نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 8 آذر | 99/9/8

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 8 آذر | 99/9/8
کدخبر : 15427

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز شنبه 8 آذر را با ما دنبال کنید ..... ...

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | شنبه 8 آذر | 99/9/8

 

 

خبرداغ : نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | یکشنبه 9 آذر | 99/9/9

 

خبرداغ :  جهت ثبت نام مجدد جاماندگان وام یک میلیونی اینجا کلیک کنید

 

 

اولین قیمت طلا و سکه امروز 8 آذر 99 / بازگشت سکه به کانال 11 میلیونی

اولین قیمت‌های بازار طلا در روز شنبه ۸ آذر ۹۹ نشان می‌دهد که این بازار متاثر از ریسک سیاسی کمی نوسان قیمت داشته و قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشته است.

با وجود سقوط قیمت جهانی طلا به کانال 1700 دلار اما بازار طلای داخلی از این نزول قیمت متاثر نشده است. از نگاه خیلی از فعالان بازار علت این اتفاق به افزایش نااطمینانی سیاسی ناشی از اتفاق عصر روز جمعه برمی‌گردد.

 

در پایان هفته گذشته، قیمت سکه تمام طرح جدید 10 میلیون و 899 هزار تومان بود که در اولین قیمت طلا امروز این نرخ توسط اتحادیه طلا 11 میلیون تومان گزارش شده است.

در بازار طلا هم پایان هفته گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 46 هزار تومان قیمت داشت که در اولین قیمت امروز به یک میلیون و 53 هزار تومان رسیده است. // تجارت نیوز 

 


خبرداغ : رقص نامتعارف فریبا نادری غوغا به پا کرد + فیلم لورفته


 

قیمت دلار امروز 8 آذر 99 چقدر شد؟

اولین قیمت اعلام شده برای دلار در صرافی ملی ثابت ماند اما نرخ خرید و فروش این اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی، سامانه سنا، سامانه نیما و بازار آزاد افزایشی بوده است.

دلار آمریکا هفته جاری را بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته آغاز کرد. بر این اساس نرخ فروش هر دلار آمریکا در صرافی ملی  24 هزار 750 تومان و نرخ خرید آن   23 هزار و 550 تومان اعلام شد.

بازار آزاد اما افزایشی آغاز شد. اسکناس آمریکایی هفته گذشته را در این بازار با قیمت 24 هزار و 700 تومان به پایان رساند اما صبح امروز  با ورود به کانال 25 هزار تومانی با قیمت 25 هزار 200 تومان معامله شد.

بازار متشکل ارزی اولین قیمت امروز برای معامله در این سامانه را 24 هزار و 477 تومان ،یعنی حدود 400 تومان بیشتر از آخرین قیمت هفته گذشته، اعلام کرد.

نرخ معامله در سامانه سنا( خرده‌فروشی) نیز همین مقدار افزایش داشته و به 24 هزار 722 تومان در اولین معاملات صبح شنبه رسیده است.

همچنین نرخ دلار در سامانه نیما بر اساس معاملات انجام شده در این سامانه در روز کاری قبل 25 هزار و 971 تومان برای فروش و 25 هزار 988 تومان برای خرید اعلام می‌شود.

البته تجارت‌نیوز در پیش‌بینی شب گذشته احتمال قدری نوسان افزایشی را در نظر گرفته بود بنابراین به نظر می‌رسد بازار طبق انتظارات عمل کرده است.

 

خبرداغ : عکس لورفته از پرویز پورحسینی و همسر جوانش + عکس

 

 

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم آذر / طلا به زیر یک میلیون تومان می‌رسد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: ممکن است با کاهش قیمت دلار هفته آینده قیمت طلا به کمتر از یک میلیون تومان برسد. همچنین با رفع محدودیت‌های کرونایی قیمت طلا بعد از تعطیلات مجدد نوسان اندکی دارد.

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تازه‌ترین سخنانش گفته است: «ممکن است با کاهش قیمت دلار هفته آینده قیمت طلا به کمتر از یک میلیون تومان برسد.»

تداوم افت قیمت دلار و به همراه آن کاهش چشم‌گیر انس جهانی طلا طی شش روز گذشته، قیمت طلا را در بازار ایران ارزان کرد. فعالان بازار معتقدند چنانچه واکسن کرونا در جهان به طور انبوه تولید شود قیمت طلا با سرعت بیشتری افت می‌کند.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران؛ بازار طلا تا پایان هفته آینده تعطیل است. روند کاهش قیمت دلار ادامه‌دار باشد، قیمت طلا افت بیشتری دارد. هر چند که با نزدیک شدن به پایان سال ممکن است قیمت طلا مجددا روند نوسانی داشته باشد و حتی اندکی گران شود.

ابراهیم محمدولی معتقد است: با نزدیک شدن به ایام نوروز، تقاضا برای خرید طلا در بازار افزایش می‌یابد. ممکن است با رفع محدودیت‌های کرونایی قیمت طلا بعد از تعطیلات مجدد نوسان اندکی داشته باشد.

هفته گذشته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا پیش‌بینی کرده بود قیمت دلار و انس جهانی طلا در بازارهای بین‌المللی کاهش یابد قیمت طلا هم هفته آینده (در این هفته) مجدد ارزان می‌شود.»

حال باید دید با وجود محدودیت‌های کرونایی و بسته بودن بازارها قیمت طلا هفته آینده به کمتر از یک میلیون تومان خواهد رسید یا خیر؟ فعالان بازار معتقدند قیمت طلا ممکن است تا مرز یک میلیون تومان برود. / تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه