سریع‌ترین راه دسترسی به داروهای مورد نیاز خود را بشناسید!

سریع‌ترین راه دسترسی به داروهای مورد نیاز خود را بشناسید!
کدخبر : 14546

باوجود این که همه چیز رنگ و بوی آنلاین پیدا کرده‌است و ما می‌توانیم به چند کلیک به راننده تاکسی، تعمیرکار، مشاوره درسی و … دسترسی داشته باشیم، حوزه دارو به واسطه محدودیت‌های قانونی و مادی که دارد، کمی دیرتر پا به فضای مجازی گذاشته‌است! اگر تابحال به دنبال داروخانه آنلاین، خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت اینترنتی و … بودید، کافیست، امروز تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا یک شرکت موفق در این حوزه را بشناسید!

 

خرید داروی کمیاب به صورت اینترنتی چطور امکان‌پذیر است؟

یکی از معضلاتی که با آن روبرو هستیم، خرید و فروش داروهای کمیاب است! داروهای کمیاب که معمولاً به واسطه عدم مدیریت صحیح در بازار سیاه به فروش می‌رسند، از جمله مواردی هستند که اگر به صورت صحیح و قانونی بین بیماران تقسیم شوند، به بازار سیاه ورود نمی‌کنند، اما چطور می‌توان این نوع داروها را به صورت اینترنتی خرید؟

 

استارتاپ هزاردارو، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه داروخانه آنلاین است که در زمینه فروش انواع داروهای کمیاب، داروی آنفولانزا و … فعالیت می‌کند. این شرکت که از سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را شروع کرده‌است، با استقبال بی نظیر مردم در نمایشگاه‌های مختلف روبرو شده‌است که نشان دهنده نیاز وجود چنین استارتاپی در حوزه پزشکی بوده‌است.

 

4_5801094953840937680

 

باتوجه به این که اینترنت، می‌تواند اطلاعات و عوارض هر دارو را به صورت صحیح در اختیار ما بگذارد به ما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن، به بهترین چیزهایی که می‌خواهیم، دسترسی داشته باشیم و دارو از این زمینه مستثنا نیست!

 

چطور داروهایی که نیاز به نسخه رسمی دارند را از هزار دارو تهیه کنیم؟

برخی از داروهای خاص که برای تهیه آن‌ها حتماً باید از نسخه پزشک استفاده کرد، تا کنون شاید به صورت اینترنتی در دسترس ما نبودند، اما هزار دارو با کمک تیم خلاق خود در این زمینه یک راه حل جدید ارائه کرده‌است. افرادی که به دنبال تهیه داروهایی هستند که نیاز به نسخه دارند، می‌توانند با کمک سامانه هزار دارو، عکس نسخه خود را به صورت آنلاین، بارگذاری کنند.

 

به این طریق، می‌توانند پس از تأیید نسخه ارسال شده، از موجود بودن داروی مورد نیاز خودمطلع میشوند و دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای جستجوی داروخانه موردنظر در سطح شهر صرف کنید. نکته حائز اهمیت راجع به این سامانه این است که پس از بارگذاری عکس نسخه، شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید، اعلان اپلیکیشن هزار دارو را دریافت کنید.

 

 

در این نوتیفیکیشن به شما موجودی یا عدم موجودی داروی مورد نظر شما، ارسال می‌شود. در صورت موجود بودن دارو شما می‌توانید مستقیما به داروخانه‌ای که آدرس آن برای شما نمایش داده شده رفته و  اقدام به خرید و دریافت داروی مورد نظر خود کنید. مدنظر داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده، پس از تأیید نسخه شما توسط متصدیان داروخانه منتخب، امکان‌پذیر است!

 

خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت آنلاین با هزار دارو

از جمله دیگر خدماتی که توسط این استارتاپ ارائه می‌شود، فروش ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دیگر مواردی است که در ایام شیوع ویروس کرونا به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. همه ما می‌دانیم که استفاده از این موارد تا چه مقدار می‌تواند بر روی پیشگیری از عدم ابتلا بر روی این ویروس تأثیر بگذارد.

 

از طرف دیگر توصیه می‌شود که زیاد از منزل خارج نشویم، پس استفاده از خدمات آنلاین در زمینه خرید ماسک، دارو و مواد ضدعفونی کننده، می‌تواند به عنوان بهترین راه حل در این زمینه شناخته شود. آیا تابحال به صورت آنلاین اقدام به خرید مواد ضدعفونی کننده، ماسک، اسپری بینی برای جلوگیری از آنفولانزا و یا … کرده‌اید؟ چه تجربه ای در زمینه استفاده از خدمات داروخانه آنلاین دارید؟

 

در هزار دارو دیگر چه چیزهایی پیدا می‌شود؟

تمامی افرادی که در فروشگاه هزاردارو عضویت پیدا می‌کنند ، قادر هستند که در کمترین زمان ممکن به موارد مختلفی از جمله ویتامین‌ها، مکمل‌ها، لوازم مربوط به سلامت و بهداشت و … را تهیه کنند. این موضوع باعث می‌شود که شما تجربه یک خرید آنلاین کامل در زمینه انواع داروها و مکمل‌ها به صورت مجازی داشته باشید!

 

 

4_5801094953840937681

 

مزایای خرید و استفاده از هزاردارو چیست؟

اگر از جمله آن افرادی هستید که این سؤال را می‌پرسند که چرا باید از این فروشگاه اینترنتی هزاردارو خرید کنیم، باید به شما بگوییم که با استفاده از خدمات و محصولات این فروشگاه، دیگر نیازی به حضور در ترافیک برای تهیه‌های داروهای کمیاب نیست. همچنین به دلیل شیوع ویروس واگیردار کرونا، بهتر است که در محیط‌های آلوده‌ای همچون داروخانه حضور پیدا نکنید.

 

این سامانه، همچنین به عنوان یک ابزار مناسب برای بیماران حرکتی، معلولین و جانبازانی که قادر به حرکت نیستند، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت تیم هزاردارو در نظر دارد که با افزایش استفاده از این اپلیکیشن، بتواند فرهنگ عدم نیاز به حضور در محیط داروخانه را گسترش دهد. نظر خود را در این رابطه با ما و دیگر افراد در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

اگر شما متصدی و یا مالک داروخانه هستید و تمایل به عضویت در هزاردارو دارید ، لطفا اطلاعات تماس خود را به شماره 09300288111 ارسال نموده و یا به آدرس hezardaroo@gmail.com ایمیل نمایید.

 

اطلاعات تماس با ما :

ایمیل : info@hezardaroo.ir

سایت : shop.hezardaroo.ir

تلفن :02128427276-09300288111

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه