عذرخواهی مجیدیاسر به دلیل جنجال لایوشبانه با سالومه + فیلم

عذرخواهی مجیدیاسر به دلیل جنجال لایوشبانه با سالومه + فیلم
کدخبر : 3998

ویدیویی از عذرخواهی مجید یاسر و حسین سلیمانی به خاطر حضور سالومه در لایوشان را می‌بینید.

ویدیویی از عذرخواهی مجید یاسر و حسین سلیمانی به خاطر حضور سالومه در لایوشان را می‌بینید.

خبرداغ : ماجرای عجیب تجاوز به پسر 6 ساله در دستشویی پارک

 

 

 

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان میداد دو بازیگر معروف ایرانی مشغول لایو با سالومه هستند. این ویدئو جنجال زیادی به پا کرد. در پی این ماجرا مجید یاسر و حسین سلیمانی این دو بازیگر جوان ویدئویی منتشر کردند و در این فیلم از مردم عذرخواهی کردند

 

Image result for ‫حسین سلیمانی‬‎

 

Image result for ‫مجیدیاسر‬‎

 

سالومه سیدنیا متولد ۱۸ اردیبشت ۱۳۵۶ در تهران، مجری و تهیه کننده است. سالومه سیدنیا یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه ی معاند شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

 

سالومه سیدنیا قبل از پیوستن به تلویزیون من و تو یک سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی فارسی رو داره و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته است.

 

لایو با سالومه

 

درباره سالومه

 

ازدواج و طلاق سالومه سیدنیا :

 

در سال ۱۳۹۰ اولین دوره آکادمی گوگوش برگزار گردید که با برنده شدن سروش تهرانی همراه بود، در همین برنامه سالومه که مجری پشت صحنه آکادمی بود با سروش تهرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند، طولی نکشید که روابط این زن و شوهر سرد شد و در نهایت این دو از هم طلاق گرفتند.

 

سروش تهرانی در سال ۱۳۹۵ علت این طلاق را اینچنین عنوان کرد:

 

درست پنج سال پیش و بعد از برنده شدن در آکادمی گوگوش من و سالومه با هم ازدواج کردیم این اتفاق مهمی تو زندگیم محسوب میشد. همانطور که فهمیده بودم سالومه انتخاب خوبی بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم گرایشاتمون یکی نیست و نمی تونیم آرامشی که برای اون زندگیمون رو شروع کرده بودیم به دست بیاوریم به همین دلیل با آرامش کامل تصمیم به جدایی گرفتیم، اما سالومه سیدنیا مدتی بعد از انتشار این توئیت اعلام کرد اصلا ازدواج نکرده است.

 

Image result for ‫سالومه‬‎

 

استفاده از کلمه زالومه به جای سالومه برای مجری من و تو

 

مرتضی فاطمی که مجری برنامه اختیاریه بوده است به انتقادهای بی‌اساس مجری‌های ضدانقلاب در کشورهای خارجی درباره عملکرد رسانه ملی واکنش نشان داد.

 

فاطمی ضمن استفاده از لقب زالومه برای سالومه مجری شبکه معاند من‌وتو که مدام با دروغ‌های مضحک مشغول مخدوش کردن چهره رسانه ملی است، رو به مردم گفت: هر کدام از شما مردم عزیز ما را نقد کنید، من دستبوستان هم هستم اما نظر مجری‌های معاند برایمان اهمیتی ندارد و به آنها اجازه دخالت ندهید.

 

Image result for ‫سالومه‬‎

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه