نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | دوشنبه 26 آبان | 99/8/26

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | دوشنبه 26 آبان | 99/8/26
کدخبر : 15149

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز دوشنبه 26 آبان را با ما دنبال کنید ..... .....

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | دوشنبه 26 آبان | 99/8/26

 

 

در حال بروزرسانی ....... 

 

 


خبرداغ : تولد میلیاردی و لوکس منوچهر هادی برای یکتا ناصر در رستوران مجلل + فیلم


 

 

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 26 آبان 99 / قیمت واقعی سکه چقدر است؟

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت واقعی سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت طلا هم همچنان کاهشی است.

قیمت دلار از نخستین روز هفته تاکنون روند کاهشی دارد؛ به طوری که امروز قیمت دلار با 250 تومان کاهش نسبت به ساعات اولیه فعالیت بازار به قیمت 26 هزار و 230 هزار تومان رسید. همچنین قیمت انس جهانی هم به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی روی قیمت یک هزار و 890 دلار ثابت ماند.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران کاهش قیمت دلار، کاهش تقاضا و ثبات قیمت انس جهانی باعث شده که قیمت طلا در بازارهای داخلی 37 هزار تومان افت داشته باشد.

ابراهیم محمدولی معتقد است قیمت واقعی سکه طرح جدید 11 میلیون و 300 هزار تومان است. یعنی قیمت سکه 600 هزار تومان حباب دارد و پیش‌بینی می‌شود چنانچه روند کاهشی قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت طلا فردا هم ارزان‌تر شود.

رئیس اتحادیه طلای تهران دیروز هم در یک پیش‌بینی اعلام کرد: «در حال حاضر تقاضایی برای خرید طلاهای آب شده و سکه وجود ندارد و چنانچه تا پایان هفته حادثه غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، کاهش قیمت طلا و سکه ادامه‌دار است.»

محمدولی به تجارت‌نیوز می‌گوید: قیمت طلا عملا به روند بازار ارز بستگی دارد. اگر نظارت‌های فعلی در بازار تقویت شود، ممکن است قیمت طلای 18 عیار به گرمی کمتر از یک میلیون تومان برسد.

قیمت سکه چقدر کاهش یافت؟

او در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با 37 هزار تومان کاهش با نرخ یک میلیون و 163 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز با کاهش 310 هزار تومانی نسبت به دیروز با قیمت 12 میلیون و 190 هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه هم با کاهش 100 هزارتومانی به قیمت شش میلیون و 700 هزار تومان داد  وستد شد. ربع سکه نیز با کاهش 100 هزار تومانی با قیمت چهار میلیون و 600 هزار تومان فروخته شد و قیمت سکه گرمی بدون تغییر با قیمت دو میلیون و 650 هزار تومان معامله شده است. // تجارت نیوز 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه