نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه1 آذر | 99/9/1

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه1 آذر | 99/9/1
کدخبر : 15259

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز شنبه1 آذر را با ما دنبال کنید .... ....

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه1 آذر | 99/9/1

 

 

 

خبرداغ : نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 2 آذر | 99/9/2
 

 

 

اولین قیمت طلا در اول آذر 99 / طلا هفته تعطیلی فراگیر را چطور آغاز کرد؟

در حالی که بازار طلا تهران دو هفته تعطیل خواهد بود، در اولین نرخ‌های اتحادیه طلا نوسان اندکی در قیمت مشاهده می‌شود. احتمالا این نرخ‌ها برای معاملات شهرستان‌هایی که بازار آنها فعال است اعلام می‌شود.

 

روز پنجشنبه 29 آبان ماه، قیمت طلا هر گرم، یک میلیون و 113 هزار تومان قیمت داشت که این نرخ تا ساعت حوالی 11 امروز به یک میلیون و 121 هزار تومان رسیده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام طرح جدید نیز که در روز پنجشنبه 11 میلیون و 751 هزار تومان بود امروز تا ساعت حوالی 11 به 12 میلیون تومان رسیده است.

 


خبرداغ  :رقص همسر مهدی پاکدل اینستاگرام را منفجر کرد + فیلم نامتعارف


 

 

 

پیش‌بینی قیمت دلار فردا اول آذر 99 / 6 دلیل برای ارزانی بیشتر دلار

برد بایدن در انتخابات آمریکا، امیدواری برای بازگشت آمریکا به برجام، احتمال افزایش درآمدهای نفتی ایران، افزایش احتمال توزیع واکسن کرونا، تعطیلی فراگیر دو هفته‌ای و پیش‌بینی ارزانی در بازار موازی یعنی طلا، هرکدام سیگنال‌هایی برای کاهش بیشتر قیمت دلار است.

 

 قیمت دلار صرافی ملی روز چهارشنبه ۲۵۶۲۰ تومان بود که در روز پنجشنبه نیز دقیقا همین قیمت اعلام شد و با این نرخ هفته را به پایان رساند.

با این حال در بازار آزاد، قیمت دلار در روز 29 آبان ماه از ۲۶ هزار و ۵۰ تومان روز قبل، به 25950 تومان کاهش یافت.

در بازار متشکل ارزی نیز قیمت دلار 25113 تومان اعلام شده بود.

اما برای فردا چه سیگنال‌هایی قابل مشاهده است؟

برد بایدن در انتخابات آمریکا، امیدواری برای بازگشت آمریکا به برجام، احتمال افزایش درآمدهای نفتی ایران، افزایش احتمال توزیع واکسن کرونا، تعطیلی فراگیر دو هفته‌ای و پیش‌بینی ارزانی در بازار موازی یعنی طلا، هرکدام سیگنال‌هایی برای کاهش بیشتر قیمت دلار است.

روزنامه واشنتگتن پست گزارش داده که جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفته که از نظر او از ترامپ ظرف مدت 30 روز آینده به ملاقات با مقامات ایران و مذاکره برای بازگشت به توافق هسته‌ای فکر می‌کند.

از سوی دیگر نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا درباره وضعیت احتمالی بازار موازی دلار، یعنی طلا می‌گوید: قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده مجدد ارزان می‌شود.

محمدرضا اخوان، کارشناس اقتصادی هم به تجارت‌نیوز گفته است: در هر حال به نظر می رسد این روزها بازار ارز در انتظار خبر مهمی از بازگشت آمریکا به برجام و رفع احتمالی تحریم‎هاست و تا آن زمان شاهد تداوم ثبات نسبی نرخ‌ها در سطوح کنونی خواهیم بود. هرچند در روزهای اخیر، سناریوی بازگشت ترامپ با انتشار اخباری از افشای تقلب در بازشماری آراء در ایالات کلیدی، همچنان روی میز است. // تجارت نیوز 

 

 

هفته آینده قیمت طلا ارزان می‌شود / چه زمانی طلا بخریم؟

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا می‌گوید: قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده مجدد ارزان می‌شود.

در هفته اخیر با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز قیمت دلار نوسان کاهشی داشت که همین نوسان‌ها قیمت طلا را ارزان کرد. هر چند با تولید نسخه دوم واکسن کرونا بازارهای جهانی طلا هم از این خبر تاثیر گرفتند اما آیا کاهش قیمت طلا هفته آینده ادامه‌دار است؟ چه زمانی فرصت مناسبی برای خرید طلاست؟

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران؛ قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده مجدد ارزان می‌شود.

نادر بذرافشان معتقد است: با توجه به کاهش چشم‌گیر قیمت طلا و سکه این روزها فرصت مناسبی برای خرید طلا است؛ چرا که التهاب قیمت طلا کاهش یافته و با توجه به ثبات قیمت طلا افراد می‌توانند کالای مورد نظر را بخرند.

او درباره روند خرید و فروش طلا توسط مردم در بازار به تجارت‌نیوز گفت: در گذشته چنانچه قیمت طلا ارزان می‌شد تعداد فروشندگان در بازار افزایش می‌یافت. این در حالی که با وجود کاهش چشم‌گیر قیمت طلا مردم در بازار نظاره‌گر هستند. یعنی عملا کسانی که طلا و سکه را با نرخ بالایی خریده بودند برای فروش فعلا دست نگه داشته‌اند.

حال باید  منتظر ماند و دید که با کاهش قیمت دلار و انس جهانی هفته آینده قیمت طلا در بازارهای داخلی ارزان می‌شود یا خیر؟ // تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه