رپرتاژ اگهی

دستگاه میوه خشک کن | لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی بکردانه

دستگاه میوه خشک کن | لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی بکردانه
کدخبر : 28072

دستگاه میوه خشک کن برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی فرصت های شغلی جدید ایجاد کرد و باعث شد تا افراد با اندکی سرمایه بتوانند کارآفرینی کنند. مجموعه بکردانه با تولید انواع دستگاه های میوه خشک صنعتی با توجه به استانداردهای بین المللی و قیمت متناسب با بازار داخلی به کارآفرینی افراد در این زمینه کمک می کند.

دستگاه های میوه خشک کن  صنعتی برای خشک کردن میوه، سبزی و موارد مشابه کارآیی دارد. استقبالی بی نظیر از دستگاه های میوه خشک کنی باعث شده است که شرکت های سازنده و ارائه دهنده این محصول به فکر ارتقا کیفیت روز افزون این محصول باشند و نمونه های جدیدی از این محصول را به بازار ارائه دهند.

قیمت دستگاه های میوه خشک کن بسیار متغیر است و بسته به عوامل خاصی نوسان دارد. انواع دستگاه میوه خشک کن برای مصارف کارگاهی، صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی به تولید می رسد. کیفیت و ویژگی های این دستگاه از عوامل تعین کننده قیمت نهایی آن هستند. دستگاه های میوه خشک کن صنعتی امروزه به صورت هوشمند وارد بازار می شوند و به دلیل اتومات بودن، فرآیند کاری آن ها راحت تر است.

در صورتی که از یک دستگاه میوه خشک کنی صنعتی بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم استفاده شود، کارگاه یا کارخانه متحمل ضرر های جبران ناپذیر مالی خواهد شد، مصرف انرژی بالا می رود و کیفیت محصول تولیدی به شدت پایین است.

دستگاه میوه خشک کن

قیمت دستگاه های میوه خشک کن بسته به ظرفیت و نوع دستگاه بسیار متفاوت است. بدیهی است که  قیمت میوه خشک کن های صنعتی از نمونه های خانگی بیشتر است. هر نوع از این دستگاه دارای ویژگی هایی است که قیمت آن نیز متفاوت است.

دستگاه های میوه خشک کنی دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از:

  • دستگاه میوه خشک کن های صنعتی ( انواع متفاوت )
  • دستگاه میوه خشک کن تک کابین، دو کابین، سه کابین
  • دستگاه میوه خشک کن کانتینیوس و کانتینیوس نواری
  • دستگاه میوه خشک کنی گردون ( دوار)
  • دستگاه میوه خشک کنی تحت خلا
  • دستگاه میوه خشک کنی کاتالیستی

اغلب دستگاه میوه خشک کن صنعتی در مدل های کابینی، دوار و تونلی به تولید می رسند. کارخانه های بسیار بزرگ از دستگاه میوه خشک کن تونلی استفاده می کنند، چرا که ظرفیت ورودی این محصول بسیار بالا است و به طبع قیمت بالاتری نیز دارد. شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن را در سایت بکردانه مشاهده نمایید.

دستگاه های صنعتی که به منظور خشک کردن میوه از آن ها استفاده می شوند، باید دارای استاندارد های لازم باشند به این معنی که بتوانند ارزش های غذایی میوه، سبزی و دیگر محصولات را حفظ نمایند و هم چنین محصول حاصل از عملکرد آن ها دارای ماندگاری طولانی مدتی باشد.

تعداد و مساحت سینی های دستگاه میوه خشک کن ظرفیت این دستگاه را مشخص می کند. دستگاه های صنعتی دارای سینی های با مساخت 72*72 هستند و سینی هایی با تعداد 42، 78 و 132 در آن ها به کار رفته شده است.

nnnm

لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی بکردانه

اگر به دنبال لیست خرید قیمت یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی هستید باید به این نکته توجه کنید با توجه به شرایط متغیر اقتصادی و عوامل موثر ، تغییر در مزد نیروی کار و قیمت انرژی، این نوع دستگاه نیز دارای نوسان قیمتی است.

دستگاه های میوه خشک کن اگر دارای سیستم هوشمند باشند قیمت بیشتری دارند که البته راحتی کار با آن ها بیشتر است. بهترین نوع دستگاه های میوه خشک کن صنعتی دوگانه سوز هستند و از دو سوخت در دسترس برق و گاز شهری استفاده می کنند. این ویژگی اجازه می دهد که دستگاه های صنعتی در زمان اوج مصرف برق از کاز شهری استفاده کنند.

در خرید یک میوه خشک کن صنعتی به دلیل بالا بودن حجم ورودی میوه، بازده این دستگاه برای خریدار بسیار بااهمیت است پس این دستگاه باید بتواند محصولاتی که درون آن قرار می گیرد را به طور یکنواخت و با کیفیت بالایی خشک کند که این موضوع لازمه داشتن یک کانال کشی گسترده حرارتی در سراسر دستگاه است.

برای اطلاع از قیمت روز دستگاه میوه خشک کنی صنعتی می توانید به وب سایت مجموعه بکردانه به عنوان یکی از برترین و معتبرترین  سازدگان و ارائه دهندگاه دستگاه میوه خشک کن مراجعه کنید. لیست قیمت محصولات این شرکت به روز و متناسب با امکانات دستگاه های ارائه شده است. امکان ارتباط با کارشناسان فروش برای کسب اطلاعات بیشتر برای خریدارن، در این مجموعه فراهم شده است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه