رپرتاژ اگهی /

آیا خرید دلار سرمایه گذاری خوبی است؟

آیا خرید دلار سرمایه گذاری خوبی است؟
کدخبر : 33212

خرید دلار و یورو یکی از مواردی است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است

خرید دلار و یورو یکی از مواردی است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به این موضوع که قیمت ارز از جمله دلار و یورو دائما دچار نوسانات است، خرید ارزها می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشد. اما باید بدانید این حرف بدین معنا نیست که شما با خرید ارز می توانید سرمایه خود را افزایش دهید و حتی گاهی ممکن است با ضرر مواجه شوید. در این مسیر باید ریسک پذیر باشید تا بتوانید به خواست خود برسید و باید دائما  قیمت یورو و ارزهای دیگر را بررسی کنید تا بتوانید به یک الگوی کلی دست پیدا کنید.

دلار

آیا با دنیای ارز آشنایی دارید؟

کسانی که تصمیم می گیرند با خرید ارز سرمایه خود را افزایش دهند باید از قبل پیش نیازهایی را برای خود در نظر گرفته باشند. هرگز نمی توان یکباره وارد این فضا شد. اگر به صورت هیجانی وارد دنیای ارز شوید و اقدام به خرید و فروش کنید، بدون شک با شکست های زیادی رو به رو می شوید و حتی ممکن است تمامی سرمایه خود را از دست بدهید. کسانی که می خواهند اقدام به خرید و فروش ارز کنند، باید حداقل از یک سال قبل وارد این فضا شوند و اخبارها و الگوریتم های مرتبط با آن را بررسی کنند.

آیا دیدگاه بلند مدت دارید؟

گاهی شخصی اقدام به خرید دلار می کند و پس از آن اذعان می کند که قیمت ارز کاهش یافته است و او ضرر کرده است. اگر شما نیز این دیدگاه را دارید هرگز ارز نخرید. زیرا کسانی که می خواهند با خرید و فروش ارز سرمایه خود را بالا ببرند باید نگاه بلند مدتی به این موضوع داشته باشند و از افت بازار هراسان نشوند. خرید ارز باید بر اساس صبر و حوصله صورت گیرد، در این صورت می تواند سرمایه گذاری بلند مدتی برای شما باشد.

چند وقت است الگوهای رشد ارز را پیگیری می کنید؟

قبل از خرید دلار باید به این موضوع دقت داشته باشید که چقدر است الگوهای رشد ارز را پیگیری می کنید. اگر کمتر از 6 ماه است که به این الگوها دسترسی دارید، هرگز سرمایه خود را به ارز تبدیل نکنید. زیرا ممکن است در این میان بخش بزرگی از سرمایه خود را از دست بدهید و همین امر سبب می شود تا ضرر زیادی کنید. بهتر است در این مسیر صبور باشید و ابتدا دانش خود را بالا ببرید.

دلار

آیا اتفاقات سیاسی بر روی قیمت ارز اثر می گذارند؟

کسانی که می خواهند برای خرید دلار اقدام کنند باید در این باره هوشیار باشند که اتفاقات سیاسی می توانند تاثیرات زیادی بر قیمت ارز بگذارند. در واقع، وقتی تنش ها میان ایران و کشورهای اروپایی به اوج می رسد، قیمت ارز بالا می رود و هرگز در چنین مواقعی خرید دلار پیشنهاد نمی شود. اما زمانی که روابط ایران با کشورهای اروپایی بهبود پیدا می کند، می تواند زمان خوبی برای خرید ارز باشد، زیرا قیمت ها کاهش پیدا می کند. به همین دلیل، کسانی که می خواهند در این حوزه سرمایه گذاری داشته باشند باید اتفاقات سیاسی روز را نیز دنبال کنند.

آیا قصد مهاجرت دارید؟

به طور کلی، اگر قصد مهاجرت از ایران را دارید باید به مسئله خرید دلار و ارز توجه داشته باشید. شما می توانید حساب ارزی را در یکی از بانک های کشور باز کنید و سپس برای خود ارز خریداری نمایید و در حساب خود بگذارید. این موضوع سبب می شود زمانی که می خواهید از ایران بروید یک دفعه مجبور نشوید حجم زیادی از سرمایه خود را به ارز تبدیل کنید و در این میان متحمل ضررهای احتمالی شوید.

قیمت یورو چقدر است؟

یکی از سوالات پرتکراری که این روزها زیاد پرسیده می شود در مورد قیمت یورو است. بهتر است بدانید با توجه به اتفاقات سیاسی که این روزها اتفاق می افتد قیمت یورو دائما دستخوش نوسان می شود و زمانی که شما می خواهید قیمت یورو را استعلام کنید باید در همان روز و ساعت استعلام نمایید. بهترین مکان برای استعلام قیمت درست یورو صرافی است. زیرا صرافی زیر نظر بانک مرکزی کار می کند و هرگز باعث بروز خلاف و یا مشکلی نمی شود.

 

برای خرید دلار به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد سرمایه گذاری بر روی ارز در اختیار شما قرار دهیم. کسانی که می خواهند سرمایه خود را به ارز تبدیل کنند باید نگاه بلند مدتی به این امر داشته باشند و برای مدت طولانی نباید از سرمایه خود استفاده نمایند. همچنین، آنها باید بیشتر از 6 ماه الگوهای تغییر ارز را بررسی نمایند و بیش از 1 سال تماس مستقیم با بازار خروج و فروش ارز داشته باشند. این امر نقش بسیار مهمی در سرمایه گذاری درست دارد و سبب می شود شما به موقع اقدام به خرید ارز کنید. اگر می خواهید برای خرید ارز اقدام کنید و یا سوالاتی در مورد قیمت یورو و ارزهای دیگر دارید، می توانید به سایت علیرضا اکسچینج (alirezaxchange.com) مراجعه کنید. این سایت یک صرافی معتبر است که مجوزهای لازم را دریافت کرده است و قیمت ارزها را به صورت روزانه وارد سایت می کند و شما می توانید به اطلاعات دقیقی دسترسی داشته باشید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه