فیلم بود مطرح شد و توانایی هایش را به چالش کشید. 

طناز طباطبایی در کنار بازیگران

سحر دولتشاهی در کنار طناز طباطبایی 

در سال 1388 جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی های خودش را نشان داد.

عکس جدید طناز طباطبایی

تصویر زیبای طناز طباطبایی

 در سال 1389 همزمان بر سر دو فیلم توقیف شده گزارش یک جشن و پریناز حاضر شد.

تصویر طناز طباطبایی

ارادتمند نازنین بهاره تینا

 

مهناز افشار و طناز طباطبایی در ارادتمند نازنین بهاره تینا

طناز طباطبایی

نوید محمد زاده و طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

نارنجی پوش با هنرنمایی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در شاهگوش

مرجانه گلچین و طناز طباطبایی در شاهگوش

تصویر زیبای طناز طباطبایی

تصویر زیبای طناز طباطبایی

سلفی طناز طباطبایی

سلفی بازیگران با حضور  طناز طباطبایی

 طناز طباطبایی و صابر ابر

جشنواره فیلم فجر با حضور صابر ابر و  طناز طباطبایی و ساعد سهیلی

هیس دختر ها فریاد نمیزنند

عکس  طناز طباطبایی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند ! 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه