رپرتاژ اگهی

معرفی خدمات آگاه ثبت

معرفی خدمات آگاه ثبت
کدخبر : 24311

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سابقه ثبت شرکت در انواع : مسئولیت محدود، سهامی عام و خاص، تعاونی، تضامنی و ثبت برند های مختلف در کشور ایران و خارج فعالیت می کند.

 

موسسه حقوقی آگاه ثبت با سابقه ثبت شرکت در انواع : مسئولیت محدود، سهامی عام و خاص، تعاونی، تضامنی و ثبت برند های مختلف در کشور ایران و خارج فعالیت می کند. این موسسه حقوقی با سابقه ثبت شرکتهای بسیاری در کشور، باعث رشد و توسعه کسب و کار های بسیاری شده و از نظر سرعت، کیفیت و هزینه ثبت شرکت، بهترین عملکرد را در بین موسسات حقوقی ایران داشته است. برای تاسیس یک شرکت نیاز دارید تا اطلاعاتی کافی برای مدارک مورد نیاز، شرایط ثبت، هزینه ثبت شرکت، و نحوه دریافت مشاوره داشته باشید تا با خیالی راحت بتوانید در مسیر خود قدم بردارید.

ثبت شرکت

یکی از مهم ترین خدمات آگاه ثبت، ثبت شرکت های تجاری در داخل یا خارج از کشور می باشد که شما را در تمامی مراحل راهنمایی کرده و امور حقوقی و اداری شما را بر عهده می گیرد. این خدمت باعث می شود شما نیاز به انجام فعالیت های اداری و طاقت فرسا و صرف کردن مدت زمان های طولانی بصورت شخصی نداشته باشید و به دلیل تجربه بالای کارشناسان خود، در سریع ترین زمان با بهترین قیمت شرکت شما را تاسیس و ثبت می کند. این قابلیت را می توانید از طریق بخش ثبت شرکت آنلاین آگاه ثبت نیز درخواست دهید که قابلیتی بسیار کاربردی می باشد.

انواع شرکت قابل ثبت در آگاه ثبت

  1. شرکت سهامی خاص و سهامی عام
  2. ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  3. ثبت شرکت تعاونی – تضامنی و سایر شرکتهای قابل ثبت

با تهیه مدارک مورد نیاز برای هر کدام از این شرکتها، می توانید با کمک مشاوران و کارشناسان آگاه ثبت، کلیه اقدامات خود را بصورت رسمی و قانونی پیگیری کنید.

هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت شرکت با توجه به چک لیست های خاصی تعیین شده و می توان آن را به عنوان یکی از مهم ترین پرسش های افرادی که قصد تاسیس شرکت تجاری را دارند، مطرح کرد. این هزینه بر اساس نوع شرکت، کشور و محل مورد نظر و ... دارد. برای مثال هزینه ثبت شرکت در ایران با هزینه ثبت شرکت در عمان، ترکیه، دبی، عمارات، نروژ و ... بسیار از نظر قیمتی متفاوت می باشد.

ثبت برند

ثبت برند یا نشان تجاری امروزه برای بسیار از افراد حقیقی یا حقوقی موضوعی بسیار مهم می باشد و پیدا کردن یک موسسه حقوقی معتبر برای پیگیری و انجام این کار، پرسش بسیاری از کاربران در سطح وب فارسی می باشد. آگاه ثبت با ثبت برند شما در طبقات مختلف تجاری، بر اساس شرایط و قوانین موجود باعث افزایش شناخت محصولات و خدمات شما از طریق علامت تجاری شخصیتان می شود که البته پیش نیاز آن، کیفیت و حوزه فعالیت کاری شما می باشد. با ثبت برند می توانید در میان محصولات مختلف به رقابت پرداخته و نشان تجاری خود را در سرتاسر کشور مطرح و معروف کنید. از مزایای این امر می توان به افزایش درآمد با فروش بیشتر، امکان فروش و واگذاری برند تجاری و ... اشاره کرد. هزینه ثبت برند نیز بر اساس تعداد طبقات، نوع آگهی تقاضای ثبت، هزینه حق الثبت، آگهی برای درج در روزنامه رسمی، بین المللی یا داخلی بودن و ... تعیین می شود.

خرید برند

اگر در هر زمانی قصد داشته باشید تا بجای ثبت برند، یک برند ثبت شده را خریداری کنید، می توانید امتیاز آن را به صورت آماده خریداری کرده و دیگر نگران طی کردن مراحل از صفر تا 100 نباشید. این قابلیت باعث افزایش سرعت در رشد کسب و کار شما می شود و برای دریافت هزینه خرید و فروش برند های ثبت شده می توانید با کارشناسان و مشاوران آگاه ثبت در ارتباط باشید.

صدور کارت بازرگانی

یکی دیگر از خدمات آگاه ثبت، صدور کارت بازرگانی در سریع ترین زمان با بهترین قیمت می باشد که به واسطه این کارت، افراد حقیقی و حقوقی می توانند به صادرات و واردات از مناطق آزاد و کشور های خارجی، ثبت و ترخیص کالا، ثبت برند لاتین و مبادله در گمرک کشور، بپردازند. براین صدور این کارت باید مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و می توانید بقیه امور را توسط این موسسه حقوقی پیگیری نمایید.

صدور گواهی ایزو

دریافت گواهی ایزو که با نام گواهی ISO شناخته می شود، یکی دیگر از سرویس هاییست که به کاربران آگاه ثبت داده می شود و می توان آن را بصورت آنلاین درخواست کرد. با استفاده از این گواهی می توان پارامتر های کیفی محصولات را بررسی کرده و باعث رشد و توسعه در کیفیت خدمات شد. دریافت این گواهینامه در سریع ترین زمان با استفاده از کارشناسان متخصص صورت می گیرد.

جواز تاسیس

زمانی که قصد فعالیت در حوزه هایی مثل سرمایه گذاری یا تولید یک محصول دارید، یکی از مهم ترین مراحل آن، دریافت جواز تاسیس می باشد که توسط وزارتخانه مربوطه صادر می شود. مدت زمان اعتبار جواز تاسیس آگاه ثبت بصورت 1 ساله بوده و باید برای تمدید آن نیز اقدام کرد. آگاه ثبت کلیه مراحل و اقدامات لازم برای دریافت جواز تاسیس افراد حقیقی یا حقوقی را انجام داده و می توانید با بهترین قیمت آن را به سر انجام برسانید.

دریافت کد اقتصادی

یکی دیگر از مهم ترین خدمات آگاه ثبت، دریافت کد اقتصادی می باشد که تمامی شرکت هایی که قصد ثبت و تاسیس دارند، باید آن را دریافت کنند. به منظور پیگیری و انجام مراحل مالیاتی یک شرکت، کد اقتصادی مورد نیاز می باشد و برای دریافت آن نیاز به مدارکی مثل : پروانه کسب، مدارک شناسایی، پرداخت فیش واریزی و تکمیل یک فرم می باشد.

مشاوره رایگان آگاه ثبت

یکی از با ارزش ترین خدماتی که وبسایت و موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما در نظر گرفته است، بهره مندی از مشاوران و کارشناسان متخصص در امور حقوقی مرتط به شرکتها می باشد. با استفاده از این قابلیت در هر لحظه از شبانه روز و بصورت 24 ساعته می توانید با پشتیبانی و کارشناسان در ارتباط باشید تا کلیه سوالات و مواردی که به آن نیاز دارید را به صورت واضح و شفاف دریافت کنید.

جمع بندی

آگاه ثبت به عنوان یک موسسه حقوقی معتبر با سابقه فعالیت در زمینه های : ثبت شرکت، ثبت برند، صدور گواهی ایزو، خرید و فروش برند، دریافت جواز تاسیس و کد اقتصادی به همراه کارت بازرگانی، با بهره مندی از کارشناسان و وکلای خبره، می تواند کلیه امور را برای شما در سریع ترین زمان با بهترین قیمت انجام دهد. یکی از ویژگی های مثبت این موسسه حقوقی، بهره مندی از مشاوره رایگان می باشد که نیازی به پرداخت هزینه در این مورد نیست و کاربران می توانند سوالات و چالش های خود را بصورت تلفنی یا از طریق وبسایت آگاه ثبت، پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه