بازیگر پایتخت از همسر جوانش رونمایی کرد + عکس

بازیگر پایتخت از همسر جوانش رونمایی کرد + عکس
کدخبر : 11340

همسر جوان بهرام افشاری لو رفت

بهرام افشاری از پرطرفدار ترین بازیگران کمدی و جدی سینمای ایران است او با درخشش در پایتخت در چند فیلم و سریال دیگر نیز خوش درخشید که حواشی زیادی داشت . بهرام افشاری در تئاتر هم سابقه اجرا و کارگردانی دارد . او مجرد است و شایعات ازدواج او کذب است . 

 

 

بهرام افشاری بازیگر جوان سینما و تلوزیون است . بهرام افشاری با بازی در سریال پایتخت حسابی دیده شد . بهرام افشاری هم اکنون در سریال دل در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش کرده است . عکس جالب و دیده نشده از بهرام افشاری در سریال دل را در زیر می بینید : 

 

 

 

ازدواج بهرام افشاری

 

 

سن بهرام افشاری

بهرام افشاری در ششم خرداد ماه سال 1366 شهر همدان متولد شد. او در حال حاضر مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. او به عنوان بلندقدترین بازیگر سینمای کشور شناخته می‌شود.

 

 

شروع فعالیت هنری

بهرام افشاری از سال 1382 و در 16 سالگی در شهر خود همدان، کار تئاتر را شروع کرد، او گفته است که دلیل وارد شدنش به تئاتر در آن روزها را سرگرمی و دور شدن از روزمرگی‌ها بود. در همین بین به مرور به این حرفه علاقمند و تصمیم گرفت تا به شکل حرفه‌ای تری آن را ادامه دهد. پس در سال 1388 به تصمیم گرفت از همدان به تهران نقل مکان و در دوره‌های بازیگری حمید سمندریان شرکت کند. به این ترتیب قدم‌هایی به سمت بازیگری تئاتر در سطح حرفه‌ای برداشت و دامنه فعالیت خود در این زمینه را بیشتر کرد.

 

بهرام افشاری درباره مهاجرت خود گفت: اگر بخواهید دیده شوید باید در تهران زندگی کنید، من اگر در شهرستان 40 درصد شانس برای دیده شدن داشتم به تهران نمی‌آمدم. در سال 90 من با پول جایزه‌ای که در جشنواره فجر برای بهترین بازیگر مرد گرفتم یک موتور خریدم و برای تامین هزینه کلاس‌های بازیگری ام با موتور در تهران کار می‌کردم.

 

 

بهرام افشاری و بازی در سینما

افشاری می‌گوید در ابتدا تمایلی به فعالیت در سینما و تلویزیون را نداشته اما در سال 92 با بازی در فیلم سینمایی "من عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان و بعد از آن در سال 93 با بازی در فیلم "ایران برگر" به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی به این حرفه علاقه بیشتری پیدا کرد و رسماً به جرگه بازیگران سینما پیوست.

 

بهرام افشاری و همسرش

اخیراً شایعاتی درباره ازدواج بهرام افشاری در رسانه‌های اجتماعی مطرح شد که صحت نداشته و این بازیگر تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. عکس‌های عروسی موجود در سایت‌ها مربوط به یکی از فیلم‌های این بازیگر است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه