همسر دختر سردار سلیمانی کیست ؟ + عکس دیده نشده

همسر دختر سردار سلیمانی کیست ؟ + عکس دیده نشده
کدخبر : 10821

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند.

سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بود . سردار سلیمانی از فرماندهان اصلی در جنگ با داعش بود . سردار سلیمانی توانست داعش را نابود کند . سردار سلیمانی به دست امریکا و به دستور شخص ترامپ ترور شد .

 

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند. وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله داشته و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند دارد.

 

june-all-rats

 

بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

 

خبرداغ »  سلاخی و سربریدن زن به خاطر خیانت توسط همسرش در شهر ری + عکس

 

وی همواره در میان افراد حزب الله است. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. ویژگی های فردی سیدهاشم صفی الدین به او این امکان را می دهد که شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله باشد؛ ولی از آنجا که اسرائیل همواره در کمین وی بوده است، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم تر در میان مردم ظاهر شود.

 

گفتنی است بهمن سال گذشته حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرده بود.

 

 

unnamed (1) - Copy - Copy - Copy

 

منبع: فردا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه