رپرتاژ اگهی

خرید لوله استیل با قیمت کف بازار در کلیدآهن

خرید لوله استیل با قیمت کف بازار در کلیدآهن
کدخبر : 25210

لوله استیل، لوله‌های استوانه‌ای توخالی هستند که برای هزاران سال توسط بشر برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند. لوله‌ها را می‌توان تقریباً از هر ماده‌ای تولید کرد، با این حال، از آنجایی که معنای مدرن لوله‌ها به چیزی بیش از لوله‌های توخالی که سیال را انتقال می‌دهند نیاز دارد، فلزات در تولید لوله محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

 جهت خرید آنلاین و مشاهده قیمت روز لوله استیل ، کلید آهن را در گوگل جستجو کنید تا به صورت اینترنتی انواع لوله استنلس استیل : قطر 8 ، 304 ، 316 ، سایز کوچک ، نازک ، دکوراتیو ، مخصوص نرده و... را خریداری کنید.

فولادها به عنوان یک آلیاژ فلزی تنوع زیادی از خواص مکانیکی و شیمیایی را ارائه می‌دهند که می‌توان از آنها حتی در کاربردهای شدید استفاده کرد؛ بنابراین امروزه لوله‌های استیل در کاربردهای مختلف برای اهداف ساخت و سازه حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله‌های استیل ممکن است با گریدهای مختلف فولاد با روش‌های تولید متفاوتی تولید شوند که با توجه به الزامات کاربرد متفاوت است. اما این محصول را از کجا تهیه کنیم؟! خرید لوله استیل با قیمت کف بازار در کلیدآهن برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است.

لوله استیل چیست؟

لوله های استیل لوله های بلند و توخالی هستند که برای کاربردهای مختلف در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تطبیق پذیری آن باعث می شود لوله ها پرمصرف ترین محصولی باشد که توسط صنعت فولاد تولید می شود. آنها معمولاً برای انتقال مواد سیال قابل جریان و ذرات جامد کوچک استفاده می شوند.

به دلیل استحکام بالا، می توان از آنها در حمل و نقل زیرزمینی آب و گاز از طریق شهرها و یا در ساخت و ساز برای اهدافی مانند گرمایش، لوله کشی و غیره استفاده کرد. مردم هزاران سال است که از لوله ها برای اهداف مختلف استفاده و تولید می کنند. شواهد باستان شناسی تأیید می کند که حتی در سال 2000 قبل از میلاد، کشاورزان باستانی یا مردم چین از لوله های ساخته شده از مواد مختلف مانند چوب یا بامبو برای حمل و نقل آب استفاده می کردند. از دهه 1800، گام های بلندی در فناوری لوله های استیل برداشته شده است.

کابرد های گسترده لوله استیل چیست؟

لوله ها در سازه ها، حمل و نقل و ساخت مورد استفاده قرار می گیرند. مواد مختلف، مشخصات طراحی و روش‌های تولید لوله‌های فولادی در حال توسعه بوده و بر اساس کاربرد متفاوت است.

 

کاربرد ساختاری

از لوله های استیل برای ایجاد استحکام و پایداری بیشتر برای ساختمان ها یا سازه های مرتفع استفاده می شود. دو نوع لوله استیل در مصارف سازه ای به عنوان شمع های باربر انتهایی و شمع های اصطکاکی استفاده می شود که هر دو هدف انتقال بار ساختمان را دارند. در این کاربردها، لوله‌های استیل قبل از گذاشتن فونداسیون به اعماق زمین رانده می‌شوند، که به‌ویژه زمانی که زمین ایمن نیست، از ساختمان پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از کاربردهای سازه ای لوله های استیل، تیرهای داربست است که به کارگران ساختمانی اجازه می دهد تا به تمام قسمت هایی از ساختمان که دور از دسترس هستند دسترسی داشته باشند. آنها با اتصال لوله های استیل به یکدیگر به عنوان قفسی که ساختمان را احاطه کرده اند ساخته می شوند.

استفاده در تولید

لوله های استیل برای اهداف مختلف در مصارف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. نرده‌های محافظ یکی از رایج‌ترین کاربردها برای ایجاد ویژگی ایمنی برای پله‌ها و بالکن‌ها یا در خیابان برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده هستند. لوله های استیل همچنین می توانند به عنوان ستون های امنیتی مورد استفاده قرار گیرند که برای محاصره یک منطقه از ترافیک وسایل نقلیه برای محافظت از افراد، ساختمان ها یا زیرساخت ها استفاده می شود.

استفاده از حمل و نقل

متداول ترین استفاده از لوله های استیل حمل و نقل محصولات است؛ زیرا ویژگی های مواد اولیه برای نصب طولانی مدت بسیار مناسب است. همانطور که قبلا ذکر شد، کاربردهای مختلف به خواص متفاوتی نیاز دارند؛ زیرا برای کاربردهای کم فشار، انتظار نمی رود که یک لوله استیل مقاومت فوق العاده بالایی از خود نشان دهد به همین دلیل در معرض بارگذاری قابل توجهی قرار نمی گیرد.

کاربردهای تخصصی تر برای استفاده در صنعت نفت و گاز به دلیل ماهیت خطرناک محصول و امکان افزایش فشار ممکن است به مشخصات دقیق تری نیاز داشته باشد. این الزامات هزینه بالاتری را به همراه دارد و کنترل کیفیت حیاتی تر می شود.

انواع لوله استیل

لوله ها بر اساس روش های ساخت به دو گروه لوله های بدون درز و لوله های درزدار طبقه بندی می شوند. لوله های بدون درز در طول نورد در یک مرحله تشکیل می شوند، اما لوله های درزدار پس از نورد نیاز به فرآیند جوشکاری دارند. می توان لوله های درزدار را به دلیل هندسه درز به دو دسته جوش مارپیچی و مستقیم تقسیم کرد.

لوله های بدون درز

مهمترین مزیت لوله های بدون درز این است که می توان آنها را در ضخامت دیواره های سنگین و ضخیم تولید کرد. به دلیل نداشتن درز جوشی باعث می شود که خواص مکانیکی و مقاومت در برابر خوردگی بهتری نسبت به لوله های درز دار داشته باشند. همچنین بیضی یا گرد بودن بهتری از لوله های بدون درز انتظار می رود. به طور کلی ترجیح داده می شود در شرایط محیطی شدید مانند بارگذاری بالا، فشار بالا و خورندگی بالا استفاده شوند.

لوله های درزدار

لوله فولادی جوش داده شده از جوشکاری یک صفحه فولادی که توسط یک درز یا یک درز مارپیچی به شکل لوله ای نورد شده است، تشکیل می شود. بسته به ابعاد بیرونی، ضخامت دیواره و کاربرد، روش های مختلفی برای تولید لوله های جوشی وجود دارد. هر روش با شمش داغ فولادی یا نوارهای مسطح شروع می شود و سپس با کشش شمش فولادی داغ و فشار دادن لبه ها به هم و مهر و موم کردن آنها با جوش به لوله تبدیل می شود. لوله‌های درزدار به جای لوله‌های بدون درز تحمل‌های محکم‌تری دارند اما ضخامت دیواره نازک‌تری دارند.

کاربرد لوله استنلس استیل دکوراتیو

لوله استیل نازک یا دکوراتیو در فضای های گوناگونی چون منازل مسکونی، محیط های تجاری، درب های بانکی، سازه های تزئینی و …. قابل استفاده است. تعدادی از کاربردهای آن به قرار زیر است:

  1. پایه های تزئینی گلدان و مجسمه های زینتی؛
  2. لوازم آشپزخانه؛
  3. لوله کشی تزئینی در سفره خانه ها و کلاف های تزئینی در مکان های دیدنی؛
  4. هولدرهای قطار شهری؛
  5. تولید چرخ های دستی؛
  6. لابی مجتمع ها و ساختمان های اداری؛
  7. نرده های راه پله و ساختمان؛
  8. صنعت کشاورزی و احداث گلخانه.

خرید لوله استیل ارزان و با کیفیت

لوله های استیل مزایای مختلفی برای پروژه صنعتی یا مسکونی شما دارند. لوله‌کشی استنلس استیل گران‌تر از لوله‌های پلاستیکی است، اما نسبت به آن مزایای زیادی دارد. خریداران لوله های استیل این مزایا را در نظر می گیرند.

مجموعه کلیدآهن از سال 1373 واردکننده قطعات استیل بوده است و از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه بازرگانی آهن آلات آغاز کرده است. این مجموعه با هدف حذف واسطه، رسیدن به مشتری نهایی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان فعالیت میکند. کلیدآهن تاکنون افتخار همکاری با مشتریان متعددی از جمله پروژه های بزرگ شرکتهای نفتی، گازی، پتروشیمی و فولادی را داشته است. همچنین شما می توانید با ورود به فروشگاه آنلاین کلید آهن (https://kilidahan.com/) ، قیمت لوله استیل ، قیمت ورق استیل ، قیمت تسمه استیل ، قیمت میلگرد استیل ، قیمت پروفیل استیل و... را به صورت آنلاین و لحظه ای بررسی کنید و همچنین از طریق کانال های ارتباطی زیر با کارشناسان حرفه ای حوزه آهن آلات در ارتباط باشید.

ایمیل: Admin@kilidahan.com

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۴۳۳۰۰

آدرس: تهران شهرآرا - خیابان آرش مهر نبش کوچه ۳۲ - ساختمان شهرآرا - واحد ۹

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه